Tore Hjortland

Legesenteret Mariero

1996

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Legesenteret Mariero
Breiflåtv 6 4017 Stavanger
Tore Hjortland er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Tore Hjortland

Kompetent og omsorgsfull lege

Tore Hjortland er min faste lege gjennom de siste 10 årene og fremstår som kompetent, interessert og omsorgsfull. Henviser videre hvis i tvil. Gir gode råd og ikke bare "pusher" nye medikamenter. Alltid presis på tiden (maks. 20 min å vente). Lett å få time hvis en ser to-tre uker frem i tid, og har også ledig time hvis akutt.

Tilgjengelig, lyttende og opptatt av å gjøre det beste for pasienten. Avklarer og bekrefter alltid det en har blitt enig om. Helt unik.

Kjempebra

Kjempefornøyd med Tore Hjortland
Holder tiden slik at jeg slipper å sitte lenge på venteværelse,lett å få kontakt med.God tid til å høre på mine problem,lett å få time når du trenger det.
Kan virkelig annbefales

Dårlig lege

Kom her og bli ignorert. Har flere kroniske problemer som han har gang på gang bagatellisert og fortalt meg at jeg bare må bli "tøffere". Bare fordi jeg ikke har hjerteproblemer betyr det at jeg er en pingle? Veldig typisk eksempel på dårlig norske leger

En utrolig flink lege

Jeg brukte en del tid på å finne fastlege og valget falt på Tore. Det har jeg ikke angret på. Han tar seg tid til å prate og forklare. Han holder seg rolig i alle situasjoner og han skaper en trygghet og ro når man selv er litt bekymret. Jeg følte meg alltid godt ivaretatt.
Jeg har aldri opplevd lang ventetid på telefonen og jeg har alltid fått time raskt, stort sett samme dag. Tore er en lege jeg virkelig kan anbefale.

Veldig bra!

Lytter, tar pasienten på alvor, har mye kunnskap, henviser til spesialist når det er nødvendig og er hyggelig å prate med. Jeg er 100% fornøyd!

Den beste fastlegge i Stavanger.

Fantastisk flott person og faglig dyktig. Får raskt time og behandling. Viderehenvisning til spesialister skjer raskt. Føler meg sett som menneske og at jeg blir tatt seriøst. Livet mitt har tatt helomvending fra negativt til positivt etter at jeg byttet til ham. Anbefales.

Diktig og omsorgfull fast lege!

Jeg har flyttet rund i Stavanger og har alltid behold fastlege min fordi han er så diktig og omsorgfull, han alltid lyte på pasjente, tar tid for å spørre og undersøke grundig, gir god råd.
I helhet er jeg svart fornøyd med Tore Hjortland

Får ikke bedre lege

Fantastisk bra lege , hyggelig og imøtekommende,lytter og forstår problemene. Er også rask til og bestille time oss spesialist om det trengs.

Den beste legen i Norge

Helt fantastisk!!! Dette er helt klart den beste legen i Stavanger, om ikke Norge!

Fantastisk lege!

-lyttende
- imøtekommende
- kunnskapsrik
- henviser videre dersom det er behov for det
- ærlig

Resten av personalet på Mariero Legesenter er også fantastiske, jeg kommer aldri til å bytte så lenge jeg bor i Stavanger

Veldig godt førsteinntrykk!

Første time hos ny lege. Er imøtekommende, hyggelig og vil først høre litt om meg. Forteller ham kort om meg, tidligere plager og hva jeg ønsker med besøket. Han lytter, kommer med råd og forslag til hvordan han tenker vi skal løse det jeg kommer med. Meget bra! En pluss at han er hyggelig og at han møter meg godt på første møte!

En veldig flott lege

Synes Tore er en unik lege. Har aldri vært så fornøyd med noen lege før. Han tar seg god tid, selv når han har det travelt. Han tar meg på alvor, og en føler virkelig at han bryr seg. Måtte bytte fastlege på grunn av flytting, og savner Tore veldig. Beholdt han i et år etter flyttingen, fordi jeg var så fornøyd. Selv om jeg måtte kjøre over 3 timer til hver legetime.

En fantastisk lege

Min fastlege er meget unik. Lytter og tar seg god tid. Blir alltid tatt seriøst.

En lege man blir glad i!

Seriøs,kunnskapsrik og lyttende! Vår familie gir de beste anbefalinger.

Meget forsåelsesfull og respekt for sine pasienter.

Føler jeg blir tatt alvorlig med mine kroniske tilstander. Lett og forstå,sitter å hører på hva jeg har på hjertet. Arbeidsoppgavene som krever pc-resept reg.eller andre opplysninger tar han til slutt eller når jeg er ferdig m timen. Deqrfor får jeg Max utav mine besøk hos Thore.
All honnør til legen min som alltid tar meg seriøst,med mine problemer! Til slutt må jeg nevne at min lege er svært kunnskapsrik!