Morten Nygaard

Munkajordvegen 2 4276 Veavågen
Morten Nygaard er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Morten Nygaard

Beste lege ever :-)

Dette er den beste legen jeg har hatt! Nå har jeg gått til ham i ca 15 år - og er alltid godt ivaretatt.
Han er tydelig, han lytter, han ser etter løsninger, han er serviceinnstilt. God øyenkontakt, møter meg med et smil og et velkommen.
Han har svært god fagkunnskap. Er det noe han er usikker på, sjekker han det opp og/eller sender meg videre til u.s.
Jeg kommer stort sett inn til avtalt tid - lite ventetid, noe som er et pluss ift andre legekontor jeg har opplevd tidligere. Samtidig må man jo som pasient ta høyde for akuttsituasjoner som gjør at man må vente litt ekstra. Men da får man beskjed om ventetid og en forklaring.
Personalet er alltid veldig serviceinnstilt og smilende. Kommer med en hyggelig kommentar og gjør hverdagen lysere.
Å komme fram på telefon går ikke alltid så raskt, men nå har man jo PasientSky, som gjør det enklere å bestille time bl.a.

Elendig behandling i resepsjon

Har hatt Morten i mange år og er meget fornøyd med han.
De damene i resepsjon gjør ikke jobben for å tilfredsstille pasientenes behov. Det tar flere uker for å få time og flere timer for at noen i det hele tatt tar telefonen. De er veldig lite service innstilt. Anbefaler å skifte i minste fall hun, der som bryr seg ikke om pasienter.

Tar deg på alvor og gir deg god tid.

Har hatt Nygaard som fastlege i flere år eg har ingenting og klage på der.øvrig personale på legekontoret hjelpsomme og vennlige

Forferdelig behandling i resepsjon

En litt tafatt lege, greit å være ved god helse slik at du orker å presse han til å sjekke ting, han er flink å sende videre.
Sier lite, mulig han tenker, kanskje ikke ?
Det verste er behandlingen fra resepsjonen, der er det null service-vennlighet, frekkhet er det nok av, her burde han rensket opp litt.
Har byttet bort denne legen grunnet resepsjonen, de gjør syke folk sykere, og virker direkte vonde i seg.
Det tar ca. 1 måned å få time, vil du ha time før må du tåle timelange telefonkøer med mange avbrudd, og mye frekkhet

Elendig kundevennlighet i resepsjon

Legen er ingenting å klage på, han er dyktig og vet hva han snakker om. det er verre med personalet som sitter i skranken! de tar ALDRI telefon å for å få legetime må du kanskje vente 1 måned. de er sure å lite behjelplige.. elendig!!