Slettebakken Legesenter

Telefonnummer55 27 33 3055 27 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen

Siste vurderinger av Slettebakken Legesenter

Legen vet best

Lege: Mads Grimsland Wangsholm Skrevet

En ung mannlig lege som oppleves av meg som nedlatende og en bedreviter. Lytter lite på hva du formidler.

Veldig fornøyd med min nye fastlege.

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Har vært der bare en gang. Fikk veldig godt inntrykk. Dr.Mats er veldig hyggelig og veldig flink som lege.

Imøtekommende og trygg

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

En lege med humor og en dagligtale som er lett å forstå. Han lytter og ser deg som pasient, og lar deg føre samtalen. Han kommer med gode innspill og er rettet mot deg og ikke pc'en. Trygg og god i undersøkelser. Anbefales på det varmeste :)

Anbefales - Svært fornøyd

Lege: Roger Veiby Skrevet

Vi må dessverre bytte fastlege på grunn av flytting. Må nok lete lenge for å finne like dyktig lege som Veiby. Opplevde å bli tatt på alvor, henvisning til spesialhelsetjenester var uproblematisk, og imøtekommende slik en lege skal være. Kan ikke forstå de mindre gode vurderingene her inne, viktig å huske at man går til legen for å bli frisk ikke for å få en ny venn. Og Veiby får full pott på alle vesentlige punkter. Strålende fornøyd!

Trygg og tilstedeværende

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Meget dyktig. Trygg, tilstedeværende og god humor. Han forklarte godt med et språk jeg kunne forstå, og vi kom fram til en løsning sammen.