Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Slettebakken Legesenter

Grei å får Hjelp når Du Trenger Det

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Fikk God hjelp av Lege Da jeg trengte det. Har pstd. Og Han ( hadde ikke erfaring med Person fra Før) han forstår og kan hjelpe deg. Ikke bare Medisin men Prate så en følelse blir lettere å bære på

Trygg, tillitsvekkende og dyktig lege

Lege: Roger Veiby Skrevet

Dr Veiby kan kanskje til tider virke distré, men er alltid oppdatert på pasienten. Er flink til å henvise videre når det trengs, han lytter og tar seg god tid. Om du noen gang må vente litt til du kommer inn, så må du tenke at andre ganger er det du som trenger mer enn oppmålt tid.
Følger opp sykdomsforløp, og er dyktig til å forfølge sak der årsak ikke er oppe i dagen. Skulle ønske det var mulig å ta med seg fastlegen når man flyttet, for det er trist å miste en så dyktig lege.

Hyggelig og gjennomtenkt

Lege: Kjersti Beate Pileberg Skrevet

Vært på 1 time med Kjersti, hun virker å forstå meg og mine problemer godt. Hun hadde lest seg opp over mine sykdommer, selv om jeg ikke hadde vært på time før. Godt inntrykk, hyggelig lege. Anbefales til alle!

Rask

Lege: Kjersti Beate Pileberg Skrevet

Veldig rask på henvisninger osv når det er standars prosedyre. Sikkert en grei lege å ha dersom man er lite syk, men har du et komplekst sykdomsbilde oppfattes hun som usikker og lite interessert i å lytte. Jeg opplevde henne som lite empatisk og uten fokus på helheten.

Så leit du opplevde det sånn. Jeg er opptatt av god dialog med både pasienter og pårørende. Men av og til kan lege og pasient ha ulik oppfatning om hva som er riktig vei videre for pasienten. Uansett - jeg ønsker deg masse lykke til videre.

Besvart av Kjersti Beate Pileberg

Empatisk og effektiv

Lege: Mads Grimsland Wangsholm Skrevet

Jeg har bare godt å si om denne legen. Han er empatisk og lyttende samtidig som han er meget effektiv.
Han har vært min fastlege siden han begynte på senteret, og jeg har bare gode erfaringer.