Helsepsykologen Tina Avantis Johnsen

Brekketun 3 3717 Skien

Siste vurderinger av Helsepsykologen Tina Avantis Johnsen

Professjonell, trygg og kunnskapsrik

Tina Avantis Johnsen Skrevet

Tina skapte et umiddelbar trygg og komfortabel atmosfære, hvor jeg kunne være sårbar i hennes nærvær og åpne opp om mine utfordringer uten at jeg følte meg dømt eller kritisert. Hun har en unik evne til å stille de rette spørsmålene som utfordret mine perspektiver og tankeprosesser på en konstruktiv måte. Gjennom hennes veiledning har jeg oppdaget nye innsikter og teknikker som har hjulpet meg til å takle personlige utfordringer og til å utforske mine indre tanker på en dypere måte.

Jeg anbefaler Tina på det sterkeste til de som leter etter psykolog som virkelig bryr seg og som ønsker å hjelpe. Hennes trygghet, åpenhet, varme og veiledningsevne gjør henne til en eksepsjonell psykolog.

Ekstrem trykk og utrolig faglig kompetent

Tina Avantis Johnsen Skrevet

Tina lytter til pasienten. Kommer med elite tilbake meldinger ( til tider vondt) men for meg er det det eneste som hjelper. Hun har utrolig mye omsorg for sine pasienter, langt over hva man kan forventet. Mitt lit uten behandling fra Tina ville vært langt dårligere. Kan anbefale Tina på det sterkeste til de av dere som vil jobbe med seg selv da! For selvom Tina er flink må du selv gjøre jobben