Morten Nygaard

Veavågen legesenter Mann, 52 år

Autorisert1995
Ledige plasser 51 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Veavågen legesenter

Munkajordvegen 2 4276 Vedavågen
Morten Nygaard er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Morten Nygaard

Elendig kundevennlighet i resepsjon

Legen er ingenting å klage på, han er dyktig og vet hva han snakker om. det er verre med personalet som sitter i skranken! de tar ALDRI telefon å for å få legetime må du kanskje vente 1 måned. de er sure å lite behjelplige.. elendig!!

Tenkeren

Jeg flyttet til kommunen i fjor og måtte da bytte fastlege. Det positive er at han tar mange blodprøver for å prøve å finne ut hva som er galt og han videresendte meg til en spesialist da jeg yttrert ønske om det. For min del så tenker han for mye og sier for lite. Jeg kan ha problemer med å få frem akkurat hva det er som plager meg og da er jeg avhengig av en lege som spør og graver litt.
Minus at de ikke skriver ut e-resepter.

Helheten ødelegger for legen

En kjekk lege som tar pasienten på alvor. Han er reservert i språket, men han sitter på en utrolig kunnskap om faget sitt. Han har alltid ordnet opp for alle oss i familien.

Det andre rundt, slik som tilgjengelighet og de kontoransatte drar litt ned. Det er ofte lang ventetid, og av de to helsesekretærene så er det bare den ene som er hyggelig. Den andre er altfor bråkjekk og skarp, og hun virker til tider direkte frekk. Bedre lokaler eller at de flyttet til Vea.

Veldig treg saksbehandling

Dette er ikke min, men min eldre fars fastlege. At det skal ta til nå 9 måneder å returnere et skriv til Karmøy kommune sin hjelpemiddelsentral, er mer en jeg som pårørende kan fatte og forstå. Til tross for gjentatte purringer både fra oss pårørende og hjelpemiddelsentralen i kommunen, så er fortsatt ikke saken ferdigbehandlet av dr. Nygaard.

Flink ,og har tid

Skiftet til Nygaard da min lege snakket om å gå av,har barre positivt å si om han,veldig omsorgsfull,nøye ,har tid å lytte, tar min sykdom alvorlig,angrer ikke på valget av han nei,.....noe mindre fornøyd med den ene sekretæren.