Lars Thore Fadnes

Fjellsiden Legesenter

2013

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Fjellsiden Legesenter Telefonnummer55 59 25 0055 59 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kalfarveien 31 5018 Bergen
Lars Thore Fadnes er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Thore Fadnes

Kunnskapsrik, behagelig og flink til å lytte

Jeg har hatt Lars Thore Fadnes som min fastlege i snart 4 år, og er svært tilfreds med Lars Thore og Fjellsiden legesenter: Hele atmosfæren ved legesenteret preges av profesjonalitet i alle ledd.

Jeg føler meg meget godt ivaretatt både medisinsk og medmenneskelig av både fastlegen, sykepleiere og legesekretærer.

Lars Thore er en meget kunnskapsrik og dyktig lege som man umiddelbart føler seg trygg hos:

Han har doktorgrad i fagområdet syke barn og ernæring, har erfaring fra bl.a. Hudavdelingen på Haukeland Universitetssykehus og spesialkompetanse innen tropemedisin. Han er også spesialist i allmennmedisin.

Lars Thore er lett å kommunisere med, og har et meget behagelig og tillitvekkende vesen.

Samtidig er han meget effektiv og målrettet i alt han gjør.

Jeg er bl.a. veldig glad for at jeg for litt over to år siden oppsøkte legen med diffuse tarmsymptomer. Lars Thore sendte meg rett til koloskopi, og det reddet trolig livet mitt.

Som ambulansepersonell i over 20 år har jeg sett og opplevd mange flinke leger, men også leger som burde finne seg noe annet å gjøre!

Lars Thore hører så definitivt til gruppen av flinke leger :-)

Legesenteret har egen internettside, der du kan stille spørsmål til og få svar fra legen elektronisk. Veldig bra!

En annen mulighet er å logge inn på helsenorge.no. Der får du også tilgang til masse relevant informasjon om dine resepter, pasientjournal fra sykehus og mye mer.

Legesenteret har også et meget bra laboratorium til bl.a. blod- og andre prøver.

Jeg har i alle fall funnet MITT legesenter og MIN fastlege :-)

Hilsen tilfreds og takknemlig pasient

Veldig dyktig lege

Dr. Fadnes er en utrolig dyktig lege. Han tar seg tid til å snakke med pasientene sine og er veldig kunnskapsrik! Han tar seg god tid til å lytte og gir gode råd og forklaringer.

Oppmerksom og tilgjengelig

Lytter med stor oppmerksomhet. Tar pasienten på alvor.

Pleier å få time raskt. Kontorpersonalet er også hyggelige og hjelpsomme.

"Redningsmannen" Dr.Lars Thore Fadnes.

På alle måter er jeg takknemlig til Dr. Fadnes. Et flott menneske, faglig meget dyktig. Han sprer lys i sinnet, og lar pasienten,( meg )" få tenke sjæl", som det synges. Han er alltid der når det virkelig gjelder, samt i mindre bagateller. Faktisk våger jeg påstå at for litt siden reddet han livet mitt, da hjertet mitt er slitt. Hele atmosfæren ved Fjellsiden Legesenter lyser av vennlighet,omsorg og nestekjærlighet. Også en stor takk til Nancy,Eline,Nora og Reidun,.. uunnværlige gode medarbeidere for de behagelige legene. Tusen takk.

Fadnes er smart lege.

Han er flink og god behandling lege. jeg liker ham så mye. jeg hadde god erfaring hos han. når jeg besøkt ham funns smilende doktor. han behandler fysisk og psykisk. jeg glemte ikke når jeg snakket om min familie han gråter.