Geir Thue

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Geir Thue er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Geir Thue

Meget erfaren lege

Skulle på fjellet for å kjøre alpint. Oppsøkte Legevakten i Loddefjord for å sjekke det jeg trodde var en begynnende virussykdom/alvorlig forkjølelse (betente lunger). Traff en meget erfaren lege som lyttet og sjekket blod, temp, trykk osv. "Vi må ta en EKG", sa legen. Jeg skjønte lite av det. Men som han sa; "Du har ingen hoste og ingen feber, og blodprøven indikerer ingen betennelse". Legen henviste meg umiddelbart til Haukeland sykehus med mistanke om hjerteinfarkt. Ble operert neste dag (utblokking), og er nå frisk og fin. Geir Thue reddet meg fra å få et alvorlig hjerteinfarkt. Takker og bukker :-)

Tålmodig, omtenksom og kunnskapsrik

Thue har nå vært min fastlege i 6 år. Han er enormt kunnskapsrik, og flink å forklare og snakke på en måte som man enkelt forstår.
Han utstråler trygghet og varme, og du kan alltid være trygg på at du har fått den beste behandling når du går derifra. Han er full av empati og gjør at man føler seg ivaretatt, og man blir alltid tatt på alvor. Alt i alt kan jeg med trygghet anbefale han til alle jeg kjenner.

En meget hyggelig kompetent lege

Jeg har hatt Dr. Geir Thue som fastlege siden jeg var barn. Han har alltid opptrådt profesjonelt, hyggelig, kunnskapsrik og imøtekommende.
Det har vært en styrke for meg og alltid kunne hatt et kontaktpunkt i helsesektoren jeg har kunne stolt på.

Jeg har gått til Thue i 16 år, han er også lege for mine barn. Thue er en imøtekommende og dyktig lege. Han tar meg alltid på alvor, er faglig dyktig, henviser når han må. Thue er forståelsesfull og lytter til meg.
Jeg er utrolig fornøyd med Thue som lege og kunne ikke drømt om å få en bedre lege enn ham.

en lege med dårlig tid

Han er ute er ute etter raske penger,tar ikke seriøst når det kommer til psykiske problemer.han er som regel forsinket.han møter uforberedt til legetime,og tar ikke problemet seriøst.