Lars Thore Fadnes

Autorisasjon (2013)

Lars Thore Fadnes er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Thore Fadnes

Den beste fastlege

Dr. Fadnes er den beste fastlege jeg har hatt i Norge. Han er snill, lytter nøye til dine problemer uten å dømme og er effektiv med diagnoser. Han utnytter tiden godt og kan ta opp flere saker i løpet av en time. Han er godt utdannet og forstår medisin godt, så han svare på spørsmål tydelig og gir grundig forklaringer. Jeg føler meg veldig trygg med ham som fastlege og ville aldri bytte.

Kunnskapsrik og empatisk

Har hatt flere fastleger de siste årene grunnet flytting. Lars er den jeg absolutt har vært mest fornøyd med. Svært lyttende, empatisk, interessert og kommer med gode løsninger. Veldig god pasientbehandling. Tar meg på alvor. Han gjør en grundig og god jobb. Anbefales på det sterkeste!

Lite interessert

Alltid lang tid, gjerne en time, på venteværelset til avtalt time, og når jeg kommer til, ser han stadig på klokken.

Duktig och trevlig läkare

Pga flytt lite längre ut från byen valde jag att byta läkare, men helst hade jag behållt Lars som min fastlege. Han är en seriös och kunskapsrik person som lyssnar och tar dig på allvar. Han tar god tid till dig, ger goda råd och förklarar svaren på frågor på ett enkelt sätt. Mycket nöjd pasient.

Lyttende og dyktig

Den beste legen jeg har hatt! Virker genuint interessert i faget, og det gjenspeiles i dyktigheten hans. Han er også flink med pasientkontakt, noe som gjør at hver legetime blir en hyggelig opplevelse. Anbefales!