Fjellsiden Legesenter

Telefonnummer55 59 25 0055 59 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kalfarveien 31 5018 Bergen

Siste vurderinger av Fjellsiden Legesenter

Trygg og vennlig lege

Lege: Rebekka Helle Skrevet

Rebekka Helle er en lege jeg er veldig fornøyd med. Hun er flink til å lytte og hjelper med alle bekymringer du kan ha. Tar seg også tid til å bli kjent med deg. Eneste negative er at hun ikke er tilgjengelig hver dag i uken.

Veldig dyktig lege

Lege: Lars Thore Fadnes Skrevet

Dr. Fadnes er en utrolig dyktig lege. Han tar seg tid til å snakke med pasientene sine og er veldig kunnskapsrik! Han tar seg god tid til å lytte og gir gode råd og forklaringer.

Trygg, forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Silje Foldøy Furu Skrevet

Silje har vært fantastisk flink til å hjelpe meg, både ved fysiske og psykiske plager. Hun tar seg god tid, lytter og forklarer. Hun har virkelig vært gull verdt å ha som lege når livet mitt har vært vanskelig - både fordi hun er god til å lytte, men også fordi hun har sett hele meg som person og gitt meg gode råd og veiledning.

Det virker som om Silje tar seg god tid til å undersøke meg (og andre) i forkant av eventuelle henvisninger videre, dette også fordi hun er interessert i pasientene sine og arbeidet sitt som lege. Jeg synes hun virker trygg, og jeg har stor tillit til henne.

Noen ganger har hun vært forsinket, men det er nok fordi at Silje tar seg god tid til å se og undersøke hver enkelt pasient. Dette bør kanskje sees på som et godt tegn - at hun ikke hiver pasienter på dør med en gang timen er over. :-) Jeg synes absolutt at hun er vel verdt å vente på.

følte meg ikke sett eller trodd

Lege: Silje Foldøy Furu Skrevet

denen legen har en veldig jeg-vet-best mentalitet. Hun er veldig brå og jeg har aldri følt at hun virkelig vil hjelpe meg. hun er lite villig til å henvise videre og tar ikke nødvendige blodprøver. Jeg har akuratt skiftet fastlege

Flinkeste legen jeg har hatt!!!

Lege: Ivan Alexander Geelmuyden Skrevet

Kjempe fornøyd,og han tar seg alltid god tid og jeg føler jeg får full forståelse uansett hva jeg hendvender meg for.