Fjellsiden Legesenter

Kalfarveien 31 5018 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Fjellsiden Legesenter

Trygg og dyktig

Lege: Silje Foldøy Furu Skrevet

Beste legen jeg har vært borti. Hun tok meg på alvor da jeg kom til henne med det jeg regnet med var en tung depresjon, ga meg gode råd, og god oppfølging. Hun gjorde det lett å prate om vanskelige ting.

Stødig lege

Lege: Rebekka Helle Skrevet

Hun er den beste legen jeg har hatt. Stødig, lytter, tar seg god tid og ønsker virkelig å hjelpe deg. Fulgte meg gjennom svangerskapet mitt og etterpå. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Veldig fornøyd

Lege: Øystein Theodor Ødegaard-Olsen Skrevet

Utrolig hyggelig og flink lege, som tar seg tid, lytter, viser omsorg og oppriktig interesse for en; samtidig som han er faglig dyktig! Han følger opp, svarer kjapt med prøvesvar /på e-konsultasjon, er løsningsorientert. Han lytter og til det jeg har å si, så man føler seg sett og ivaretatt. Veldig fornøyd! Hadde alle fastleger vært som ham, ville verden vært et bedre sted. ;)

Lyttende og dyktig

Lege: Lars Thore Fadnes Skrevet

Den beste legen jeg har hatt! Virker genuint interessert i faget, og det gjenspeiles i dyktigheten hans. Han er også flink med pasientkontakt, noe som gjør at hver legetime blir en hyggelig opplevelse. Anbefales!

Både flink og hyggelig

Lege: Øystein Theodor Ødegaard-Olsen Skrevet

Opplever Øystein som genuint interessert i min helse og velvære. Tar seg alltid god tid, og spør om det er noe mer jeg ønsker å snakke om med det samme jeg er der. Virker til å være faglig dyktig og forklarer godt når man har spørsmål. Jeg er strålende fornøyd og bytter kun fastlege på grunn av flytting.