Lars Thore Fadnes

Tlf: 55 59 25 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Thore Fadnes er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Thore Fadnes

Oppmerksom og tilgjengelig

Lytter med stor oppmerksomhet. Tar pasienten på alvor.

Pleier å få time raskt. Kontorpersonalet er også hyggelige og hjelpsomme.

"Redningsmannen" Dr.Lars Thore Fadnes.

På alle måter er jeg takknemlig til Dr. Fadnes. Et flott menneske, faglig meget dyktig. Han sprer lys i sinnet, og lar pasienten,( meg )" få tenke sjæl", som det synges. Han er alltid der når det virkelig gjelder, samt i mindre bagateller. Faktisk våger jeg påstå at for litt siden reddet han livet mitt, da hjertet mitt er slitt. Hele atmosfæren ved Fjellsiden Legesenter lyser av vennlighet,omsorg og nestekjærlighet. Også en stor takk til Nancy,Eline,Nora og Reidun,.. uunnværlige gode medarbeidere for de behagelige legene. Tusen takk.

Fadnes er smart lege.

Han er flink og god behandling lege. jeg liker ham så mye. jeg hadde god erfaring hos han. når jeg besøkt ham funns smilende doktor. han behandler fysisk og psykisk. jeg glemte ikke når jeg snakket om min familie han gråter.

Så fornøyd og glad jeg har Dr.Fadnes som min lege.

Tar meg alltid godt i mot og tar meg i hånden, smilende, behagelig, trygg og dyktig! Føler meg alltid sett og at han tar meg på alvor. Fadnes husker ting vi har snakket om ved tidligere legebesøk og spør om hvordan det står til, ikke bare fysisk men også psykisk. Dette er en lege jeg føler meg 100% trygg på å kunne snakke åpent om hvordan jeg har det om jeg er så uheldig å ikke være frisk. Og om han er usikker på noe så undersøker han i de oppslagsverkene han har, eller bruker sine kontakter, og henvender meg videre om det trengs. Tar seg god tid til å forklare om det er noe som man lurer på etc.

Anbefaler virkelig denne legen!

Tar plagene dine på alvor

Fjellsiden legesenter er svært dyktige, man kommer til raskt og problemer blir ordnet. Lars er flink til å henvise til riktig instans og tar deg på alvor. Han kan anbefales!

Meget flink, behagelig og effektiv lege

Jeg er mektig imponert og svært tilfreds med min nye fastlege Lars Thore Fadnes og Fjellsiden legesenter: Hele atmosfæren preges av profesjonalitet i alle ledd.

Jeg føler meg meget godt ivaretatt både medisinsk og medmenneskelig av både legen, sykepleier og legesekretær.

Lars Thore Fadnes er en meget dyktig lege som man umiddelbart føler seg trygg hos: Han har en spennende legespesialisering, er lett å kommunisere med, og ikke minst har et meget behagelig og tillitvekkende vesen.

Samtidig er han meget effektiv og målrettet i alt han gjør.

Som ambulansepersonell i over 20 år har jeg sett og opplevd mange flinke leger, men også leger som burde finne seg noe annet å gjøre!

Lars Thore hører så definitivt til gruppen av flinke leger :-)

Legesenteret har egen internettside, der du kan stille spørsmål til og få svar fra legen elektronisk. Veldig bra!

Jeg har i alle fall funnet MITT legesenter og MIN fastlege :-)

Lytter øre, medmenneskelig og fornuftige

Jeg først ble kjent med Fadnes da han jobbet som vikar for min forrige fastlege som var sykemeldt. Jeg har alltid opplevd at han lytter og ser på meg når jeg snakker og at han faktisk hører hva jeg sier. Han er veldig sympatisk og åpen for diskusjon om helseplager og behandling og han tyr bestandig til sunn fornuft framfor medisinering, noe som jeg setter enormt stor pris på. Jeg ville ikke omtalt han som punktlig når det gjelder å holder seg til tidsskjema men grunnen til det er nok at han han tar den tiden som trengs for hver og en pasient og dermed har jeg ingenting imot å måtte vente 20 min ekstra. Da jeg fikk beskjed at Fadnes hadde fått eget praksis byttet jeg fastlege omgående. Jeg kan anbefale ham på det varmeste.

En av de bedre leger jeg har hatt

Fadnes tar den lille ekstra tiden som trengs og jeg føler meg ikke kastet ut etter endt samtale. Han har skjønt at jeg kan le selv om smertene er alvorlige.Han hører på meg og husker hva jeg har sagt,dette er spesielt viktig etter at jeg har hatt noen skikkelige opprivende møter med Haukeland.Da er det godt å komme til Fadnes:)

Den beste legen jeg har hatt

Han tar seg god tid og lytter. Dr Fadnes er behagelig å prate med og jeg har stor tillit til ham.