Veavågen legesenter

Munkajordvegen 2 4276 Veavågen

Siste vurderinger av behandlere ved Veavågen legesenter

Ikke fornøyd med legen

Lege: Tahmuras Siyavoshi Skrevet

Denne legen gjorde en "feil" og sendte meg faktura på 349 for en resept jeg ønsket å fornye. Jeg prøvde å ringe men det var telefonkø i over 30 minutter så jeg ga til slutt opp. Jeg valgte å kjøre bort til legekontoret for å be om å få kreditert faktura. Jeg måtte vente 20 minutter før legen kom ut. Da jeg snakket med legen og sa jeg følte det var feil å ta betalt for denne tjenesten, så fikk jeg arrogant svar tilbake at jeg bare kunne finne meg ny lege da hvis jeg skulle klage.

Dette er helt feil kundebehandling.

Av denne grunn velger jeg å bytte lege med umiddelbar virkning i dag.

Kunnskapsrik,tar seg god tid og lytter etter hva pasienten sier.Føler seg trygg på rett behandling

Lege: Morten Nygaard Skrevet

Veldig flink lege ,lyttende og forståelsesfull.Tar seg tid til pasienten og er veldig kunnskapsrik.En lege som er forberedt og rolig når en kommer inn til time :)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tahmuras Siyavoshi Skrevet

Helt fantastisk lege, henviser til sykehus/spesialist om en har behov for det. Lytter til deg og er veldig aktiv på pasientsky så en får svar på det en lurer på til enhver tid! Kommer aldri til å bytte😊

Fantastisk lege!

Lege: Tahmuras Siyavoshi Skrevet

Thomas er en lege som gir veldig god oppfølging og behandling. Han setter virkelig av tid når jeg er på konsultasjon, og svarer fort på pasientsky. Jeg får beskjed om å ta kontakt viss det skulle være noe, eller trenger å framskynde en time. Han tar meg på alvor, og får meg til å føle meg trygg. I tillegg opplever jeg at han er oppmerksom på ting man kanskje ikke har lagt merke til selv. Jeg liker også at han er pratsom, imøtekommende og stiller masse spørsmål. Kan være litt sjenert så da hjelper det at han styrer samtalen, hvertfall i behynnelsen. Det kan bli litt ventetid, men for min del er det verdt det. Dessuten vet jeg det er fordi han tar seg tid til hver enkelt pasient.

Veldig god lege!

Lege: Tahmuras Siyavoshi Skrevet

Veldig god fastlege. Har alltid fått god hjelp, og har vært veldig fornøyd. At jeg nå har byttet fastlege handler ikke om ham. Han er god på å lytte, forklare og henvise videre, samt en lege med godt humør. Kan trygt anbefales.

Kan være vanskelig å få time. Har også opplevd litt ventetid på kontoret, men så lenge man får nok tid inne hos legen er det verdt det.