Cort Piil Helsesenter AS

Cort Piil-Smauet 7 5005 Bergen

Siste vurderinger av Cort Piil Helsesenter AS

Midt på treet lege

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Helt ok, ikke noen jeg vil anbefale.
Elendig vikar som ikke tar deg seriøst og skriver ut alternative medikamenter uten å fortelle hva det er eller uten at du ønsker disse

Den Hippokratiske ed?

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Folk som mangler empati skulle ikke utdanne seg som lege. Dette gjelder Dr. Carl Fredrik Dalaker som bare er opptatt med det han hadde lest i bøkene sine og ikke viser noe medmenneskelig forståelse for syke folk som søker hjelp hos ham. Arrogant, ikke lytter til deg og tar ingen hensyn. Beskytter systemet, istedet for å beskytte de syke og svake. Maktmisbruk. Den Hippokratiske ed, hørt om den? Aldri mer, Dr. Dalaker, takk. Legen bare på papir. (for de sensitive: dette er ingen personangrep, men en sterkere forsøk om konstruktiv kritikk basert på en veldig dårlig personlig erfaring).

Omsorgsfull

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Selv om jeg ikke møtte min egentlige fastlege før etter en lang rekke medvfastleger, opplevde jeg henne som hyggelig og omsorgsfull. Måtte dessverre bytte pga. flytting.

Dyktig, flink og god tid.

Lege: Edel-Elin Salomon-Johannessen Skrevet

Fikk akutt time på dagen, var punktlig og utrolig hyggelig å ikke minst dyktig. Kan anbefale henne på det sterkeste. Mulig den flinkeste legen jeg har hatt som fastlege. Medisinen jeg fikk utskrevet fungerte samme dag og smerter forsvant. Hun tok seg god tid med undersøkelsen og hun var veldig betryggende. Og god humor hjelper på også. Meget imponert.....

Gikk ut skuffet og fikk ikke hjelp jeg trengte

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Veldig uhøflig lege , han nektet å gi meg blå resept på en krem som hjelper mot utslett på bryste , mente at jeg har ikke exem . Heldigvis hadde jeg exem på hendene så har jeg fått den til slutt.Jeg har brukt kremen over 1 år fra en annen lege og den hjalp. Når jeg spurte om hjelp med tidlige trauma sa han at jeg må finne legen på egen hånd fordi det kjempe lang ventetid og det må jeg betale selv siden det handler om fortiden . Følte meg som jeg nesten lyger om alt . Veldig lite behjelpelig lege ;(