Fjellsiden Legesenter

Kalfarveien 31 5018 Bergen

Siste vurderinger av Fjellsiden Legesenter

En bedre fastlege finner man ikke

Lege: Lars Thore Fadnes Skrevet

Han setter alltid av godt med tid, er nøye med utredning og jeg får følelsen av å bli godt tatt vare på.

Svært fornøyd

Lege: Peter Daniel Kryvi Skrevet

Jeg er svært fornøyd. Jeg føler meg trygg, jeg opplever å være godt ivaretatt og at han er interessert i sine pasienter.

Omsorgsfull, trygg og kunnskapsrik

Lege: Ivan Alexander Geelmuyden Skrevet

Alexander er en lege som virkelig tar seg tid til pasientene sine. Han har fokus på deg hele timen, lytter og tar deg på alvor. Han er kunnskapsrik og reflektert, og har gode råd uansett problemstilling. Som person er han omsorgsfull, tålmodig, rolig og behagelig. Han er noe forsinket, men absolutt verdt å vente på.

Imøtekommende og vennlig lege

Lege: Rebekka Helle Skrevet

Rebekka er en meget dyktig og vennlig lege. Hun ser hele mennesket. Ryddig og opptatt av å finne svar og gode løsninger i ulike situasjoner. Ved prøvetaking får jeg alltid svar, og raske svar. Rebekka lytter til pasienten og viser tillit til at pasienten har noe å komme med, men har også alltid selv forslag til hva som kan være plagen, og hva som må sjekkes for å finne svar. Beste fastlegen jeg har hatt!

Hyggelig og god tone

Lege: Øystein Theodor Ødegaard-Olsen Skrevet

Har hatt Øystein som fastlege et års tid. Ingen forsinkelser ved timene.
Er hyggelig og har hatt en god tone med han. Lytter til det man sier og blir tatt seriøst.
Har fått tilbakemeldinger når ens egne teorier om mulige sykdommer ikke stemmer med virkeligheten.