Cort Piil Helsesenter AS

Siste vurderinger av Cort Piil Helsesenter AS

Kunnskapsrik, lytter

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Jeg mann 53år
Helseundersøkelse denne uke, noen år siden sist, og første møte med ny lege. Ble tatt i mot på en hyggelig måte og etter og ha notert opplysninger om meg satte han igang undersøkelsen og fortalte underveis hva som ble sjekket og hvorfor.
Følte meg godt ivaretatt og mine beste annbefalinger.

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt

Lege: Edel-Elin Salomon-Johannessen Skrevet

Jeg følte meg virkelig sett og ivaretatt hos Salomon-Johannessen. Hadde før en sterk fobi for nåler, som førte til at jeg ikke klarte å ta vaksiner. Alt dette forsvant etter hun ble min fastlege, siden hun hadde så stor forståelse for at det var en reel frykt, og jeg følte meg aldri presset eller sett ned på, som har vært noen av mine tidliger opplevelser. Edel-Elin Salomon-Johannessen og Cort-Piil legesenter har vært det beste av fastlege/legesenter jeg noen gang har hatt.

Utrolig flink lege

Lege: Tommy Arild Garden Thorsen Skrevet

En lege som virkelig ser sine pasienter å lytter til hva en sier. Du føler deg trygg. Han har reddet livet mitt en gang da sykehus ikke skjønte at jeg var alvorlig syk

Varm humor og stor kunnskap

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Nå som jeg skal flytte og dessverre må bytte fastlege vil jeg gjerne anbefale Irfan videre. Han har alltid tatt seg god tid til å snakke med meg, og husker hvem jeg er fra tidligere. Tar alle problemstillinger på alvor og er nøye på å følge opp eventuelle behov og henvisninger. Han er en usedvanlig varm og tillittsvekkende person med en stor dose humor. Har også flere venner som har vært veldig fornøyd med ham. Anbefales!

Møtte meg med skepsis

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Møtte meg med skepsis fra første stund. Hun er sikkert en god lege, men følte ikke hun tok meg på alvor. Var heller mer opptatt av å være kritisk til det jeg tok opp, enn å faktisk hjelpe meg. Følte jeg måtte prøve å overbevise henne i stedet for å bli lyttet til. Slik skal det ikke være.