Lars Thore Fadnes

Tlf: 55 59 25 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Thore Fadnes er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Thore Fadnes

Oppmerksom og tilgjengelig

Lytter med stor oppmerksomhet. Tar pasienten på alvor.

Pleier å få time raskt. Kontorpersonalet er også hyggelige og hjelpsomme.

"Redningsmannen" Dr.Lars Thore Fadnes.

På alle måter er jeg takknemlig til Dr. Fadnes. Et flott menneske, faglig meget dyktig. Han sprer lys i sinnet, og lar pasienten,( meg )" få tenke sjæl", som det synges. Han er alltid der når det virkelig gjelder, samt i mindre bagateller. Faktisk våger jeg påstå at for litt siden reddet han livet mitt, da hjertet mitt er slitt. Hele atmosfæren ved Fjellsiden Legesenter lyser av vennlighet,omsorg og nestekjærlighet. Også en stor takk til Nancy,Eline,Nora og Reidun,.. uunnværlige gode medarbeidere for de behagelige legene. Tusen takk.

Fadnes er smart lege.

Han er flink og god behandling lege. jeg liker ham så mye. jeg hadde god erfaring hos han. når jeg besøkt ham funns smilende doktor. han behandler fysisk og psykisk. jeg glemte ikke når jeg snakket om min familie han gråter.

Så fornøyd og glad jeg har Dr.Fadnes som min lege.

Tar meg alltid godt i mot og tar meg i hånden, smilende, behagelig, trygg og dyktig! Føler meg alltid sett og at han tar meg på alvor. Fadnes husker ting vi har snakket om ved tidligere legebesøk og spør om hvordan det står til, ikke bare fysisk men også psykisk. Dette er en lege jeg føler meg 100% trygg på å kunne snakke åpent om hvordan jeg har det om jeg er så uheldig å ikke være frisk. Og om han er usikker på noe så undersøker han i de oppslagsverkene han har, eller bruker sine kontakter, og henvender meg videre om det trengs. Tar seg god tid til å forklare om det er noe som man lurer på etc.

Anbefaler virkelig denne legen!

Tar plagene dine på alvor

Fjellsiden legesenter er svært dyktige, man kommer til raskt og problemer blir ordnet. Lars er flink til å henvise til riktig instans og tar deg på alvor. Han kan anbefales!