Cort Piil Helsesenter AS

Telefonnummer55 23 60 1055 23 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Cort Piil-Smauet 7 5005 Bergen

Siste vurderinger av Cort Piil Helsesenter AS

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Dette er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Tar deg ordentlig på alvor og ser på deg mens du snakker. Det er en dialog og ikke monolog. Han skriver små notater på papir og har fullt fokus hos deg som pasient. Han sender henvisninger der det er nødvendig, og LYTTER til deg.

solid, kunnskapsrik, empatisk

Lege: Tommy Arild Garden Thorsen Skrevet

Han mottar meg spesielt vennlig og gir tillit
Man slapper av og oppfatter at man blir tatt
alvorlig
har hatt mange leger opp gjennom tiden
men denne er den beste
Han har min allerbeste anbefaling

Grundig

Lege: Tommy Arild Garden Thorsen Skrevet

Tommy Thorsen er flink til å lytte og gjør alltid grundig sjekk. Har også hjulpet til med å få fortgang i prosessen når det gjelder henvisning til spesialister.
Flink med barn.
Han tar seg så god tid med hver pasient at det går ut over ventetiden. Må ofte vente nokså lenge, men samtidig er det godt at legen har god tid når man sitter der selv.
Jeg kan trygt anbefale legen.

Trygg og oppriktig opptatt av å hjelpe

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Har følt at han virkelig er interessert i å finne ut hva som har vært galt og å hjelpe meg med å bli frisk

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Jeg har hatt Vibeke som fastlege i cirka fem år og er superfornøyd med henne. Bytter nå på grunn av flytting. Vibeke har alltid vært imøtekommende og brukt mer tid på meg enn jeg har forventet.

Jeg har alltid opplevd å bli tatt seriøst. Hun har satt seg inn i journalen min, følgt opp ting som hun oppdaget der og heller sjekket en gang for mye enn for lite. Dersom hun har vært usikker på noe, har hun heller tatt en ekstra prøve eller gitt en ekstra henvisning i stedet for å vente eller "regne med" at det ikke er noe galt. Det har altså ofte skjedd at hun tar seg tid til andre ting enn det timen i utgangspunktet var bestilt til. Jeg synes også at det har vært beroligende at hun har notert ned alt jeg har sagt og bedt meg utdype for å forsikre seg om at hun har forstått meg riktig.

Det eneste jeg har opplevd som kan regnes som negativt, er at jeg en periode (som forøvrig var under graviditeten, så jeg var relativt ofte innom) møtte mange vikarer. Vikarene har stort sett vært flinke, og det har ikke plaget meg nevneverdig at hun ikke alltid har vært tilgjengelig. Det har også tatt noe tid å komme igjennom på telefonen til CPH, men det tenker jeg nesten at en må regne med på et legesenter midt i Norges egentlige hovedstad. Timebestilling via SMS synes jeg dog har fungert bra.

Jeg har alltid, særlig i barseltiden, opplevd henne som veldig omsorgsfull og sympatisk. På slutten av hver legetime har hun alltid lurt på om det er noe annet hun kan hjelpe med eller noe jeg lurer på. Jeg har alltid opplevd å bli sett og at hun har vært interessert i med. Jeg har aldri kjent på tidspresset som jeg vet at alle leger sliter med.

Kan anbefale Vibeke på det varmeste!