Tingnes Legesenter

Tingnesvegen 720 2350 Nes På Hedmarken

Siste vurderinger av behandlere ved Tingnes Legesenter

omsorgsfull

Lege: Martine Iselin Nilsen Skrevet

meget flott lege,lyttende,bryr seg,følger godt opp sine mål om pasienten,flink til å ta kontakt,er å anbefale.

Dyktig og folkelig

Lege: Hanne Mette Skaalerud Skrevet

Utrolig dyktig lege som er lett å prate med. Henviser videre, kjappe svar og tar seg tid. Beste fastlegen jeg har hatt.

Eksepsjonelt flink lege

Lege: Hanne Mette Skaalerud Skrevet

Hanne er en fantastisk lege på alle måter. Hun er folkelig, har usedvanlig god humor, tar deg alltid alvorlig, henviser kjapt videre og sitter på en enorm kunnskap. Hun kan være noe rett frem, men det er i mine øyne bare positivt. Jeg vil alltid anbefale henne dersom noen spør!

Driftig dame

Lege: Hanne Mette Skaalerud Skrevet

Med tungt hjerte at jeg byttet fra Hanne som lege etter mange år når jeg måtte flytte.

Glimt i øyet, humor og tar deg på alvor når det er behov. Har du bekymret deg unødig for unødvendige ting tar hun deg også på alvor, og du sitter igjen med følelsen av å bli sett. Èn gang tok konsultasjonen kortere tid enn hun hadde satt av, og hun brukte resten av tiden på å skravle og høre hvordan jeg har det. DET er det ikke mange leger som gjør!

Henviser stort sett alltid, opplevd et unntak hvor det viste seg at det var et komplisert brudd. Leger er ikke supermennesker, så bar intet nag av den grunn.

Værste legen jeg har vært hos

Lege: Hanne Mette Skaalerud Skrevet

En ovenfra og ned holdning som jeg ikke har opplevd maken til noe sted. Gikk ut igjen og følte meg ydmyket og tråkket på. Ingen hjelp og få, fikk meg til å føle meg som en dritt.