Søreide Legesenter

Søreidtunet 1 5251 Søreidgrend

Siste vurderinger av behandlere ved Søreide Legesenter

Usympatisk

Lege: Heidi Elisabeth Benserud Skrevet

Måtte dessverre til henne en gang. Takk og pris hun ikke er min fastlege. Bagatelliserer og bedreviter. Oppleves som å ha liten tiltro til pasient.

Veldig god lege

Lege: Brigt Bovim Skrevet

Kunnskapsrik, omtenksom og effektiv. Han er særskilt flink med barna han har som pasienter og oppnår tillit hos dem.

Trygg

Lege: Ketil Rune Aspevik Skrevet

Føler meg godt ivaretatt
God kontroll på min helse
God hjelp i forbindelse med krise i hverdagen mye grunnet at han er/var fastlege for for hele familen
Sender fort videre til Spesialhelsetjenesten ved behov

Rask med diagnoser

Lege: Heidi Elisabeth Benserud Skrevet

Har hatt Heidi som fastlege hele livet. Har bare gode erfaringer derfra. Raske henvisninger og tydelig i svarene.

Måtte bytte fastlege

Lege: Heidi Elisabeth Benserud Skrevet

Har hatt Heidi som fastelege siden jeg var 6 år gammel. Nå er jeg 21 år gammel og har etter 1 år på venteliste fått med ny fastlege.
Har alltid opplevd at jeg ikke får time når jeg trenger det, er alltid ventetid på minst 30 min. Og hun har alltid sett mer på pcen enn meg, og når du først får blikkontakt føler man seg nedsett.
Har alltid forlatt kontoret hennes med en dårlig følelse, og virker som hun aldri stiller dypere spørsmål om hva som foregår med meg.
Når vi ikke snakker om det medisinske kan hun være grei, men er veldig glad jeg slipper å dra inn på det kontoret igjen.