Geir Thue

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Tlf: 55 17 50 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Thue er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Geir Thue

En veldig god og trygg lege

Vi har flyttet mellom to bydeler, men kommer ikke til å bytte fastlege. Thue er den beste legen jeg og min familie har hatt. Vi føler alle en trygghet i møte med han, og det er etter mitt syn den viktigeste følelsen en lege kan gi pasienten. Han lytter og ser deg som pasient. Han virker svært kunnskapsrik, utstråler varme, og har mye erfaring. Man tas på alvor. Anbefaler Thue som lege på det sterkeste !

Erfaren, hyggelig og kompetent

Kommuniserer godt med pasienten og tar pasienten med på egne refleksjoner og bygger sådan felles forståelse og trygghet. Gir henvisninger når der foreligger et behov for dette.

Godt fornøyd

elendig lege

Alltid for sen til time, mange ekstra timer innimellom. Tar IKKE pasientene på alvor, prøver og unngå bæde henvisning og resepter selv om man har vært syk i lengre tid. Bytt lege om du kan

Meget erfaren lege

Skulle på fjellet for å kjøre alpint. Oppsøkte Legevakten i Loddefjord for å sjekke det jeg trodde var en begynnende virussykdom/alvorlig forkjølelse (betente lunger). Traff en meget erfaren lege som lyttet og sjekket blod, temp, trykk osv. "Vi må ta en EKG", sa legen. Jeg skjønte lite av det. Men som han sa; "Du har ingen hoste og ingen feber, og blodprøven indikerer ingen betennelse". Legen henviste meg umiddelbart til Haukeland sykehus med mistanke om hjerteinfarkt. Ble operert neste dag (utblokking), og er nå frisk og fin. Geir Thue reddet meg fra å få et alvorlig hjerteinfarkt. Takker og bukker :-)

Tålmodig, omtenksom og kunnskapsrik

Thue har nå vært min fastlege i 6 år. Han er enormt kunnskapsrik, og flink å forklare og snakke på en måte som man enkelt forstår.
Han utstråler trygghet og varme, og du kan alltid være trygg på at du har fått den beste behandling når du går derifra. Han er full av empati og gjør at man føler seg ivaretatt, og man blir alltid tatt på alvor. Alt i alt kan jeg med trygghet anbefale han til alle jeg kjenner.