Søreide Legesenter

Søreidtunet 1 5251 Søreidgrend

Siste vurderinger av behandlere ved Søreide Legesenter

Dårlig

Lege: Heidi Elisabeth Benserud Skrevet

Lite hjelpsom og forståelsesfull. Ser mer på pc-en enn meg. Tar ikke henvendelser seriøst, jeg sitter igjen med en vond følelse i magen hver gang jeg både kommer og går fra legekontoret.

Ubehagelig å dra til

Lege: Heidi Elisabeth Benserud Skrevet

Har hatt Heidi som fastlege i 15 år og har dratt til hun mye, spesielt i min ungdom. Hver eneste gang har jeg blitt møtt med kalde blikk, og en nedlatende tone. Hun har ingen empati for pasientene sine og du må kjempe hardt for at hun skal ta det du sier seriøst. Jeg har flere ganger, når jeg var ung, måtte ta med min mor til timene, fordi jeg alene ikke ble hørt. Jeg vet ikke om denne oppførselen er grunnet hennes mangel på respekt for de som er yngre enn henne, eller om problemet ligger i hennes manglende medlidenhet og forståelse for andre mennesker. Anbefaler virkelig ikke å ha hun som fastlege.

Anbefales virkelig IKKE

Lege: Heidi Elisabeth Benserud Skrevet

Jeg er rystet over hvor dårlig man kan bli behandlet av en lege! 9 av 10 ganger jeg har vært hos Heidi har jeg kommet gråtende ut av legekontoret. Jeg har vært pasient hos henne i flere år, og har kun negative erfaringer. Som skrevet i andre anmeldelser er hun arrogant, frekk, bedreviter og får meg til å føle meg både uviktig og til bry. Jeg forteller om mine problemer, og blir møtt med frekke kommentarer, en klar holdning om at hun vet mye bedre enn meg(på områder som ikke omhandler hennes fag) og lite interesse for å finne ut hva som er problemet. Hun viser ingen medlidenhet, selv når jeg utrykker sterke følelser og alvorlige problemer.
Jeg er rystet over at en som jobber i helsevesenet kan ha slike holdninger ovenfor sine egne pasienter. Jeg er nå nødt til å bruke flere 1000kr på private helsetjenester fordi jeg ikke får den hjelpen jeg trenger. Skal du bytte fastlege anbefaler jeg virkelig ikke å bytte til Heidi.

Beste fastlegen ever!

Lege: Ketil Rune Aspevik Skrevet

Har hatt Aspevik siden jeg var baby. Han er omsorgsfull, og jobber effektivt samtidig som han lytter på deg. Svarer fort på meldinger via Helse-Norge også:)

Usympatisk

Lege: Heidi Elisabeth Benserud Skrevet

Måtte dessverre til henne en gang. Takk og pris hun ikke er min fastlege. Bagatelliserer og bedreviter. Oppleves som å ha liten tiltro til pasient.