Fjellsiden Legesenter

Kalfarveien 31 5018 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Fjellsiden Legesenter

Tok meg ikke seriøst

Lege: Øystein Theodor Ødegaard-Olsen Skrevet

Jeg bestilte time for å få hjelp med noe personlig, men når jeg endelig fikk time så ble jeg ikke tatt seriøst og ble sendt veldig skuffet hjem igjen…

Flink fyr

Lege: Øystein Theodor Ødegaard-Olsen Skrevet

Kunnskapsrik, empatisk, varm, tar seg god tid, lytter til deg og er tydelig på hva han mener er den best løsningen.

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Øystein Theodor Ødegaard-Olsen Skrevet

Øystein er flink til å se pasienten og behandler på en dyktig og vennlig måte. Jeg vil anbefale han sterkt.

Faglig dyktig, flink pedagog, engasjert

Lege: Elisabeth Marie Strømme Skrevet

Fikk Elisabeth som fastlege da den forrige fastlegen min gikk over i annen stilling for 1 1/2 år år siden. Jeg var veldig fornøyd med den forrige fastlegen min, men etter et par - tre legebesøk hos Elisabeth føler jeg nå at jeg er i ekstremt gode og kompetente hender. Hun er faglig dyktig, effektiv, flink til å forklare hva hun gjør og hva hun tenker, og tar seg tid - når det er nødvendig. Og så er hun ekstremt "på": hun svarer kjapt på hendvendelser via Helsenorges meldingsfunksjon, også på søndager og i ferier.

Den beste fastlege

Lege: Lars Thore Fadnes Skrevet

Dr. Fadnes er den beste fastlege jeg har hatt i Norge. Han er snill, lytter nøye til dine problemer uten å dømme og er effektiv med diagnoser. Han utnytter tiden godt og kan ta opp flere saker i løpet av en time. Han er godt utdannet og forstår medisin godt, så han svare på spørsmål tydelig og gir grundig forklaringer. Jeg føler meg veldig trygg med ham som fastlege og ville aldri bytte.