Cort Piil Helsesenter AS

Strandgaten 221 5005 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Cort Piil Helsesenter AS

Empatisk og oppegående

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Setter pris på Dalaker som min fastlege. Han er kjapp, to the point og bruker tiden ellers til å lytte. At han gjør egne vurderinger av det jeg forteller er strengt talt rollen hans som lege. Det er ikke alltid et 1:1 forhold mellom hva jeg selv har tenkt på forhånd og det som er hans vurderinger. Kommer likevel godt ut av det!

Dalaker er iaf en lege som ikke gjør deg noen bjørnetjenester.

Føler meg godt sett og lyttet til.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Michael Holm Skrevet

Hver gang jeg kommer til Dr. Holm med helseplager forlater jeg legekontoret med senkede skuldre og en tanke om at det skal gå bra.
Han virker å ha et raskt analytisk sinn som finner ut av hva som er relevant og hva som skal prioriteres. Han har ofte endel tilleggsinformasjon særlig når det kommer til kosthold og livsstilsykdommer.
I tillegg opplever jeg han som veldig oppløftende, smilende og motiverende uten at det overskygger alvoret som gjør at jeg er hos han.

På grunn av lang ventetid og litt lang reisevei til sentrum har jeg vurdert et par ganger å bytte fastlege men på grunn av hans profesjonalitet har jeg valgt å bli.

Kunnskapsrik og direkte

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Jeg setter pris på denne legens saklige, kjappe og direkte kommunikasjon. Og hans skarpe observasjonsevne. Hans vurderinger stemmer godt, er min erfaring, også i tilfeller der jeg har hatt en annen oppfatning. Det er betryggende.

Profesjonell i næringslivet med ønske om å hjelpe pasienten

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Han lytter nøye til pasienten, får detaljert informasjon om pasientens problem og foreslår den beste løsningen.

Forferdelig lege, skygg unna!

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Veldig nedlatende Tone fra herr Dalaker. Ikke hører han etter og klappet meg på hode og sa lille venn, det er ikje sånn det fungerer. Når jeg forklarte jeg hadde mye smerter sa han at det ikke var sykemeldingsgrunn. Han sa også at han kjente min situasjon godt fordi han hadde tre barn selv!?!
Har aldri i mitt liv vært hos en lege som til de grader gjør at man ikke føler seg verken hørt eller trodd.

I tillegg tar han mye ekstra gebyrerfor det ene og det andre, aldri har fastlegen vært då dyr som hos herr Dalaker