Tore Hjortland

Tore Hjortland er en av 107 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Tore Hjortland

Kjempebra

Kjempefornøyd med Tore Hjortland
Holder tiden slik at jeg slipper å sitte lenge på venteværelse,lett å få kontakt med.God tid til å høre på mine problem,lett å få time når du trenger det.
Kan virkelig annbefales

Dårlig lege

Kom her og bli ignorert. Har flere kroniske problemer som han har gang på gang bagatellisert og fortalt meg at jeg bare må bli "tøffere". Bare fordi jeg ikke har hjerteproblemer betyr det at jeg er en pingle? Veldig typisk eksempel på dårlig norske leger

En utrolig flink lege

Jeg brukte en del tid på å finne fastlege og valget falt på Tore. Det har jeg ikke angret på. Han tar seg tid til å prate og forklare. Han holder seg rolig i alle situasjoner og han skaper en trygghet og ro når man selv er litt bekymret. Jeg følte meg alltid godt ivaretatt.
Jeg har aldri opplevd lang ventetid på telefonen og jeg har alltid fått time raskt, stort sett samme dag. Tore er en lege jeg virkelig kan anbefale.

Veldig bra!

Lytter, tar pasienten på alvor, har mye kunnskap, henviser til spesialist når det er nødvendig og er hyggelig å prate med. Jeg er 100% fornøyd!

Den beste fastlegge i Stavanger.

Fantastisk flott person og faglig dyktig. Får raskt time og behandling. Viderehenvisning til spesialister skjer raskt. Føler meg sett som menneske og at jeg blir tatt seriøst. Livet mitt har tatt helomvending fra negativt til positivt etter at jeg byttet til ham. Anbefales.