Søreide Legesenter

Søreidtunet 1 5251 Søreidgrend

Siste vurderinger av behandlere ved Søreide Legesenter

Grei nok minus

Lege: Heidi Elisabeth Benserud Skrevet

Jeg har brukt henne som fastlege en del år. Jeg savner initiativ og bedre kommunikasjon. Hun er en lege som ikke gir mye av seg selv, og man går sjelden ut av døren med oppmuntring/motivasjon som man trenger når man er syk. Jeg opplever at det ofte går altfor lang tid før hun griper fatt i ting, men når det skjer virker det som om hun kan sine saker.

Totalbilde:negativt.....

Lege: Ketil Rune Aspevik Skrevet

Denne fastegen har gode personlige egenskaper,vennlig og grei å snakke med... Det faglige var ikke like bra...selv hadde han begrensede kunnskaper og var lite villig til å henvise.For meg var denne fastlegen en svært negativ erfaring.

ok

Lege: Ketil Rune Aspevik Skrevet

grei lege,har hatt han som fast lege i 20 år,men føler ikke alltid jeg blir tatt på alvor etter så mange år,kommer ofte selv med forslag på hva som kan gjøres.Burde vel heller komme fra han som er lege.Men alt i alt er jeg passe fornøyd,men føler ofte jeg blir gelidet ut døren før jeg har fått sagt alt jeg kom for,det er ike så greit.

Litt fjern lege

Lege: Ketil Rune Aspevik Skrevet

Sikkert flink, men opplever han som fjern og vanskelig å komme inn på. Altså ikke så flink til å komunisere med pasientene. Forbedringspotensiale her.

Kunne vært bedre

Lege: Heidi Elisabeth Benserud Skrevet

Flink og henvise, det er viktig som fastlege. Dog virker hun noe granskende, og flere ganger oppleves det som at hun ikke helt forstår problemet. Virker noe faglig utdatert, og det virker som hun har vanskelig for å sette seg inn i andres situasjon. Lett å få time, men alltid forsinket, ofte over halvtimen.