Carl Fredrik Dalaker

Cort Piil Helsesenter AS

2003

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Carl Fredrik Dalaker er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Carl Fredrik Dalaker

Den Hippokratiske ed?

Folk som mangler empati skulle ikke utdanne seg som lege. Dette gjelder Dr. Carl Fredrik Dalaker som bare er opptatt med det han hadde lest i bøkene sine og ikke viser noe medmenneskelig forståelse for syke folk som søker hjelp hos ham. Arrogant, ikke lytter til deg og tar ingen hensyn. Beskytter systemet, istedet for å beskytte de syke og svake. Maktmisbruk. Den Hippokratiske ed, hørt om den? Aldri mer, Dr. Dalaker, takk. Legen bare på papir. (for de sensitive: dette er ingen personangrep, men en sterkere forsøk om konstruktiv kritikk basert på en veldig dårlig personlig erfaring).

Gikk ut skuffet og fikk ikke hjelp jeg trengte

Veldig uhøflig lege , han nektet å gi meg blå resept på en krem som hjelper mot utslett på bryste , mente at jeg har ikke exem . Heldigvis hadde jeg exem på hendene så har jeg fått den til slutt.Jeg har brukt kremen over 1 år fra en annen lege og den hjalp. Når jeg spurte om hjelp med tidlige trauma sa han at jeg må finne legen på egen hånd fordi det kjempe lang ventetid og det må jeg betale selv siden det handler om fortiden . Følte meg som jeg nesten lyger om alt . Veldig lite behjelpelig lege ;(

Selvopptatt

Legen er mer opptatt av sitt eget enn å vurdere pasienten.Da blir det feilvurderinger. Han snakker fremfor å lytte.

Fornøyd

Synes han lytter godt og har gode råd. Fra tid til annen er han ikke tilstede, og da må en bruke en annen lege i stedet, som fungerer bra.

Imøtekommende, sympatisk og kunnskapsrik

Flink å lytte, lett å snakke med, tar seg godt tid, gir gode råd og bryr seg. Flink til å følge opp i ettertid.