Lars Thore Fadnes

Fjellsiden Legesenter

2013

Fjellsiden Legesenter Telefonnummer55 59 25 0055 59 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kalfarveien 31 5018 Bergen
Lars Thore Fadnes er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Thore Fadnes

Veldig dyktig lege

Dr. Fadnes er en utrolig dyktig lege. Han tar seg tid til å snakke med pasientene sine og er veldig kunnskapsrik! Han tar seg god tid til å lytte og gir gode råd og forklaringer.

Oppmerksom og tilgjengelig

Lytter med stor oppmerksomhet. Tar pasienten på alvor.

Pleier å få time raskt. Kontorpersonalet er også hyggelige og hjelpsomme.

"Redningsmannen" Dr.Lars Thore Fadnes.

På alle måter er jeg takknemlig til Dr. Fadnes. Et flott menneske, faglig meget dyktig. Han sprer lys i sinnet, og lar pasienten,( meg )" få tenke sjæl", som det synges. Han er alltid der når det virkelig gjelder, samt i mindre bagateller. Faktisk våger jeg påstå at for litt siden reddet han livet mitt, da hjertet mitt er slitt. Hele atmosfæren ved Fjellsiden Legesenter lyser av vennlighet,omsorg og nestekjærlighet. Også en stor takk til Nancy,Eline,Nora og Reidun,.. uunnværlige gode medarbeidere for de behagelige legene. Tusen takk.

Fadnes er smart lege.

Han er flink og god behandling lege. jeg liker ham så mye. jeg hadde god erfaring hos han. når jeg besøkt ham funns smilende doktor. han behandler fysisk og psykisk. jeg glemte ikke når jeg snakket om min familie han gråter.

Så fornøyd og glad jeg har Dr.Fadnes som min lege.

Tar meg alltid godt i mot og tar meg i hånden, smilende, behagelig, trygg og dyktig! Føler meg alltid sett og at han tar meg på alvor. Fadnes husker ting vi har snakket om ved tidligere legebesøk og spør om hvordan det står til, ikke bare fysisk men også psykisk. Dette er en lege jeg føler meg 100% trygg på å kunne snakke åpent om hvordan jeg har det om jeg er så uheldig å ikke være frisk. Og om han er usikker på noe så undersøker han i de oppslagsverkene han har, eller bruker sine kontakter, og henvender meg videre om det trengs. Tar seg god tid til å forklare om det er noe som man lurer på etc.

Anbefaler virkelig denne legen!