Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Slettebakken Legesenter

Bryr seg og tar deg på alvor

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Jeg fikk Meguenni som lege etter at min gamle sluttet (pensjonerte seg?). Jeg fikk et litt dårlig førsteinntrykk, et inntrykk av en veldig "fersk" lege og vi var ikke helt på bølgelengde. Men ettersom jeg fikk den hjelpen jeg skulle ha ville jeg gi det litt tid for å se om det ble bedre. Og det har jeg ikke angret på! Meguenni er en lege som bryr seg og som følger opp. Han er dyktig. Han bruker god tid om det trengs og er lett å prate med.

Grei og real

Lege: Mads Grimsland Wangsholm Skrevet

Doktor wangsholm er en god lege, han har hjulpet meg med mye siste året.
Jeg syntes han er flink til å ha fokus på det som gjelder, og timene med han virker altid greie.
Hvis det er noe jeg skal trekke på så er det at jeg av og til må vente noen dager på svar på ekonsultasjon.

Jeg vil anbefale wangsholm til alle som trenger en lege som tar deg på alvor, og som ikke er redd for å si i fra når du tar feil.

God og forståelsesfull lege

Lege: Kjersti Beate Pileberg Skrevet

En lege som bruker god tid og gir følelse av forståelse for problemer uavhengig av hva som dukker opp. Fremstår som en som kan yrket sitt godt, og gir passende behandling.

Empatisk og pålitelig

Lege: Mads Grimsland Wangsholm Skrevet

Bare gode erfaringer etter et par år med denne legen. Lett å kommunisere med om stort og smått. Han er god til å lytte.

God

Lege: Mads Grimsland Wangsholm Skrevet

Enkel og grei å forholde seg til.
Raske tilbakemeldinger.
Tar seg tid til å lytte og er løsningsorientert!

Dette er en Pluss-tjeneste.