Afrah Medical legekontor

Glennveien 14 1781 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Afrah Medical legekontor

Skuffet

Lege: Afrah Abbas Jiad Skrevet

Jeg "fikk" denne legen etter min forrige lege gikk av med pensjon. Jeg har aldri hatt en bedre lege enn henne, men så kom pandemien og min mentale helse ble så mye værre at ting måtte gjøres noe med. I førsten har ho kjempe flink, men nå som jeg fortsatt ikke får til ting så får jeg ikke noe hjelp fra hennes side. Jeg føler at det jeg sier ikke går igjennom. + at ting ikke blir gjort selv om jeg har fått beskjed om at det skal bli gjort

En fantastisk lege

Lege: Afrah Abbas Jiad Skrevet

Afrah er en kunnskapsrik, direkte, profesjonell og omsorgsfull lege, som lytter til og ser pasientene sine. Det kan ta tid å få kontakt med legekontoret og man kan bli sittende lenge å vente på timen sin, men det er akkurat derfor både Afrah og den fantastiske sekretæren hennes Kristin fortjener all ros og anerkjennelse. De prioriterer de mest sårbare og akutte pasientene først, og nettopp dette burde alle sette pris på!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Afrah Abbas Jiad Skrevet

Selv om det ofte er litt ventetid for å komme inn til Afrah, så har hun alltid tid til deg når det er din tur. Superflink og grundig :-)

Veldig dyktig lege.

Lege: Afrah Abbas Jiad Skrevet

Veldig dyktig lege,flink til å lytte og er nøye. Hyggelig og imøtekommende. Forståelsesfull , flink til å følge opp pasienter.

Trygg, empatisk, tar seg tid

Lege: Afrah Abbas Jiad Skrevet

En lege som lytter og tar pasienten på alvor. Tar seg alltid tid, gir tilbakemeldinger og inngir trygghet. Beste fastlege jeg har hatt. Helt greit å ofte vente lenge på venteværelset da man vet hun tar seg like god tid med alle.