Tingnes Legesenter

Tingnesvegen 720 2350 Nes på Hedmarken

Siste vurderinger av Tingnes Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ida Røhr Skrevet

Hyggelig konsultasjon. Ble hyggelig mottatt og hadde satt seg inn i mitt problem før jeg ankom timen. Effektiv og imøtekommende. Kan anbefales.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kent Angelo Skrevet

Tar seg god tid til pasientene sine, lytter til hva du har å si. Han er veldig dyktig og ditter på masse kunnskap! Blif og positiv

Driftig dame

Lege: Hanne Mette Skaalerud Skrevet

Med tungt hjerte at jeg byttet fra Hanne som lege etter mange år når jeg måtte flytte.

Glimt i øyet, humor og tar deg på alvor når det er behov. Har du bekymret deg unødig for unødvendige ting tar hun deg også på alvor, og du sitter igjen med følelsen av å bli sett. Èn gang tok konsultasjonen kortere tid enn hun hadde satt av, og hun brukte resten av tiden på å skravle og høre hvordan jeg har det. DET er det ikke mange leger som gjør!

Henviser stort sett alltid, opplevd et unntak hvor det viste seg at det var et komplisert brudd. Leger er ikke supermennesker, så bar intet nag av den grunn.

Værste legen jeg har vært hos

Lege: Hanne Mette Skaalerud Skrevet

En ovenfra og ned holdning som jeg ikke har opplevd maken til noe sted. Gikk ut igjen og følte meg ydmyket og tråkket på. Ingen hjelp og få, fikk meg til å føle meg som en dritt.