Önfjörd Gudrun

Telefonnummer929 95 288929 95 2 ...
Frydensgata 2 A 0564 Oslo

Siste vurderinger av Önfjörd Gudrun

Fornøyd

Gudrun Önfjörd Skrevet

Hjulpet meg veldig mye med veldig mye. Oppsummering: en dyktig behandler som lytter og gir råd. En som ser og hører.

6 måneder kastet bort

Gudrun Önfjörd Skrevet

Er ikke tilgjengelig på telefon eller e-post.

Etter 6 måneder ventetid fikk jeg beskjed (i første time) om at hun ikke kunne behandle meg på grunn av en interessekonflikt hun kunne funnet ut av på 5 minutter etter å ha sett henvisningen.

Det kan fort hende hun er en dyktig psykolog, men hun er en forferdelig administrator.

Trygg, kunnskapsrik, imøtekommende og omsorgsfull

Gudrun Önfjörd Skrevet

Hun har rett og slett reddet meg. Hun har gitt meg innsikt i min egen psyke, redsel, erfaringer for deretter å gi meg verktøy, selvtillit og mot til å handle. Hun tar meg alvorlig. Ingenting er tabu.

En god psykolog som tar deg alvorlig.

Gudrun Önfjörd Skrevet

Hun er med i frikortordningen. Jeg har gått hos henne i flere år og hun er omsorgsfull og har hjulpet meg ifb. med å behandle en gamle negative erfaringer. Jeg har fått bedre verktøy for å behandle hverdagen og arbeidslivet.

Det går i kontantbetaling men jeg tror hun har begynt å bruke Vipps i tillegg.

Hun har noen litt rigide regler som er helt greie. Hun er nok ikke helt flink til å akseptere at hun husket feil etter lengre tids opphold.

Møter man opp på timer og holder seg til hennes regler så har jeg absolutt ikke noe problem med å anbefale henne som psykolog. Hun har hjulpet meg enormt.