Geir Thue

Autorisasjon (1980)

Oasen legesenter DA Telefonnummer55 17 50 9055 17 50 ...
Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Geir Thue er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Geir Thue

En lege som lytter og forstår

Geir Thue er en god fastlege. Han er snill, tålmodig og hensynsfull. Han har også kort responstid og en god evne til å få pasientene til å føle seg trygge og godt ivaretatt er bemerkelsesverdig. Jeg anbefaler ham på det sterkeste.

En fantastisk lege

Dr. Thue tar seg alltid tid til meg som pasient. Han er alltid litt forsinket til time, men det tror jeg er en konsekvens av at han faktisk tar seg tid om pasientene trenger det. Jeg blir tatt på alvor og føler meg meget godt ivaretatt. Kommer til å savne å ha han som lege når han går av som pensjonist.

Gradvis mindre tillitskapende

Legen kan virke trygg ved et møte, men bør bli bedre på tydelighet for å skape ro og tillit hos pasienten. Tilsynelatende trygghet er ikke det samme som reell trygghet når det gjelder medisinsk veiledning.

En veldig god og trygg lege

Vi har flyttet mellom to bydeler, men kommer ikke til å bytte fastlege. Thue er den beste legen jeg og min familie har hatt. Vi føler alle en trygghet i møte med han, og det er etter mitt syn den viktigeste følelsen en lege kan gi pasienten. Han lytter og ser deg som pasient. Han virker svært kunnskapsrik, utstråler varme, og har mye erfaring. Man tas på alvor. Anbefaler Thue som lege på det sterkeste !

Erfaren, hyggelig og kompetent

Kommuniserer godt med pasienten og tar pasienten med på egne refleksjoner og bygger sådan felles forståelse og trygghet. Gir henvisninger når der foreligger et behov for dette.

Godt fornøyd