Tore Hjortland

Langflåtveien 38 4017 Stavanger
Tore Hjortland er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Tore Hjortland

Kompetent og omsorgsfull lege

Tore Hjortland er min faste lege gjennom de siste 10 årene og fremstår som kompetent, interessert og omsorgsfull. Henviser videre hvis i tvil. Gir gode råd og ikke bare "pusher" nye medikamenter. Alltid presis på tiden (maks. 20 min å vente). Lett å få time hvis en ser to-tre uker frem i tid, og har også ledig time hvis akutt.

Tilgjengelig, lyttende og opptatt av å gjøre det beste for pasienten. Avklarer og bekrefter alltid det en har blitt enig om. Helt unik.

Kjempebra

Kjempefornøyd med Tore Hjortland
Holder tiden slik at jeg slipper å sitte lenge på venteværelse,lett å få kontakt med.God tid til å høre på mine problem,lett å få time når du trenger det.
Kan virkelig annbefales

Dårlig lege

Kom her og bli ignorert. Har flere kroniske problemer som han har gang på gang bagatellisert og fortalt meg at jeg bare må bli "tøffere". Bare fordi jeg ikke har hjerteproblemer betyr det at jeg er en pingle? Veldig typisk eksempel på dårlig norske leger

En utrolig flink lege

Jeg brukte en del tid på å finne fastlege og valget falt på Tore. Det har jeg ikke angret på. Han tar seg tid til å prate og forklare. Han holder seg rolig i alle situasjoner og han skaper en trygghet og ro når man selv er litt bekymret. Jeg følte meg alltid godt ivaretatt.
Jeg har aldri opplevd lang ventetid på telefonen og jeg har alltid fått time raskt, stort sett samme dag. Tore er en lege jeg virkelig kan anbefale.