Heidi Elisabeth Benserud

Søreide Legekontor ANS Kvinne, 57 år

Autorisert1986
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 23 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Søreide Legekontor ANS

Søreidtunet 1 5251 Søreidgrend
Heidi Elisabeth Benserud er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Heidi Elisabeth Benserud

Dårlig

Var innom flere ganger, og sa jeg hadde vondt, og beskrev hvor, og hvordan det føltes.
Ho så på stedet det gjaldt, og sa at ho ikke så noe, så da var det ikke noe ho kunne gjøre.
Har vært hos henne 5-6 ganger på et år, og ho tror meg fortsatt ikke.
Når man har vondt, og føler at man ikke blir tatt seriøst eller trodd, av sin fastlege, så blir man oppgitt og lei.
Skiftet nå fastlege, i håp om å bli tatt seriøst.

Alltid forsinket

Alltid minst 30 min forsinket selv om du er pasient 2 på morgenen.
Flink til å henvise til spesialist hvis nødvendig.
God på oppfølging hvis alvorlig sykdom.
Litt rask å stille diagnose og ser mer på pc enn pasient.

vil ikke anbefale

Hun har lite forståelse for andres situasjon.virker som hun alltid har dårlig tid,og hun bare vil ha deg fortest mulig ut derifra.som annen skrev...ikke mye oppmuntrende ord når du går derifra.føler deg faktisk verre enn når du kom inn for hun får deg til å føle deg dum og at det er ikke viktig nok det som plager deg..

Grei nok minus

Jeg har brukt henne som fastlege en del år. Jeg savner initiativ og bedre kommunikasjon. Hun er en lege som ikke gir mye av seg selv, og man går sjelden ut av døren med oppmuntring/motivasjon som man trenger når man er syk. Jeg opplever at det ofte går altfor lang tid før hun griper fatt i ting, men når det skjer virker det som om hun kan sine saker.

Kunne vært bedre

Flink og henvise, det er viktig som fastlege. Dog virker hun noe granskende, og flere ganger oppleves det som at hun ikke helt forstår problemet. Virker noe faglig utdatert, og det virker som hun har vanskelig for å sette seg inn i andres situasjon. Lett å få time, men alltid forsinket, ofte over halvtimen.