Oasen legesenter DA

Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Oasen legesenter DA

Arrogant og lite forståelsesfull

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Anbefaler ikke denne legen. Han snakker over deg, og bidrar lite til å løse dine faktiske problemer. Ser ut til at han tilskriver sine pasienter problemer de ikke har.

Høflig men likegyldig.

Lege: Åse Teigland Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med Åse.
Hver gang jeg har besøkt henne føler jeg at hun minimerer plagene mine og at hun ikke tar meg på alvor. Det virker for meg som at hun i steden for å ha avlagt legeløftet, heller har sverget å spare pengene til det offentlige systemet. De få gangene jeg har vært hos henne, har hun alltid nevnt ´det offentlige`...og det er så smålig. Hun er motvillig til å henvise til spesialister og t.o.m å ta blodprøver. Med henne som fastlege kan man ikke forebygge eller behandle en sykdom før det er for sent. Håper jeg ikke trenger å besøke henne før jeg får ny fastlege. Hun er ellers høflig og rolig som person, men ikke en god lege etter min erfaring.

Fantastisk lege🎉

Lege: Simen Ringdal Storetvedt Skrevet

Lege som virkelig hører på deg og finner gode løsninger! Han har stålkontroll på min historikk. Anbefales!

Avvisende

Lege: Åse Teigland Skrevet

Virker som at hun er veldig usikker på seg selv og i jobben.
Hun er ikke behjelpelig og jeg føler ikke hun er interessert i å lytte.
Hun henviser heller ikke videre til noen som kan hjelpe dersom hun ikke vet hva hun skal gjøre. Dette har jeg opplevd hver gang jeg har vært der.
Ekstremt skuffet, når jeg kommer dit med noe som er så veldig plagsomt for meg og hun ikke prøver engang.

Gradvis mindre tillitskapende

Lege: Geir Thue Skrevet

Legen kan virke trygg ved et møte, men bør bli bedre på tydelighet for å skape ro og tillit hos pasienten. Tilsynelatende trygghet er ikke det samme som reell trygghet når det gjelder medisinsk veiledning.