K5 Klinikken

Kalnesveien 5 1712 Grålum

Siste vurderinger av K5 Klinikken

Trygg, tilstede og beroligende.

Lege: Mikael Røijen Skrevet

Veldig tryggende, informativ, kunnskapsrik og dyktig gynekolog.
En viktig egenskap hos en gynekolog å få pasienten til å slappe av.
Alle tiders lege.

Flink og vet hva han snakker om og får en til å føle seg rolig

Lege: Mikael Røijen Skrevet

Han er en bra lege som er flink til å forklare hva han gjør mens han undersøker og etter undersøkelsen
forteller han veien videre og følger opp til alt er i orden. Prisen er bra og har ingenting negativt å si om han.

Trygg og svært kunnskapsrik

Lege: Mikael Røijen Skrevet

Min første opplevelse hos gynekolog etter fødsel, jeg gruet meg veldig - helt uten grunn! For en fantastisk mann, han forklarte alt han gjorde underveis og jeg ble møtt med respekt. Hans sekretær var også veldig skjønn! Jeg kan varmt anbefale Mikael som gyn. Han var også veldig presis ift tid.

Ikke bra

Lege: Mikael Røijen Skrevet

Kom aldri til ordet. Ble ikke spurt om noe som helst, ble ikke sjekket for noe som helst. Han snakket i vei om andre pasienter og hva de hadde opplevd etter prøving. Spurte ikke meg om noe som helst spørsmål.

En fantastisk dyktig gynekolog.

Lege: Mikael Røijen Skrevet

Mikael Røijen er en super dyktig gynekolog. Han tar deg godt i mot og er behagelig å prate med. Helsesekretærerene møter deg også med et smil og er kjempe hyggelige. Du føler deg godt ivaretatt. Mikael Røijen tar seg god tid til deg, lytter, ser og kommer med råd og anbefalninger. Han kan også komme med noen morsomheter innimellom og det at han er morsom skader heller ikke. Jeg skal ikke gå til noen andre enn han, virkelig fornøyd! De har moderne lokaler. :-)