Cort Piil Helsesenter AS

Cort Piil-Smauet 7 5005 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Cort Piil Helsesenter AS

Svært dyktig og vennlig lege

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Jeg har hatt henne til fastlege i flere år og er veldig fornøyd med henne! Hun oppleves som dyktig, effektiv, vennlig og empatisk.

Jeg opplever at hun alltid har tatt meg på alvor, undersøkt nøye, lyttet og har alltid hatt god tid. Hun har alltid vært svært støttende og jeg har følt meg godt ivaretatt.

Til tross for at hun jobber redusert oppleves hun lett å få tak i. Jeg er også veldig fornøyd med vikaren hennes. Legekontoret er lett å komme i kontakt med, både vis pasientsky og telefon.

Den beste legen

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Takk Irfan! Alle leger skulle vært som deg.
Irfan er er varmt menneske som ser pasienten sin, og lytter.
Han får deg til å føle seg sett og ivaretatt.
Ingen henvendelser er for små eller store.

Varm og hyggelig

Lege: Edel-Elin Salomon-Johannessen Skrevet

Edel-Elin er varm, imøtekommende og hjelpsom. En veldig fin lege. Engen legesenter er et travelt sted, så man må vente lenge på time. Har byttet legesenter nå, men det er kun fordi jeg ville ha et sted som var nærmere der jeg bor.

Anbefales, god lege.

Lege: Vibeke Kvanvik Nygaard Skrevet

Jeg har hatt vibeke nå i 9 år. Hun er imøtekommende, følger opp. Spør hvordan en har det. Er der for pasienten sin. Jeg har hatt det utrolig bra med henne som lege gjennom migrene anfall, graviditeter 3 stk, snakket med om problemene, barnevernsproblemer, Henvisning til dps som gikk utrolig fort da jeg hadde en god lege som mente jeg trengte dette fort og tok meg alvorlig. Vært en god støtte for meg hele veien.

Den beste legen jeg noensinne har møtt

Lege: Irfan Sharif Shakoori Skrevet

Da jeg kom til lege Shakoori jeg var syk og desperat. Jeg fikk ikke nødvendig behandling før jeg kom hit. Legen Shakoori har funnet hva er jeg syk av og gjør den beste at jeg blir frisk igjen.
Tusen hjertelig takk, lege Shakoori. Du er en eksepsjonell profesjonell.