Oasen legesenter DA

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Oasen legesenter DA

Vanskelig å komme til

Lege: Geir Thue Skrevet

Byttet fastlege til Geir Thue fra Loddefjord legesenter, (hovedgrunnet for mye ventetid)

Nå skal det sies at det har vært ferietider, men fikk til en bestilling (nesten) 6 uker frem i tid ved bestilling i Juni. Da det nærmet seg dato fikk jeg en ny beskjed om at timen var blitt flyttet 3 uker lenger frem. Da jeg sa at den datoen de ikke sa passet måtte jeg ringe igjen for å benytte meg av akutt timene og måtte ringe innen halv 9 neste morgen.

Da jeg ringte igjen for å gjøre dette, sa de at min henvendelse ikke var akutt og dermed måtte vente i 3 nye uker for time. Ventet nå i de 3 ukene og kom ikke til fordi de hadde satt timen min en dag tidligere enn vi avtalte. Siden alt var over telefon, har jeg selvsagt ingen bevis på dette. Jeg er sikker i min sak, men la gå.

Skulle bestille en ny time nå, må vente i 2 og en halv uke.

Anbefales ikke dersom, man har bruk for en lege når man er der.

Hva som kan bli bedre:
Tilgjengelighet. Reduser antall pasienter pr fastlege. Maks antall pr fastlege bør være 1000 stk.

Ikke tilgjengelig

Lege: Geir Thue Skrevet

Bad om en legetime i løpet av den nærmeste måneden. Fikk tilbud om en time 5 uker frem i tid som ikke passet. Byttet da fastlege.

Helt fantastisk!

Lege: Birgitte Fos Lundekvam Skrevet

En helt fantastisk lege, imøtekommende og forståelsesfull. Hun har kanskje noe knapt med tid, men hun får alltid tid til en liten samtale, hun kan sakene sine og er kjapp i avtrekkeren om det er noe. Håper hun snart blir ledig slik at jeg kan komme tilbake til henne :-)

Kvalitet og service

Lege: Geir Thue Skrevet

Legen til hele familien, utviser en stor profesjonalitet. Ikke alltid lett å komme til siden han er på universitet 2 dager i uken, men uansett verdt det da han har såpass kvalitet og ro over arbeidet.

Effektiv og empatisk.

Lege: Birgitte Fos Lundekvam Skrevet

Har hatt henne som lege i minst 25 år, og opplever henne som dyktig, profesjonell og med empati. Det eneste minuset er at hun av og til har for dårlig tid, derfor kan det også være vanskelig å komme i kontakt med henne.