Milde psykologipraksis

Telefonnummer992 39 723992 39 7 ...
Østre Nesttunvegen 10 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Milde psykologipraksis

Nedlatende og ingen evne til å lytte

Tor Olav Milde Skrevet

Gjengir tilbakemelding av en person som hadde time med Tor Olav Milde. Var akkurat slik jeg opplevde det og en nesten identisk beskrivelse av min time. Jeg fullførte timen og bestemte etterhvert å ta han som et «studie» i møte med meg som menneske. Makan til måte å møte mennesker på…trodde det var skjult kamera. Jeg ble helt satt ut.

«Han hilste ikke på meg, og jeg rakk knapt å sette meg ned i stolen før han fra helt første stund kun var opptatt av å diagnostisere meg ved bruk av et skjema med ja/nei spørsmål. Han lot meg så vidt fullføre en eneste setning, og var ikke interessert i tilleggsinformasjon annet enn ja/nei.
Jeg følte han kom med alt for forhastede konklusjoner uten knapt å kjenne noe til livet mitt. Da jeg påpekte dette ble han fornærmet og begynte å fortelle om hvor mange års erfaring han har, hvor flink han er, og hvor mange pasienter som står i kø for å møte han. Han sa bokstavelig talt at han ikke "brydde seg" om jeg ønsket å ta imot behandling fra han. Han skjønte heller ikke hvorfor jeg ville komme der for å "snakke" når han allerede vet diagnosen, og hvilken terapi jeg trenger. Dette var han veldig skråsikker på, etter en 20 minutter "samtale". På et tidspunkt sonet jeg litt ut fordi jeg ble satt ut av hele situasjonen, da presterte han å vifte med armene og si "halloo" på en nedlatende måte for å få kontakt med meg igjen»

Arrogant og frekk

Tor Olav Milde Skrevet

Jeg følte han kom med alt for forhastede konklusjoner uten knapt å kjenne noe til livet mitt. Da jeg påpekte dette ble han fornærmet og begynte å fortelle om hvor mange års erfaring han har, hvor flink han er, og hvor mange pasienter som står i kø for å møte han. Han sa bokstavelig talt at han ikke "brydde seg" om jeg ønsket å ta imot behandling fra han. Han skjønte heller ikke hvorfor jeg ville komme der for å "snakke" når han allerede vet diagnosen, og hvilken terapi jeg trenger. Dette var han veldig skråsikker på, etter en 20 minutter "samtale". På et tidspunkt sonet jeg litt ut fordi jeg ble satt ut av hele situasjonen, da presterte han å vifte med armene og si "halloo" på en nedlatende måte for å få kontakt med meg igjen.

Jeg avbrøt timen tidlig, og har absolutt ingen intensjoner om å møte han igjen.

Ufølsom og grenser sin hissig

Tor Olav Milde Skrevet

Om man er i behov for psykolog hjelp så ville jeg ikke anbefalt Tor Olav. Blir sur og grenser til kvass i stemmen om man sier seg i
Uenig i noe han sier.