K5 Klinikken

Telefonnummer69 10 30 0069 10 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kalnesveien 5 1712 Grålum

Siste vurderinger av K5 Klinikken

Fantastisk gynekolog

Lege: Mikael Schuster-Røijen Skrevet

Jeg er superfornøyd med han. Faglig dyktighet og nøyaktighet. !!! Jeg er ganske redd for gynekologer og bekymrer meg for mye over alt, men jeg roer meg ned når jeg er hos han. Han er flink til å gi de riktige instruksjoner og forklaringer! Anbefales

Flink

Lege: Mikael Schuster-Røijen Skrevet

Fantastisk flink og empatisk. Ser hele deg og er meget faglig dyktig. Meget god på kommunikasjon. Etter å vært hos han fikk jeg oppklart hvorfor jeg har så mye vonter og problemer.

Fantastisk hyggelig mann

Lege: Mikael Schuster-Røijen Skrevet

Meget empatisk, lyttende og svært gode kommunikasjonsevner.

Fremstår som engasjert faglig og interessert

Rask og dyktig i undersøkelsessituasjonen

Medmenneskelig og trygg

Lege: Mikael Schuster-Røijen Skrevet

Varm og imøtekommende, og tok meg på alvor. Var tålmodig, og brukte tid på å gjøre meg trygg. Forklarte alt underveis. Han ser pasienten og historien, og bruker ord som er enkle å forstå. Jeg følte meg veldig godt ivaretatt.

Trygg og faglig dyktig lege.

Lege: Mikael Schuster-Røijen Skrevet

Opplevde ham som en meget trygg og dyktig lege. Hyggelig førsteinntrykk ved at han selv kommer ut og hilser på og henter pasienten. Forklarer godt, og roer ned stressede og engstelige pasienter med gode behandlingsløsninger.
Det skader heller ikke med hyggelige og flinke helsesekeritærer og trivelige lokaler.