Fjellsiden Legesenter

Telefonnummer55 59 25 0055 59 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kalfarveien 31 5018 Bergen

Siste vurderinger av Fjellsiden Legesenter

Flinkeste legen jeg har hatt!!!

Lege: Ivan Alexander Geelmuyden Skrevet

Kjempe fornøyd,og han tar seg alltid god tid og jeg føler jeg får full forståelse uansett hva jeg hendvender meg for.

Vanskelig og lite medfølelse

Lege: Ivan Alexander Geelmuyden Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at det var viktigere for legen å ta vare på min arbeidsgiver og kostnader for staten enn det var å ta vare på meg som pasient.

Jeg har jobbet siden jeg var 15 år gammel, og har aldri vært sykemeldt. Når jeg da trenger det får jeg ikke den forståelsen som jeg behøver. Man må kunne se pasienter an og skjønne når det er snakk om reell sykdom og ikke forveksle dette med latskap. Det inntrykket jeg fikk var at han ikke trodde på meg og at jeg overdrev plagene mine.

Det positive er at jeg har en annen fastlege som jeg vanligvis går til.

Hyggelig og raske tilbakemeldinger

Lege: Peter Daniel Kryvi Skrevet

Enkelt å bestille time på nett, tar deg inn til avtalt tid, hyggelig og imøtekommende. Blodprøvesvaret tikket inn i postkassen på helsenorge dagen etter de var tatt, med kommentar fra legen. Legger også til at damen på laboratoriet også var veldig hyggelig.

Middels

Lege: Silje Foldøy Furu Skrevet

Manglende følelse av og bli sett og respektert. Måtte vente i 40 min på avtalt time, fikk ingen beklagelse for den lange ventetiden.
Har byttet lege.

Very Happy with the Service

Lege: Silje Foldøy Furu Skrevet

I am grateful for doctor Silje. I feel welcomed and listened to. She took my problem seriously. She is also so patient with answering all of my questions, and explaining them clearly.