Morten Nygaard

Veavågen legesenter Mann, 52 år

Autorisert1995
Ledige plasser 67 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Veavågen legesenter
Munkajordvegen 2 4276 Vedavågen
Morten Nygaard er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Morten Nygaard

Tar deg på alvor og gir deg god tid.

Har hatt Nygaard som fastlege i flere år eg har ingenting og klage på der.øvrig personale på legekontoret hjelpsomme og vennlige

Forferdelig behandling i resepsjon

En litt tafatt lege, greit å være ved god helse slik at du orker å presse han til å sjekke ting, han er flink å sende videre.
Sier lite, mulig han tenker, kanskje ikke ?
Det verste er behandlingen fra resepsjonen, der er det null service-vennlighet, frekkhet er det nok av, her burde han rensket opp litt.
Har byttet bort denne legen grunnet resepsjonen, de gjør syke folk sykere, og virker direkte vonde i seg.
Det tar ca. 1 måned å få time, vil du ha time før må du tåle timelange telefonkøer med mange avbrudd, og mye frekkhet

Elendig kundevennlighet i resepsjon

Legen er ingenting å klage på, han er dyktig og vet hva han snakker om. det er verre med personalet som sitter i skranken! de tar ALDRI telefon å for å få legetime må du kanskje vente 1 måned. de er sure å lite behjelplige.. elendig!!

Tenkeren

Jeg flyttet til kommunen i fjor og måtte da bytte fastlege. Det positive er at han tar mange blodprøver for å prøve å finne ut hva som er galt og han videresendte meg til en spesialist da jeg yttrert ønske om det. For min del så tenker han for mye og sier for lite. Jeg kan ha problemer med å få frem akkurat hva det er som plager meg og da er jeg avhengig av en lege som spør og graver litt.
Minus at de ikke skriver ut e-resepter.

Helheten ødelegger for legen

En kjekk lege som tar pasienten på alvor. Han er reservert i språket, men han sitter på en utrolig kunnskap om faget sitt. Han har alltid ordnet opp for alle oss i familien.

Det andre rundt, slik som tilgjengelighet og de kontoransatte drar litt ned. Det er ofte lang ventetid, og av de to helsesekretærene så er det bare den ene som er hyggelig. Den andre er altfor bråkjekk og skarp, og hun virker til tider direkte frekk. Bedre lokaler eller at de flyttet til Vea.