Skogsskiftet Legekontor

Skogsskiftet Legekontor 5382 Skogsvåg

Siste vurderinger av behandlere ved Skogsskiftet Legekontor

Ikke til hjelp

Lege: Per Anders Øvretveit Skrevet

Skiftet ny fastlege etter 2mnd.
Var ikke til hjelp til meg
Har heldigvis fodt tilbake den legen jeg hadde før om jeg har over 1time kjøring opp til han
La seg bort i ting som var helt idiotisk
Smerter har han ikke greie på sier alt av smerte forsvinner selv

Dyktig lege

Lege: Ørjan Henning Vågane Skrevet

Kunne blitt bedre på å svare litt kjappere på meldinger og tilbakemeldinger på prøver.
Ørjan er en dyktig lege som jeg er veldig fornøyd me,tar meg på alvor og tar tak i ting.

Tryg og kunnskapsrik

Lege: Eivind Magne Fristad Skrevet

Har hatt Fristad som fastlege siden han begynte i Sund. Tar seg alltid god tid,lytter og henviser fort om det er nødvendig. Anbefales

Treg lege

Lege: Per Anders Øvretveit Skrevet

Han er veldig treg når man trenger resepter og under legetimer leiter han etter svar enten på nettet eller ringer Haukeland. Kommer også med en del "kjerringråd", spesielt når det gjelder smerter. Når han er usikker på noe blir det helt stille og han sitter bare å gnir seg i hode. Lurer av og til på hva han holder på med. Vurderer å skifte lege..

Useriøs

Lege: Ørjan Henning Vågane Skrevet

Er virkelig fortvilet og oppgitt. Han lovde meg å henvise meg videre. Da jeg kontaktet Haukeland Sykehus foreligger det ingen henvisning der. Jeg kontakter Sund Legesenter igjen og de ser av rapporten fra Ørjan at han skal henvise...men det skjer ingen ting. Jeg blir sendt hjem fra jobb med sm. Tar kontakt med Sund Legesenter igjen ...og det skjer ingen ting! Må vist gå gjennom Volvat for at det skal hjelpe meg!