Tingnes Legesenter

Tingnesvegen 720 2350 Nes På Hedmarken

Siste vurderinger av behandlere ved Tingnes Legesenter

En lege som det er skikkelig tak i 😊

Lege: Ida Røhr Skrevet

En autoritær og effektiv lege, tar tak i ting, og henviser videre til spesialist om nødvendig. Tar deg på alvor og lytter. Kan virke noe travel innimellom men hyggelig og imøtekommende. Veldig flink til å ringe opp og følge opp sine pasienter.

Håpløs

Lege: Ida Røhr Skrevet

Vil ikke anbefale denne legen. Kan være kvass og ufin i sine uttalelser. Nulltolleranse for medisiner!

Dyktig og folkelig

Lege: Hanne Mette Skaalerud Skrevet

Utrolig dyktig lege som er lett å prate med. Henviser videre, kjappe svar og tar seg tid. Beste fastlegen jeg har hatt.

Eksepsjonelt flink lege

Lege: Hanne Mette Skaalerud Skrevet

Hanne er en fantastisk lege på alle måter. Hun er folkelig, har usedvanlig god humor, tar deg alltid alvorlig, henviser kjapt videre og sitter på en enorm kunnskap. Hun kan være noe rett frem, men det er i mine øyne bare positivt. Jeg vil alltid anbefale henne dersom noen spør!

Utrolig dyktig lege!

Lege: Ida Røhr Skrevet

Jeg flyttet til Ringsaker kommune, satte meg på venteliste hos en populær lege som holder til i nærheten av der hvor jeg bor. Da jeg har noen helseutfordringer måtte jeg ha en fastlege i ventetiden. Jeg tenkte at Ida Røhr på Tingnes får duge. Hun viste seg å være så utrolig dyktig og kompetent som lege, og i tillegg behagelig som person, at jeg ikke kommer til å bytte fastlege selv om jeg nå har 45 min å kjøre til legen. Det er verdt det.