Ketil Rune Aspevik

Søreide Legekontor ANS Mann, 58 år

Autorisert1985
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 2 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Søreide Legekontor ANS

Søreidtunet 1 5251 Søreidgrend
Ketil Rune Aspevik er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Ketil Rune Aspevik

Den beste legen jeg har hatt

Flink, hyggelig og hjelpsom.

Aspevik har vært min lege side 1999. Har alltid fått den hjelpen jeg har trengt. Føler at jeg alltid blir tatt på alvor som kronisk syk, blir fulgt opp. Flink å henvise ved behov og tar gjerne en blodprøve for mye, for å være på den sikre siden. Personalet ellers er også imøtekommende og hyggelige.

Ikke så veldig interessert

Tafatt lege, som ikke virker så interessert i pasienten. Han er mest opptatt av å sitte å skrive på pc. Skriver elendige henvisninger, slik at man må vente lengst mulig. Føler det er null dialog, tillit og kontakt.

Det går sikkert over

Om man ikke har en synlig skade får jeg liksom ikke den hjelpen jeg håpet på.
Har til denne tid ikke følt at det var vært nytte i å besøke Aspevik.
virker ikke som han tror helt på hva du sier, eller at han mangler kunnskap.
Kommer lett til så det er da fint, men når jeg er syk og trenger hjelp blir det nå oftere at jeg heller betaler for å komme til ved Volvat på laguneparken.

Godt fornøyd

Jeg har hatt Dr. Aspevik siden jeg var liten. Jeg og min familie har alltid blitt godt tatt vare på når det er noe. Han er flink til å henvise videre når det er behov for dette. Jeg opplever å komme fort til hvis behov og skulle da ikke han være tilgjengelig sørger de i resepsjonen for å finne plass til meg hos en av de andre legene skulle det være nødvendig. Alltid like smilende og blid de som jobber der.

Hyggelig og rolig lege, flink til å henvise vidre ved behov!

Har brukt Aspevik i mange år både til meg og min familie. Han er hyggelig å snakke med, tar seg tid til å lytte og ikke minst flink til å henvise vidre når det er behov for det! Hører på hva du har å si og er villig til å gå nye veier, leser seg opp om nødvendig på nye behandlinger/medisiner! Kan innimellom oppfattes som litt tafatt, men i det store og hele en flink lege som ønsker å hjelpe!