Geir Thue

Oasen legesenter DA Mann, 62 år

Autorisert1980
Ledige plasser 7 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Oasen legesenter DA

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Geir Thue er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Geir Thue

Tålmodig, omtenksom og kunnskapsrik

Thue har nå vært min fastlege i 6 år. Han er enormt kunnskapsrik, og flink å forklare og snakke på en måte som man enkelt forstår.
Han utstråler trygghet og varme, og du kan alltid være trygg på at du har fått den beste behandling når du går derifra. Han er full av empati og gjør at man føler seg ivaretatt, og man blir alltid tatt på alvor. Alt i alt kan jeg med trygghet anbefale han til alle jeg kjenner.

En meget hyggelig kompetent lege

Jeg har hatt Dr. Geir Thue som fastlege siden jeg var barn. Han har alltid opptrådt profesjonelt, hyggelig, kunnskapsrik og imøtekommende.
Det har vært en styrke for meg og alltid kunne hatt et kontaktpunkt i helsesektoren jeg har kunne stolt på.

Jeg har gått til Thue i 16 år, han er også lege for mine barn. Thue er en imøtekommende og dyktig lege. Han tar meg alltid på alvor, er faglig dyktig, henviser når han må. Thue er forståelsesfull og lytter til meg.
Jeg er utrolig fornøyd med Thue som lege og kunne ikke drømt om å få en bedre lege enn ham.

en lege med dårlig tid

Han er ute er ute etter raske penger,tar ikke seriøst når det kommer til psykiske problemer.han er som regel forsinket.han møter uforberedt til legetime,og tar ikke problemet seriøst.

En lege som er imøtekommende,og tar ting på alvor. Han er rask med henvisninger,og yter alltid meget god service.
Han lytter,og ser deg når du er der.
Ikke alltid like lett å få time når du ønsker.
Er meget fornøyd,og hele familien har hatt ham som fastlege i 10 år.