Fjellsiden Legesenter

Kalfarveien 31 5018 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Fjellsiden Legesenter

Dyktig og hyggelig

Lege: Peter Daniel Kryvi Skrevet

Har hatt Peter som fastlege i noen år og han er en særdeles hyggelig mann jeg på det sterkeste kan anbefale som fastlege. Dersom det er noe han er litt usikker på, henviser han til spesialist. Min erfaring er at han tar deg på alvor og jeg føler meg trygg og sikker på hans vurderinger. Dyktig lege som er svært god i jobben sin. Trist å måtte bytte lege grunnet flytting. Hyggelig legesenter, men tidvis litt utfordrende å komme gjennom på telefonen. Anbefales!

Engasjert & kunskapsrik

Lege: Silje Foldøy Furu Skrevet

Kunnskapsrik og engasjert, med stor vilje til å forstå pasientens situasjon og finne behandlingsalternativ sammen med pasienten. Hun utviser også empati i pasient/ lege situasjonen.
Hun responderer raskt på E-post henvendelser.

Imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Peter Daniel Kryvi Skrevet

Byttet fastlege for studentoppholdet mitt i Bergen og Peter Daniel Kryvi er den beste legen jeg har hatt. Hyggelig, imøtekommende og flink til å forklare hva som er problemet og hva som er løsningen, eventuelt andre muligheter som finnes der ut. Veldig fornøyd, anbefales.

Trygg og dyktig lege!

Lege: Silje Foldøy Furu Skrevet

Silje er en utrolig hyggelig, kunnskapsrik og lyttende lege. Hun har vært til god oppfølging for meg, og tar seg god tid til å forstå og høre på hva en har på hjertet.

Vil virkelig anbefale Silje på det varmeste som fastlege!

Lite interessert

Lege: Lars Thore Fadnes Skrevet

Alltid lang tid, gjerne en time, på venteværelset til avtalt time, og når jeg kommer til, ser han stadig på klokken.