Slettebakken Legesenter

Vilhelm Bjerknesvei 21 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Slettebakken Legesenter

Utilgjengelig

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Hatt Mats som fastlege i rundt 4 år, og har på disse årene vært hos han kun to ganger. Jeg har imidlertid vært igjennom tre runder med lite dyktige vikarer, blant annet under svangerskapet som gjorde at jeg ikke kunne ta svangerskapsoppfølgingen på legekontoret. Vikaren hadde lite kunnskap om slik oppfølging, og jeg måtte krangle meg til de rette blodprøvene (selv etter å ha henvist til og vist han siden om temaet på Helsenorge). Valgte derfor å benytte kun jordmor, selv om jeg gjerne skulle ha gått til lege.

Jeg ser meg nå nødt til å bytte fastlege, da jeg ikke får tak i ledige timer hos Mats. Han er lite på kontoret: enten er det ferie, etterutdanning eller jobb andre steder. De andre legene på kontoret er like opptatt, noe som resulterer i månedsvis med venting for en enkelt time.

Jeg har i tillegg ved flere anledninger opplevd helsesekretærene som lite behjelpelige. Enkelte ganger har de vært direkte frekke, de la blant annet skylden over på meg da de hadde glemt å varsle meg om en timeendring.

De to gangene jeg har møtt Mats har han vært hyggelig og behjelpelig, men som flere andre skriver hatt en litt for rask tendens til spøk. Ikke sikkert jeg hadde byttet lege hvis ikke det hadde vært for at det er helt umulig (!) å få time.

Jeg er heldig som har Edith Qvale som fastlege

Lege: Edith Helgeland Qvale Skrevet

Den perfekte fastlegen. Det kan knapt bli bedre. Har tid. Lytter interessert. Ordner alt effektivt. Et klokt menneske.

Trygg og imøtekommende

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Opplevde at han var svært profesjonell, og at jeg ble tatt på alvor. Veldig opptatt av å lytte til pasient, og genuint interessert i å løse problemene en har. Kan anbefales på det varmeste.

Grei å får Hjelp når Du Trenger Det

Lege: Mats Elias Meguenni Skrevet

Fikk God hjelp av Lege Da jeg trengte det. Har pstd. Og Han ( hadde ikke erfaring med Person fra Før) han forstår og kan hjelpe deg. Ikke bare Medisin men Prate så en følelse blir lettere å bære på

Trygg, tillitsvekkende og dyktig lege

Lege: Roger Veiby Skrevet

Dr Veiby kan kanskje til tider virke distré, men er alltid oppdatert på pasienten. Er flink til å henvise videre når det trengs, han lytter og tar seg god tid. Om du noen gang må vente litt til du kommer inn, så må du tenke at andre ganger er det du som trenger mer enn oppmålt tid.
Følger opp sykdomsforløp, og er dyktig til å forfølge sak der årsak ikke er oppe i dagen. Skulle ønske det var mulig å ta med seg fastlegen når man flyttet, for det er trist å miste en så dyktig lege.