Lars Thore Fadnes

Fjellsiden Legesenter Mann, 34 år

Autorisert2013
Ledige plasser 10 av 660
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fjellsiden Legesenter

Kalfarveien 31 5018 Bergen
Lars Thore Fadnes er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Thore Fadnes

Tar plagene dine på alvor

Fjellsiden legesenter er svært dyktige, man kommer til raskt og problemer blir ordnet. Lars er flink til å henvise til riktig instans og tar deg på alvor. Han kan anbefales!

Meget flink, behagelig og effektiv lege

Jeg er mektig imponert og svært tilfreds med min nye fastlege Lars Thore Fadnes og Fjellsiden legesenter: Hele atmosfæren preges av profesjonalitet i alle ledd.

Jeg føler meg meget godt ivaretatt både medisinsk og medmenneskelig av både legen, sykepleier og legesekretær.

Lars Thore Fadnes er en meget dyktig lege som man umiddelbart føler seg trygg hos: Han har en spennende legespesialisering, er lett å kommunisere med, og ikke minst har et meget behagelig og tillitvekkende vesen.

Samtidig er han meget effektiv og målrettet i alt han gjør.

Som ambulansepersonell i over 20 år har jeg sett og opplevd mange flinke leger, men også leger som burde finne seg noe annet å gjøre!

Lars Thore hører så definitivt til gruppen av flinke leger :-)

Legesenteret har egen internettside, der du kan stille spørsmål til og få svar fra legen elektronisk. Veldig bra!

Jeg har i alle fall funnet MITT legesenter og MIN fastlege :-)

Lytter øre, medmenneskelig og fornuftige

Jeg først ble kjent med Fadnes da han jobbet som vikar for min forrige fastlege som var sykemeldt. Jeg har alltid opplevd at han lytter og ser på meg når jeg snakker og at han faktisk hører hva jeg sier. Han er veldig sympatisk og åpen for diskusjon om helseplager og behandling og han tyr bestandig til sunn fornuft framfor medisinering, noe som jeg setter enormt stor pris på. Jeg ville ikke omtalt han som punktlig når det gjelder å holder seg til tidsskjema men grunnen til det er nok at han han tar den tiden som trengs for hver og en pasient og dermed har jeg ingenting imot å måtte vente 20 min ekstra. Da jeg fikk beskjed at Fadnes hadde fått eget praksis byttet jeg fastlege omgående. Jeg kan anbefale ham på det varmeste.

En av de bedre leger jeg har hatt

Fadnes tar den lille ekstra tiden som trengs og jeg føler meg ikke kastet ut etter endt samtale. Han har skjønt at jeg kan le selv om smertene er alvorlige.Han hører på meg og husker hva jeg har sagt,dette er spesielt viktig etter at jeg har hatt noen skikkelige opprivende møter med Haukeland.Da er det godt å komme til Fadnes:)

Jeg føler meg heldig og trygg fordi jeg har Dr.Fadnes som min fastlege.

Dr. Lars Thore Fadnes er ung, men gir meg en solid følelse av at han er faglig dyktig, uansett hva jeg kommer for/med. Kunsten å være tilstede for sin(e) pasient(er), tror jeg ikke er noen "kunst" for ham. Jeg får alltid inntrykk av at det helt naturlig for Fadnes å være til hjelp, prøve å finne ut av det som plager. Han har ikke blikket festet på klokken bak meg, han fester blikket på pasienten. Alle vet hvor travelt det kan være, men jeg får aldri følelse av "å slutte før jeg har begynt" når jeg har time her. Han sender videre til evt. spesialist(er) når det har vært nødvendig. Mitt håp er at han blir i Bergen. For meg er dette, den på alle måter dyktigste fastlege jeg har hatt. Derfor er jeg også veldig takknemlig.