Cort Piil Helsesenter AS

Cort Piil-Smauet 7 5005 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Cort Piil Helsesenter AS

Den beste legen jeg noensinne har møtt

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Da jeg kom til lege Shakoori jeg var syk og desperat. Jeg fikk ikke nødvendig behandling før jeg kom hit. Legen Shakoori har funnet hva er jeg syk av og gjør den beste at jeg blir frisk igjen.
Tusen hjertelig takk, lege Shakoori. Du er en eksepsjonell profesjonell.

Topp engasjerende kjemi på alle felt!!!!😁🌄

Lege: Edel-Elin Salomon-Johannessen Skrevet

Meget dyktig og høyst positiv engasjert som inngir tillit. Kunnskapsrik og lettkonverserende. Min beste anbefaling!!!😁😅

Ekte lege, ekte menneske og har stort hjerte for alle.

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Irfan Shakoori Sharif har fantastisk smil, han smiler med hele seg til alle. Som pasient føler jeg meg allerede bedre når jeg møter han og ser hans kjærlig blikk som er full av omsorg.
jeg synes å se pasienten og få dem å føle seg tatt på alvor viktigere enn medisin. Han har en helhetlig tilnærming til pasienter som jeg har observert. Han ser ikke pasienter utover diagnoser eller medisinsk forhold, han har stor kunnskap og evne å se kropp og sjel sammen. når jeg sitter med han i sin kontor gir han følelsen av at vi er likeverdet som menneske, men samtidig tar han ansvar for den faglige, og gir den tryggheten som lege. Jeg synes at han viser alle de etiske regler i praksis som står i loven mot sin pasient. Dette er viktig fordi det er ikke alle leger som klarer. En dag da jeg ventet på vente rom, tok han sin pasient inn, men samtidig så han en annen pasient som hadde ventet lenge. Han viste oppmerksomhet til den pasienten og prøvde å finne hans lege. Jeg har observert på vente rom flere ganger at han bryr seg med alle der, sender sin kjærlig blikk til alle uten å skille pasienter. Sist vil jeg si som pasient; Shakoori er en ekte lege med ekte hjerte.

Totaloversikt.

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Hyggelig lege som ser deg. Han er nøye og bestiller undersøkelser og prøver/ blodprøver når det er behov.
Han avdekket at jeg hadde alvorlig lav blodprosent når jeg var ny pasient hos han. Fikk behandling og livet ble lettere på alle måter.

Aldri tilstede, lang ventetid

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Forsøkt å få legetime to ganger. Timene bestilles på en lite intuitiv side. Ventetiden er gjerne 5-6 uker. Glememr man besøk etter 5-6 uker med venting må man selvfølgelig betale. Får ikke epost eller noe med faktura. gikk 3 uker fra timen til det dukket opp inkassovarsel i postkassen.

Veien til det private blir kort med slike helsesentre.