Bergen Tannklinikk

Bergen Tannklinikk holder til i Bergen

Siste vurderinger av Bergen Tannklinikk

Veldig fornøyd !

Tannlege: Brigitta Bencsik Skrevet

Veldig fornøyd med arbeidet hun utførte. Behagelig, rolig og omsorgsfull. Hun forklarte før behandlingen startet og jeg følte meg i veldig trygge omgivelser til tross for at jeg er litt engstelig for å gå til tannlegen. Det var også veldig kjekt å kunne få høre min musikk under behandlingen
Anbefaler alle som behøver kirurgiske inngrep å gå til Brigitta Bencsik. ! Hun er byens beste ❣️

Assistenten var som alltid også veldig hyggelig. Til slutt vil jeg gi ros til resepsjonen/sentralbordet de er alltid like hjelpsomme og besvarer spørsmålene jeg hadde samt hjalp til med å finne en time som passet meg.
Leno.

0/10

Tannlege: Brigitta Bencsik Skrevet

Utrolig sur, snakket lite og spurte/informerte ikke om noe.
Dårlig kommunikasjon med pasienten.

Assistenten var veldig hyggelig. Lær litt av henne du!

Misfornøyd

Tannlege: Brigitta Bencsik Skrevet

Svært misfornøyd. Dårlig humør hver gang jeg har vært der, både i kontakt med pasienter og kollegaene sine. Fremstår nedlatende og lite ydmyk.

Sur og ufin

Tannlege: Brigitta Bencsik Skrevet

Alltid så sur og ufin mot både pasienter og assistentene sine. Veldig ubehagelig å sitte i stolen hennes på grunn av hvor sur og hardhendt hun er.

Veldig flink

Gikk veldig fint.

Som vanlig gikk det veldig fint hos Bergen Tannklinikk. Forventet ikke noe mindre heller.

Rask og god jobb. Smertene var borte vekk etterpå. Anbefaler gjerne denne tannklinikken.