Milde psykologipraksis

Telefonnummer992 39 723992 39 7 ...
Østre Nesttunvegen 10 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Milde psykologipraksis

Full fokus på å løse problemer

Tor Olav Milde Skrevet

Opplevde Tor Olav som profesjonell og kunnskapsrik, med full fokus på å løse problemer istedenfor å bare snakke om dem. Jeg lærte utrolig mye om meg selv på kort tid, og bekymringsangsten min forsvant helt på under 2 måneder.

Erfaren og dyktig psykolog

Tor Olav Milde Skrevet

Tor er en ekspert på CBT.

Jeg har fått god og effektiv behandling på kort tid for angst lidelse. Over all forventing, det var krevende arbeid, men ikke like krevende som å leve med konstant angst.

Jeg vil anbefale Tor på det sterkeste til alle som er villig til å jobbe med seg selv og har lyst til å leve et bedre liv.

Rett på sak og dyktig

Tor Olav Milde Skrevet

Dyktig psykolog, var veldig klar på at han ikke er samtaleterapeut, og det var helt perfekt for meg! Fikk en effektiv innføring i kognitiv atferdsterapi, som løste mine problemer i løpet av et par måneder. Har ikke hatt panikkangst på snart 2 år.

Meget dyktig.

Tor Olav Milde Skrevet

Er ganske fornøyd etter timen og få en profesjonell objektiv syn på vår sak. Livet føles bedre når man vet hva som må jobbes med og har forståelse for det. Ganske imponert hvor profesjonell Tor Olav fremstår og hvor presis han er på sin beslutning. Anbefales!

Veldig fornøyd

Tor Olav Milde Skrevet

For min del har Tor Olav hatt en helt annen måte å jobbe med pasienten på en de fleste psykologer jeg har vært borte i, som jeg har vært utrolig glad for, og som har hjulpet meg veldig godt i mitt tilfelle. Fokuset er ikke på de vonde tinga, men hvordan man skal løse å bli kvitt de tankene på en best mulig måte.