Fjellsiden Legesenter

Telefonnummer55 59 25 0055 59 25 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kalfarveien 31 5018 Bergen

Siste vurderinger av Fjellsiden Legesenter

Imøtekommende og vennlig lege

Lege: Rebekka Helle Skrevet

Rebekka er en meget dyktig og vennlig lege. Hun ser hele mennesket. Ryddig og opptatt av å finne svar og gode løsninger i ulike situasjoner. Ved prøvetaking får jeg alltid svar, og raske svar. Rebekka lytter til pasienten og viser tillit til at pasienten har noe å komme med, men har også alltid selv forslag til hva som kan være plagen, og hva som må sjekkes for å finne svar. Beste fastlegen jeg har hatt!

Hyggelig og god tone

Lege: Øystein Theodor Ødegaard-Olsen Skrevet

Har hatt Øystein som fastlege et års tid. Ingen forsinkelser ved timene.
Er hyggelig og har hatt en god tone med han. Lytter til det man sier og blir tatt seriøst.
Har fått tilbakemeldinger når ens egne teorier om mulige sykdommer ikke stemmer med virkeligheten.

Kunnskapsrik, behagelig og flink til å lytte

Lege: Lars Thore Fadnes Skrevet

Jeg har hatt Lars Thore Fadnes som min fastlege i snart 4 år, og er svært tilfreds med Lars Thore og Fjellsiden legesenter: Hele atmosfæren ved legesenteret preges av profesjonalitet i alle ledd.

Jeg føler meg meget godt ivaretatt både medisinsk og medmenneskelig av både fastlegen, sykepleiere og legesekretærer.

Lars Thore er en meget kunnskapsrik og dyktig lege som man umiddelbart føler seg trygg hos:

Han har doktorgrad i fagområdet syke barn og ernæring, har erfaring fra bl.a. Hudavdelingen på Haukeland Universitetssykehus og spesialkompetanse innen tropemedisin. Han er også spesialist i allmennmedisin.

Lars Thore er lett å kommunisere med, og har et meget behagelig og tillitvekkende vesen.

Samtidig er han meget effektiv og målrettet i alt han gjør.

Jeg er bl.a. veldig glad for at jeg for litt over to år siden oppsøkte legen med diffuse tarmsymptomer. Lars Thore sendte meg rett til koloskopi, og det reddet trolig livet mitt.

Som ambulansepersonell i over 20 år har jeg sett og opplevd mange flinke leger, men også leger som burde finne seg noe annet å gjøre!

Lars Thore hører så definitivt til gruppen av flinke leger :-)

Legesenteret har egen internettside, der du kan stille spørsmål til og få svar fra legen elektronisk. Veldig bra!

En annen mulighet er å logge inn på helsenorge.no. Der får du også tilgang til masse relevant informasjon om dine resepter, pasientjournal fra sykehus og mye mer.

Legesenteret har også et meget bra laboratorium til bl.a. blod- og andre prøver.

Jeg har i alle fall funnet MITT legesenter og MIN fastlege :-)

Hilsen tilfreds og takknemlig pasient

Dårlig tilgjengelighet og mye klabb

Lege: Silje Foldøy Furu Skrevet

Lav tilgjengelighet, mye klabb og liten grad av serviceinnstilling. Legesenter ansatte synes nok at sykemelding for skoleungdom er en uting Men det er blir ganske ugreit når de demonstrere sitt synspunkt ved å være lite imøtekommende ovenfor de som kommer for hjelp. Dårlig service og tungvinthet gjør at vi i større og større grad bruker volvat som fungerer superbra. Blir jo urimelig at et dårlig senter skal få offentlig støtte for en tjeneste som ikke brukes så da blir det nok et proforma faslegebytte

Trygg og vennlig lege

Lege: Rebekka Helle Skrevet

Rebekka Helle er en lege jeg er veldig fornøyd med. Hun er flink til å lytte og hjelper med alle bekymringer du kan ha. Tar seg også tid til å bli kjent med deg. Eneste negative er at hun ikke er tilgjengelig hver dag i uken.