Ørjan Henning Vågane

Helsehuset 5382 Skogsvåg
Ørjan Henning Vågane er en av 6 fastleger i Sund

Siste vurderinger av Ørjan Henning Vågane

Fantastisk flink lege

ein lege som tar seg tid til å lytte til pasienten. Lett tilgjengelig,alltid imøtekommende.
Stoler fult og fast på hans vurderinger. Han har ihvertfall hjelpt meg heile veien.

Beste legen i Sund

Vågane har hjulpet med mange av mine plager. Etter å ha gått over lengre tid med smerter, og vært hos flere leger ved Sund, brukte han 10 minutter på å gi med diagnose polymyalgia revmatika og han startet behandling og i dag er jeg helt frisk. Vågane er nok av typen bestemt og autoritær lege. Ved flere aledninger har han gitt meg gode livsråd og han viser virkelig at han er interessert i pasienten og de problemene de kommer med. Han kunne nok fugert like fint som psykolog. Alle jeg kjenner syns dette er en topp lege,

Følger ikke opp avtaler

Var fornøyd med legen da han kom til Sund legekontor. Etter hvert som tiden har gått har han kun blitt dårligere og dårligere. Han lytter ikke, følger ikke opp avtaler, må purre på ting som er avtalt flere ganger ved flere anledninger. Han er alltid forsinket - han ventet opp til en time flere ganger.

svært bra fastleg

Han gjev seg god tid. Undersøkjer ting han er usikker på hos professorar. Påliteleg. Verkar svært fagleg dyktig.

Skuffet og fortvilet!!

Jeg var fornøyd med Ørjan de 2 første timene, men så ble han bare verre å verre!
Han har flere ganger bare reist seg opp fra stolen før jeg er ferdig med det jeg ønsker å fortelle/snakke om, og gått bort til døren og åpnet den - jeg har rett og slett følt at han har kastet meg ut!
Forteller du at du har vondt en plass eller noe, har han bare sagt "det er ikke farlig" - jeg er ikke ute etter det svaret, men jeg liker å vite hva ting er eller kan være...
Det virker som han allerede nå er gått lei av å være lege og jeg føler meg ikke velkommen til han, så jeg har dermed nettopp byttet fastlege og håper på bedre timer der!!!