Veavågen legesenter

Munkajordvegen 2 4276 Veavågen

Siste vurderinger av behandlere ved Veavågen legesenter

God lege

Lege: Tahmuras Siyavoshi Skrevet

Thomas er en god lege som gir deg god oppfølging. Tar seg tid til deg når du kommer og finner alltid tid til deg om det er en hastesak.
Litt lang ventetid på "vanlig" legetime, men ellers ingenting negativt å si.

Veldig god lege

Lege: Morten Nygaard Skrevet

Lytter til pasientene og tar de på alvor. En lege som jeg absolutt vil anbefale for de som vil ha en seriøs og god lege,

Ikke fornøyd med legen

Lege: Tahmuras Siyavoshi Skrevet

Denne legen gjorde en "feil" og sendte meg faktura på 349 for en resept jeg ønsket å fornye. Jeg prøvde å ringe men det var telefonkø i over 30 minutter så jeg ga til slutt opp. Jeg valgte å kjøre bort til legekontoret for å be om å få kreditert faktura. Jeg måtte vente 20 minutter før legen kom ut. Da jeg snakket med legen og sa jeg følte det var feil å ta betalt for denne tjenesten, så fikk jeg arrogant svar tilbake at jeg bare kunne finne meg ny lege da hvis jeg skulle klage.

Dette er helt feil kundebehandling.

Av denne grunn velger jeg å bytte lege med umiddelbar virkning i dag.

Kunnskapsrik,tar seg god tid og lytter etter hva pasienten sier.Føler seg trygg på rett behandling

Lege: Morten Nygaard Skrevet

Veldig flink lege ,lyttende og forståelsesfull.Tar seg tid til pasienten og er veldig kunnskapsrik.En lege som er forberedt og rolig når en kommer inn til time :)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tahmuras Siyavoshi Skrevet

Helt fantastisk lege, henviser til sykehus/spesialist om en har behov for det. Lytter til deg og er veldig aktiv på pasientsky så en får svar på det en lurer på til enhver tid! Kommer aldri til å bytte😊

Dette er en Pluss-tjeneste.