Wonder Calvin Sekgopa

Autorisasjon (2006)

Skogsskiftet Legekontor Telefonnummer56 32 75 4056 32 75 ...
Skogsskiftet Legekontor 5382 Skogsvåg
Wonder Calvin Sekgopa er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Wonder Calvin Sekgopa

Anbefales ikke

Bruker veldig lite tid, når man er på konsultasjon. Undersøker ikke, bare sier at han skal henvise. Glemmer å henvise. Har opplevd at jeg må purre flere ganger, før han sender henvisning. Følger heller ikke opp. Nekter å fornye sykemelding før den er godt ut, og da glemmer han det.

Veldig Trygt og godt. Tar seg god tid.

Calvin tar seg god tid med meg. Viser god kunnskap, og jeg er trygg på at de vurderinger han gjør er det beste for meg. Jeg er veldig fornøyd.

Meget uforskammet og sur lege.

Måtte ha en akutt time da min fastlege var blitt syk.
Denne legen var hissig pga at jeg ikke kunne gå til egen fastlege. Forklarte at dette hastet pga medisiner. Han fikk meg til å føle liten og uviktig.

Ikke interessert i deg som pasient

Denne legen interesserer seg ikke for yrket. Det er inntrykket mitt etter flere konsultasjoner. Kontorjobb delen klarer han ok, og hvis nok det han kanskje foretrekker. Sender regninger i hytt og pyne.

Anbefales ikke

Gjentatte forglemmelser av resepter og henvendelser. Lite eller ingen initiativ. Ser knapt på deg, ser i skjermen og trykker på tastaturet. Virker som lite av det som formidles kommer med. Ofte har man inntrykk av at man er neste i køen, og timen må "løpes igjennom" for å rekke alle på dagen. Gjentatte ganger veldig forsinket. Vanskelig å ha kommunikasjon med.