Fjellsiden Legesenter

Kalfarveien 31 5018 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Fjellsiden Legesenter

Meget trygg og proaktiv

Lege: Øystein Theodor Ødegaard-Olsen Skrevet

Øystein er en veldig god fastlege. Han har en proaktiv tilnærming til behandlingen, og bruker godt tiden for å hjelpe pasienten med realistiske mål.

Imøtekommende, lyttende og faglig dyktig

Lege: Silje Foldøy Furu Skrevet

Veldig fornøyd med Silje som fastlege for min sønn og meg de siste 4 års tid. Imøtekommende, lyttende og faglig dyktig!

Arrogant, slurvete, lytter ikke

Lege: Silje Foldøy Furu Skrevet

Ustabil. Omtrent annehver time blir enten avlyst, utsatt, kraftig forsinket eller erstattet med vikar. Kan framstå som søt og sympatisk, men det er en tynn overflate. Under den er det bare nedlatende arroganse. Før jeg rekker å avslutte første setningen om hvorfor jeg har oppsøkt legen, så har hun bestemt seg for hva jeg trenger, så brukes resten av timen på preking om dette. Hun har for eksempel brukt mye tid på å overtale meg til å ta vaksine, uten å ens spørre om jeg faktisk hadde tenkt å nekte (det hdde jeg ikke). Når man til slutt får en sjanse til å si noe er tiden ute og det er dags for neste pasient. Så må man komme tilbake 2-3 uker senere for å få utrettet det man kom for. Denne neste timen blir da gjerne utsatt eller avlyst som beskrevet oven. Da blir det satt opp en ny time ytterligere 2-3 uker senere. Da har det gått så lang tid at hun har glemt hva grunnen til timen, så blir det ny runde med preking, neste pasient, ny time, avlyst time, ny time... Sånn kan det ta flere måneder å få svar på enkle spørsmål.

Hvis du oppever å ha blitt feilvurdert av en spesialist, kan du bare glemme å bli hørt av Silje. Hun tar kategorisk parti med annet helsepersonell, uten å verken lytte på deg eller gjøre en egen vurdering. Får hun ny uttalelse fra annen helsepersonell snur hun 180 grader og oppfører seg som om det var det hun har sagt hele tiden.

Om psykiske plager er instillingen at det bare er forsøk på å få oppmerksomhet, og beste behandlingen er at man skal "trenes" til å "ta ansvar" ved å nektes relevant hjelp.

Det har vært forferdelig å ha henne som fastlege.

empatisk, grundig og dyktig lege

Lege: Elisabeth Marie Strømme Skrevet

Veldig imøtekommende og hyggelig lege. Alltid veldig empatisk og gir deg følelsen av at hun ikke har det travelt. Dyktig klinisk.

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Øystein Theodor Ødegaard-Olsen Skrevet

Har gått igjennom noen fastleger ila min tid. Har møtt mange hyggelige, men som ikke nødvendigvis tar tak i problemet på riktig måte. Øystein virker for meg som forstående, kunnskapsrik, hyggelig mann og har mye kunnskap. Han viser engasjement og tar tak i det. Han får ting gjort. Jeg stoler ikke på mange, men jeg stoler på han! Jeg håper å aldri måtte bytte igjen.