Skogsskiftet Legekontor

Skogsskiftet Legekontor 5371 Skogsvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Skogsskiftet Legekontor

Verste “lege” jeg har møtt

Lege: Wonder Calvin Sekgopa Skrevet

Kom inn til denne sommervikar av en lege. En mer uinteresseret person har jeg aldri møtt. Bryde seg katten og meg og min grunn til timen. Satt med ryggen til meg, så inn i skjermen og lyttet ikke på det jeg sa. Var frekk og avvisende. Timen tok 3 minutter og han sa hadet med ryggen til meg.

Faglig dyktig og trygg

Lege: Ørjan Henning Vågane Skrevet

Vågane virker faglig trygg. Jeg opplever han som lyttende og grundig, og han er er sterk på det medmenneskelige og på kommunikasjon. Jeg har absolutt ingenting å utsette på jobben han gjør, og er veldig fornøyd med å ha han som fastlege.

Anbefales

Lege: Wonder Calvin Sekgopa Skrevet

Kort ventetid, svarer rast på henvendelser via Helse Norge, faglig flink og medmenneskelig. Effektiv under konsultasjonen, men oppleves ikke negativ. Jeg merker at han både ser meg og lytter til det jeg har å si. Har bare positivt å si om han.

Flink

Lege: Wonder Calvin Sekgopa Skrevet

Følger opp det han skal, ordner fort med henvisning og resepter.
Svarer fort på meldinger når jeg sender på HelseNorge

Behagelig

Lege: Dunja Marlit Torster Skrevet

Har hatt henne i som lege siden hun kom til sund. Vært veldig fornøyd. Litt lang ventetid på nye timer og når en har time oss henne. Har alltid fulgt bra opp både meg og barna. Er det noe sol haster og er viktig har jeg opplevd at hun gjør alt som hun kan for å hjelpe, og kansje litt mer en man kan forvente. Hun har brukt lunsjen for å få tid til å ringe når det var behov