Cort Piil Helsesenter AS

Cort Piil-Smauet 7 5005 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Cort Piil Helsesenter AS

Lite tillitsvekkende, bagatelliserer problemstillinger

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Føler meg ikke tatt på alvor og at årelange og reelle plager som er utredet og forsøkt behandlet blir bagatellisert med begrunnelse om at det må være psykisk betinget (uten noe tilbud om samtale eller videre utredning for et evt psykisk problem, som for meg virker rart dersom han virkelig mener det er roten til somatiske plager som har vart over flere år..).
Har hatt 3 konsultasjoner hos han for 3 ulike problem, og opplevd at han hadde en nedlatende og dømmende holdning mot problemstillingene alle ganger, med kommentarer/spørsmål på grensen til frekt rett og slett. Han viser lite profesjonalitet i sin kommunikasjon og opptrer som om han vet best og mest uten å ta seg tid til å grave særlig dypt. Føler meg rett og slett dårlig møtt og oversett, og han har fått meg til å føle med dum som har tatt kontakt med aktuelle problemer, noe jeg i ettertid har skjønt at jeg ikke må ta meg nær av.
3 konsultasjoner var mer enn nok, nå har jeg byttet. Man skal ikke måtte grue seg til å bestille time hos fastlegen sin...

Kongen!

Lege: Tommy Arild Garden Thorsen Skrevet

Tommy Thorsen er rett og slett den flinkeste legen jeg har vært utfor. Han legger ingenting imellom og skaffer deg hjelpen du trenger. Han er direkte, konstruktiv, faglig svært sterk, en menneskekjenner. Og morsom! Om du leser dette Tommy: Tusen hjertelig takk! Kom snart tilbake!

AMAZING DOCTOR!

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Very understanding, professional, gets the job done, down to earth, very thorough, takes you're medical issues seriously, compassionate,

One of the best doctors I've had in many years, lost all my trust in the medical world here in Norway after a hospital f**k up in 2014, she's the 1st doctor that helped me from our 1st appointment, took me and my new problems seriously, helped to find different solutions instead of just giving you a pill and sending you on your way!
She's helped me to regain some trust in the medical world here in Bergen!

She will send you wherever you need to go quickly if she can't help, ie hospital, physio, rehab, etc etc

Has been absolutely great during covid 19, medicine has been on time every month, even been able to have video appointments with her.

Very efficient office, with very nice, friendly, polite, efficient staff, even when I've not been able to see her, getting to see another doctor hasn't been a problem and they have just taken over from her and not pushed their options, which is essentially if you have finally found a doctor who knows YOU, and knows your MEDICAL HISTORY, also someone who can think outside the box!

Highly recommended!

Tidenes fastlege

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Dalaker er den beste fastlegen jeg har hatt. Hadde det ikke vært for at jeg flyttet fra Bergen til Oslo, hadde jeg nok aldri byttet fastlege.

Dalaker er imøtekommende og tar deg på alvor. Han søker å komme frem til en løsning på problemene dine sammen med deg, og er ikke redd for å tenke utenfor boksen. Dalaker har humor, og fra tid til annen får du også råd som du ikke engang visste at du trengte.

Ved bruk av Pasientsky er han alltid rask til å svare. I en hektisk hverdag har det vært veldig praktisk å kunne be om fornyelse av resept i appen i stedet for å måtte bestille time hver gang.

Dalaker anbefales på det sterkeste!

Føler eg blir sett og ivaretatt

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Veldig fornøyd med Vibeke. Føler alltid at eg blir sett og at ho lytter. Eg har blitt henvist videre ved behov og ellers fått god oppfølging av ho på kontoret.