Skogsskiftet Legekontor

Skogsskiftet Legekontor 5382 Skogsvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Skogsskiftet Legekontor

svært bra fastleg

Lege: Ørjan Henning Vågane Skrevet

Han gjev seg god tid. Undersøkjer ting han er usikker på hos professorar. Påliteleg. Verkar svært fagleg dyktig.

Skuffet og fortvilet!!

Lege: Ørjan Henning Vågane Skrevet

Jeg var fornøyd med Ørjan de 2 første timene, men så ble han bare verre å verre!
Han har flere ganger bare reist seg opp fra stolen før jeg er ferdig med det jeg ønsker å fortelle/snakke om, og gått bort til døren og åpnet den - jeg har rett og slett følt at han har kastet meg ut!
Forteller du at du har vondt en plass eller noe, har han bare sagt "det er ikke farlig" - jeg er ikke ute etter det svaret, men jeg liker å vite hva ting er eller kan være...
Det virker som han allerede nå er gått lei av å være lege og jeg føler meg ikke velkommen til han, så jeg har dermed nettopp byttet fastlege og håper på bedre timer der!!!

En virkelig god lege

Lege: Eivind Magne Fristad Skrevet

Jeg har hatt Fristad som fastlege siden fastlegesystemet ble innført. Jeg er veldig fornøyd, han tar seg tid og er virkelig interessert i pasienten. Når det gjelder tilgjengelighet kan man selvfølgelig ikke vente at en lege skal kunne ta telefonen til en hver tid. Men han ringer alltid tilbake rimelig raskt. Kan anbefales.

Arrogant

Lege: Ørjan Henning Vågane Skrevet

Synes han er arrogant og for selvsikker på seg selv! Har hatt 2 ufine timer hos han. Kommuniserer på en dårlig måte!

Fristad

Lege: Eivind Magne Fristad Skrevet

En fantastisk lege som tar alltid tar seg tid til pasienten.
Han har vært min fastlege i mange år.
Og jeg er meget fornøyd.