Ørjan Henning Vågane

Legekontoret Sund Senter

2011

Legekontoret Sund Senter Telefonnummer56 32 75 4056 32 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sund Legekontor / Helsestasjon 5371 Skogsvåg
Ørjan Henning Vågane er en av 6 fastleger i Sund

Siste vurderinger av Ørjan Henning Vågane

Dyktig

Dyktig lege. Kan nok for mange virke litt arrogant, men han er kunnskapsrik og flink. Godt fornøyd med Vågane som fastlege og anbefaler han varmt videre til andre.

Arrogant

Gikk rett hjem og skiftet fastlege. Syns han virket ustabil, og vi hadde ingen kommunikasjon. Eller han hadde en enveiskommunikasjon .

Lettforståelig og rolig

Vågane er en ung lege som fra første kontakt innga trygghet og forståelse. Han viser meg hva han tenker og gjør. Og han virker å se helhet og sammenhenger i sykdomsbildet opp mot rammefaktorene som styrer hverdagen.

Fantastisk flink lege

ein lege som tar seg tid til å lytte til pasienten. Lett tilgjengelig,alltid imøtekommende.
Stoler fult og fast på hans vurderinger. Han har ihvertfall hjelpt meg heile veien.

Beste legen i Sund

Vågane har hjulpet med mange av mine plager. Etter å ha gått over lengre tid med smerter, og vært hos flere leger ved Sund, brukte han 10 minutter på å gi med diagnose polymyalgia revmatika og han startet behandling og i dag er jeg helt frisk. Vågane er nok av typen bestemt og autoritær lege. Ved flere aledninger har han gitt meg gode livsråd og han viser virkelig at han er interessert i pasienten og de problemene de kommer med. Han kunne nok fugert like fint som psykolog. Alle jeg kjenner syns dette er en topp lege,