Ketil Rune Aspevik

Søreidtunet 1 5251 Søreidgrend
Tlf: 55 11 65 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ketil Rune Aspevik er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ketil Rune Aspevik

LANG VENTETID og ekstra utgifter for pasienten

Bestilte time 07.07.2017, fikk time 29.08,2017.
Dette er 52 -femtito- dagers ventetid!
Etter loven skal man ha time innen 5 -fem- dager!
Dårlig! Svært dårlig!

Har bedt om å få e-post adresse for bestilling og avbestilling av time og evt resepter o.l. , men nektes dette.
Fårt i stedet tilsendt info om bestilling/avbestilling av time m.m. på SMS. Hver SMS kr 6,- og for å få bekreftelse koster det også kr 6,- = kr 12,- til sammen.
Samtidig står det på infoen: Unngå bruk av sensitiv informasjon og ikke bruk SMS hvis det haster!

Rolig, lyttende, dyktig

Kan virke noe distansert, men får med seg hva jeg sier. Sjekker det meste og er flink til å sende videre ved behov. Verdt å nevne er og dyktig og hyggelig betjening :-)

Den beste legen jeg har hatt

Flink, hyggelig og hjelpsom.

Aspevik har vært min lege side 1999. Har alltid fått den hjelpen jeg har trengt. Føler at jeg alltid blir tatt på alvor som kronisk syk, blir fulgt opp. Flink å henvise ved behov og tar gjerne en blodprøve for mye, for å være på den sikre siden. Personalet ellers er også imøtekommende og hyggelige.

Ikke så veldig interessert

Tafatt lege, som ikke virker så interessert i pasienten. Han er mest opptatt av å sitte å skrive på pc. Skriver elendige henvisninger, slik at man må vente lengst mulig. Føler det er null dialog, tillit og kontakt.

Det går sikkert over

Om man ikke har en synlig skade får jeg liksom ikke den hjelpen jeg håpet på.
Har til denne tid ikke følt at det var vært nytte i å besøke Aspevik.
virker ikke som han tror helt på hva du sier, eller at han mangler kunnskap.
Kommer lett til så det er da fint, men når jeg er syk og trenger hjelp blir det nå oftere at jeg heller betaler for å komme til ved Volvat på laguneparken.

Godt fornøyd

Jeg har hatt Dr. Aspevik siden jeg var liten. Jeg og min familie har alltid blitt godt tatt vare på når det er noe. Han er flink til å henvise videre når det er behov for dette. Jeg opplever å komme fort til hvis behov og skulle da ikke han være tilgjengelig sørger de i resepsjonen for å finne plass til meg hos en av de andre legene skulle det være nødvendig. Alltid like smilende og blid de som jobber der.

Hyggelig og rolig lege, flink til å henvise vidre ved behov!

Har brukt Aspevik i mange år både til meg og min familie. Han er hyggelig å snakke med, tar seg tid til å lytte og ikke minst flink til å henvise vidre når det er behov for det! Hører på hva du har å si og er villig til å gå nye veier, leser seg opp om nødvendig på nye behandlinger/medisiner! Kan innimellom oppfattes som litt tafatt, men i det store og hele en flink lege som ønsker å hjelpe!

Totalt negativt

Slutter meg til særlig innlegg 1 og 2 her. Er ikke tak i, unnvikende på kommunikasjon og gir ikke klare svar. Ved hjerte illebefinnennde (kom i taxi) måtte jeg ligge på benk på venterom med tilsyn av andre pasienter. Tildels motvillig til å utrede og ved kroniske lidelser; styr unna... Kontorpersonalet var direkte uvennlig.

Utrolig flink og observant lege

Jeg har gått til han i mange år nå, og har alltid opplevd at han tar meg seriøst hvis det er noe jeg forteller og jeg føler alltid han tar seg god tid til å høre på mine "problemer". Hvis han er usikker, tar han alltid flere prøver for å være sikker på at han ikke utelukker noe. Kontor-damene har alltid vært like hyggelige og behjelpelige. Veldig fornøyd, og har aldri tenkt tanken på å bytte lege etter at jeg fikk han som fastlege.

Mangel på øyekontakt

Opplevde ikke at han var tilstede, han satt med ansiktet ned i tastaturet og på skjermen, og jeg følte at jeg måtte dra noe respons ut av han. Slik var det hver gang. Han virket alltid sliten og utdatert, men snill er han nok. Jeg har hatt andre leger i etterkant som er mye mer interessert.

Ubehagelige kontordamer. Lunefulle og kvasse.

Hyggelig, men tafatt.

Hadde Aspevik som fastlege gjennom mange år. Synes etterhvert at jeg ikke fikk den hjelpen jeg trengte, samt at han ble mer og mer tafatt.
Dårlig service av kontorpersonell. Klump i magen av tanken på å måtte kontakte dem.
Byttet fastlege nå, er meget fornøyd!

Uinterressert med tiden

Har hatt han i mange år, og når eg kommer tilbake med en problem som ikkje har bedre seg eller blitt forverret virker det som han ikkje hører etter. Derimot er han flink til å henvise en videre, men ved kroniske sykdommer er han ikkje så "hjelpsom" alltid.

Ganske førnøyd

Aspevik er en tillitsull leg som lytter på hva pasientene sier. Er flikk til å henvise til spesialister hvis det er nødvendig

Totalbilde:negativt.....

Denne fastegen har gode personlige egenskaper,vennlig og grei å snakke med... Det faglige var ikke like bra...selv hadde han begrensede kunnskaper og var lite villig til å henvise.For meg var denne fastlegen en svært negativ erfaring.

ok

grei lege,har hatt han som fast lege i 20 år,men føler ikke alltid jeg blir tatt på alvor etter så mange år,kommer ofte selv med forslag på hva som kan gjøres.Burde vel heller komme fra han som er lege.Men alt i alt er jeg passe fornøyd,men føler ofte jeg blir gelidet ut døren før jeg har fått sagt alt jeg kom for,det er ike så greit.

Litt fjern lege

Sikkert flink, men opplever han som fjern og vanskelig å komme inn på. Altså ikke så flink til å komunisere med pasientene. Forbedringspotensiale her.

Flink og hyggelig

Jeg er meget fornøyd med min fastlege som er dr Aspevik. Han er faglig dyktig, og god til å lytte. Jeg synes også han er flink med barna, hele familien bruker han.

Om jeg skal komme med noe negativt så har det ikke med han å gjøre, men jeg synes lokalene er utrolig lite innbydende. Rent ja, men mørke og umoderne.