Cort Piil Helsesenter AS

Telefonnummer55 23 60 1055 23 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Cort Piil-Smauet 7 5005 Bergen

Siste vurderinger av Cort Piil Helsesenter AS

Gikk ut skuffet og fikk ikke hjelp jeg trengte

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Veldig uhøflig lege , han nektet å gi meg blå resept på en krem som hjelper mot utslett på bryste , mente at jeg har ikke exem . Heldigvis hadde jeg exem på hendene så har jeg fått den til slutt.Jeg har brukt kremen over 1 år fra en annen lege og den hjalp. Når jeg spurte om hjelp med tidlige trauma sa han at jeg må finne legen på egen hånd fordi det kjempe lang ventetid og det må jeg betale selv siden det handler om fortiden . Følte meg som jeg nesten lyger om alt . Veldig lite behjelpelig lege ;(

Omsorgsfull lege

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

En lege som lytter, stiller spørsmål og bryr seg om pasientene. En lege du føler deg trygg på. Anbefales!

Selvopptatt

Lege: Carl Fredrik Dalaker Skrevet

Legen er mer opptatt av sitt eget enn å vurdere pasienten.Da blir det feilvurderinger. Han snakker fremfor å lytte.

Kan trygt anbefales

Lege: Edel-Elin Salomon-Johannessen Skrevet

Hun er hyggelig og i møtekommende, lytter, opplever henne som oppriktig interessert, føler at hun også har godt med kunnskap.

Dyktig lege

Lege: Edel-Elin Salomon-Johannessen Skrevet

Henne kan jeg virkelig anbefale! Hun lytter, kommer med god informasjon og tar pasienten på alvor. .