Kristian Jansen

Sletten Allmennpraksis DA

2007

1 person

Sletten Allmennpraksis DA Telefonnummer55 27 71 7055 27 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen
Kristian Jansen er en av 239 fastleger i Bergen

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Kristian Jansen

Godt inntrykk.

Det er en stund siden jeg hadde Jansen som lege. Mitt opplevelse er følgende. Arbeider systematisk. Høflig. Undersøker "saken" til bunns.

Helt på vidden

Veldig uprofesjonell lege, smiler aldrig, vil ikke ta meg i hånden i begynnelse av timen, får beskjed om å ti still når han skriver på datamaskinen. Får mine resepter men får ikke hente de før DAGEN jeg er tom, helt tydelig at legen ikke stoler på sine pasienter i det hele tatt. veldig frekk og nedtalende, du får medisiner men ingen annen behandling, og ikke mulighet til å ta opp flere saker samtidig.. STYR UNNA

Trist

Jeg har de siste årene hatt Einar som fastlege forgjenger til Kristian Jansen. Jeg er mildt sagt skuffet over hvordan denne legen mener han vet bedre enn sin forgjenger som har brukt flere år med meg for å sitte opp en behandlingsplan som fungerte for meg. Men "Kristian vet bedre" og allerede ved første møte forandrer behandlings planen som var satt opp for meg.

Når man tar over for en annen Lege sine pasienter kan man ikke bare vike vekk fra den forrige legens behandling og råd.

Så nå må jeg dessverre på leting etter ny fastlege. Synes det er respektløst både ovenfor tidligere lege og meg som pasient.
ANBEFALES IKKE

Ikke helt til stede ?

Jeg fikk tildelt Jansen fordi forgjengeren sluttet, og tenkte å gi ham en sjanse. Men når man kommer til en såpass ung lege, og tilbys et tilbake til start- opplegg fra 2006, må man lure på om journaler og tilbakemelding fra legevakt o.a er lest i det hele tatt. Både Jansen og forgjengeren var hyggelige nok å snakke med, men det hjelper mindre for effektive henvisninger mm.