Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Slettebakken Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Roger Veiby Skrevet

Flink å lytte, stille spørsmål og går grundig til verks. Selvom jeg er flyttet bytter jeg ikke lege.

Engel lege.

Lege: Roger Veiby Skrevet

Fastlege min var på ferie så fått jeg time med Dr Veiby.Utrulig snill Hygellig lege..dum som ikke ha plass fordi vil ha han som min fastlege.

Dyktig og løsningsorientert lege

Lege: Roger Veiby Skrevet

Han er en svært dyktig lege som er lett og behagelig å prate med.
Jeg har alltid fått hjelp, råd og veiledning på det som jeg har slitt med og han tar seg tid til å lytte.

Han får 5 stjerner av meg!

Anbefales på det sterkeste!!

Lege: Roger Veiby Skrevet

Fikk tildelt Dr. Veiby da min fastlege reduserte listen sin, og har hatt han som fastlege i 5-6 år nå.

Er veldig fornøyd! Det er som regel litt forsinkelse på kontoret, men når man først kommer inn tar han seg god tid.

Han hjalp meg gjennom en vanskelig periode, og tok "valget" for meg om jeg burde sykemelde meg eller jobbe. Fant også løsninger som kortet ned ventetiden betraktelig ved henvisning til spesialist.

Svært positivt at han kan kontaktes på mail, og at han svarer på mailene han får.
Han er en lege som virkelig liker jobben sin, og er svært dyktig og kunnskapsrik. Men han stusser ikke på å henvise videre til spesialist om det er nødvendig.

flink

Lege: Roger Veiby Skrevet

Opptrer profesjonelt, har som oftest et veldig godt inntrykk av ham. Man merker likevel de dagene han er stresset, da kan han være litt distré.