Cort Piil Helsesenter AS

Cort Piil-Smauet 7 5005 Bergen

Siste vurderinger av Cort Piil Helsesenter AS

Hyggelig og kompetent fastlege

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Ifran er en meget dyktig lege som viser oppriktig interesse for pasientens helse/sykdom. Han er alltid blid, imøtekommende og tar sig god tid. De faglige vurderingene gjøres grundig og man føler stor tillit til ham. Anbefales på det varmeste!

Det kan til tider være litt travelt på legekontoret og det kan bli litt venting. Lab/skranke personalet på legekontoret er også veldig hjelpsomme.

Super lege!

Lege: Edel-Elin Salomon-Johannessen Skrevet

Imøtekommande, venleg og snill. Lyttar og bryr seg genuint om pasientens beste. Eg har sjølv blitt møtt med "Kva kan eg hjelpe deg med?" ein gong eg kom inn døra. Me snakka og kom i samspel fram til den beste løysinga på problemet.

Ein må bestille time litt i forvegen, som med alle gode fastlegar eg har vore borti. Dette er dog ikkje noko stort problem for meg iallefall, då dei andre legane på kontore òg er gode, og ein telefon til helsesenteret gjev deg hastetime på dagen eller innan få dagar.

empatisk,engasjert og skamjovial !

Lege: Tommy Arild Garden Thorsen Skrevet

Har vært en svært god samtalepartner som ikkje snakker meg ettar kjeften men brukar klar tale tebake. Mhh.

Sprudlende og betryggende

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Jeg skiftet fastlege til Irfan da jeg har opplevd at tidligere allmennleger ikke oppriktig har brydd seg om helsen min, og at mine problemer ikke blir tatt på alvor. Dette er ikke tilfellet med Irfan, og jeg har ikke lenger en klump i magen hver gang jeg skal til legen, da jeg vet at jeg er i trygge hender som virkelig bryr seg. En glad og morsom lege som får pasienten til å føle seg sett!

Trygg og personlig

Lege: Tommy Arild Garden Thorsen Skrevet

meget god fastlege. hører på pasientene sine og bryr seg virkelig. tar ekstra tid med pasienten. ble anbefalt ham av en venn, da eg hadde en skikkelig dårlig fastlege, og kunne ikje fått en fastlege som er bedre for meg enn Tommy Thorsen