Bergen Tannklinikk AS

Telefonnummer913 33 375913 33 3 ...
Midtunvegen 8E 5224 Nesttun
Bergen Tannklinikk AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Tannklinikk AS

Den verste tannlegen jeg noensinne har hatt

Tannlege: Tihamér Szkobcov Skrevet

Tihamér Szkobcov utførte prosedyren annerledes enn jeg har spurt. Han informerte meg ikke før prosedyren og forklarte ikke mye etter prosedyren. Etter prosedyren var han veldig arrogant, aggressiv og prøvde å bli kvitt meg så raskt som mulig. Prosedyren ble utført på en annen måte, resultatet var annerledes, og jeg er bekymret for helserisiko. Jeg sender ham noen e-poster, men han svarte ikke. Jeg anbefaler å unngå Tihamér Szkobcov og Bergen Tannklinikk, fordi Tihamér Szkobcov er en sjef i Bergen Tannklinikk.

Rimelig Tannlege med god valuta for pengene.

Tannlege: Tihamér Szkobcov Skrevet

Jeg visste ikke hvordan jeg skulle velge tannlege, og fikk anbefalt Tim av en bekjent. Tim er kjempevennlig og forklarte underveis hva han gjorde.

Han gjorde behandlingen til en behagelig opplevelse. Han undersøker grundig og foreslår hvilken behandling han ville gi meg fremover. Han er en tannlege som svarte på mine spørsmål og tok seg
tid til å lytte til meg.

Svært dyktig tannlege

Tannlege: Tihamér Szkobcov Skrevet

Tim er en svært hyggelig, imøtekommende og ikke minst: ekstremt dyktig tannlege. Han meget skånsom og nøyaktig i arbeidet, han tiltaler deg alltid med navn og forklarer til enhver tid hva han gjør.

Jeg er meget tilfreds og kommer til å bruke Tim som fast tannlege heretter.

Trenger du en tannlege kan jeg trygt anbefale Bergen tannklinikk.