Morten Nygaard

Autorisasjon (1995)

Veavågen legesenter Telefonnummer51 73 10 1751 73 10 ...
Munkajordvegen 2 4276 Veavågen
Morten Nygaard er en av 27 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Morten Nygaard

Trygg, nøye, forstår seg på andre

Jeg synes at han er en god lege han forstår seg på andre og er flink til og være nøye med pasienter.

Veldig god lege

Lytter til pasientene og tar de på alvor. En lege som jeg absolutt vil anbefale for de som vil ha en seriøs og god lege,

Kunnskapsrik,tar seg god tid og lytter etter hva pasienten sier.Føler seg trygg på rett behandling

Veldig flink lege ,lyttende og forståelsesfull.Tar seg tid til pasienten og er veldig kunnskapsrik.En lege som er forberedt og rolig når en kommer inn til time :)

Stor faglig kunnskap, behagelig personlighet

Denne legen er en av de mest behagelige personene jeg har hatt med å gjøre.
Han tar alt på alvor og går inn for å undersøke nøye, og han sjekker opp i det han er usikker på. Til tross for at kontoret er veldig avsides i forhold til meg, og at han ikke har e-resept, så vil jeg ikke bytte til en annen lege for verken meg eller mine barn.

Jeg kan forstå hva noen mener med at noen av de på kontoret kan virke litt biske innimellom, men det er ikke mer enn hva et vennlig smil kan fikse.

Vi har alltid blitt behandlet med respekt og vi har blitt tatt alvorlig. Tommel opp for denne legen og hans ansatte.

Beste lege ever :-)

Dette er den beste legen jeg har hatt! Nå har jeg gått til ham i ca 15 år - og er alltid godt ivaretatt.
Han er tydelig, han lytter, han ser etter løsninger, han er serviceinnstilt. God øyenkontakt, møter meg med et smil og et velkommen.
Han har svært god fagkunnskap. Er det noe han er usikker på, sjekker han det opp og/eller sender meg videre til u.s.
Jeg kommer stort sett inn til avtalt tid - lite ventetid, noe som er et pluss ift andre legekontor jeg har opplevd tidligere. Samtidig må man jo som pasient ta høyde for akuttsituasjoner som gjør at man må vente litt ekstra. Men da får man beskjed om ventetid og en forklaring.
Personalet er alltid veldig serviceinnstilt og smilende. Kommer med en hyggelig kommentar og gjør hverdagen lysere.
Å komme fram på telefon går ikke alltid så raskt, men nå har man jo PasientSky, som gjør det enklere å bestille time bl.a.