Slettebakken Legesenter

Telefonnummer55 27 33 3055 27 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen

Siste vurderinger av Slettebakken Legesenter

Dyktig lege

Lege: Edith Helgeland Qvale Skrevet

En tillitsvekkende lege, lytter på det du sier og tar det du formidler på alvor. Også hatt mine barn hos henne. Veldig fornøyd.
Kontorpersonalet er uhøflige og du må krangle med de for at de skal formidle beskjeder til legen. Også ting som resept til vaksine kan være vanskelig å få de til å formidle til legen dersom de mener, etter at du har utlevert privat informasjon, at vaksinen er unødvendig. Legen kan ha en annen oppfatning enn kontorpersonal dersom du oppnår kontakt med denne.

Tålmodig lege, tar pasientens helse på alvor. Omsorgsfull.

Lege: Roger Veiby Skrevet

Behandler årsaker og ikke bare symptom, og i et behagelig tempo i sykdomsforløpet. På grunn av Veiby har jeg kommet tilbake i 100% jobb etter lang tids utbrenthet.

Legen vet best

Lege: Mads Grimsland Wangsholm Skrevet

En ung mannlig lege som oppleves av meg som nedlatende og en bedreviter. Lytter lite på hva du formidler.

Veldig fornøyd med min nye fastlege.

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Har vært der bare en gang. Fikk veldig godt inntrykk. Dr.Mats er veldig hyggelig og veldig flink som lege.

Imøtekommende og trygg

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

En lege med humor og en dagligtale som er lett å forstå. Han lytter og ser deg som pasient, og lar deg føre samtalen. Han kommer med gode innspill og er rettet mot deg og ikke pc'en. Trygg og god i undersøkelser. Anbefales på det varmeste :)