Ås kommunale fastlegekontor

Telefonnummer64 97 43 2064 97 43 ...
Tunveien 2 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Ås kommunale fastlegekontor

Omsorgsfull lege

Lege: Faruk Busuladzic Skrevet

Ser deg, er tydelig, samarbeider, hjelp til gode valg, følger opp ved å ta kontakt på tlf ved behov.

Hyggelig og varm. Tar seg god tid. Interessert i pasienten.

Lege: Julien Joël Sylvain Vibert Skrevet

Dette var min første gang hos denne legen. En veldig positiv opplevelse. Veldig hyggelig, hjelpsom og lyttende lege. Viste interesse og var nøyaktig i sine undersøkelser.

Fastlegekontoret fungerer ikke

Lege: Solveig Elise Thorsnes Skrevet

Legen virker veldig dyktig og hyggelig, men fastlegekontoret fungerer ikke og må frarådes på det sterkeste. Ikke velg dette legekontoret! Det er umulig å komme gjennom på telefon, man får ikke svar eller veiledning på det man trenger , ting blir ikke fulgt opp. Vi kommer også til ulike leger hver gang vi er der, slik at de umulig kan kjenne pasientene sine.

Rett og slett kjennes det ut som vi ikke har noen fastlege. Vi har ikke en fastlege vi kan kontakte når det skjer noe med barna eller oss selv som krever time litt raskt. Vår nye fastlege er legevakten, vi blir forvist dit med helt vanlige barnesykdommer som fastlegen burde kunne sjekke.

Hyggelig og grei lege

Lege: Vuk Palibrk Skrevet

Hjelpsom, hyggelig og dyktig lege og tok seg god tid og hjalp meg medesinsk. Fikk god veiledning ang videre behandling.

Ikke tilgjengelig

Lege: Faruk Busuladzic Skrevet

Det er umulig å få en time på dette legekontoret. Jeg måtte vente 1 måned for å få en time og dagen før timen blir den utsatt ytterligere med over en uke! Hver gang jeg har vært der har legen har jeg blitt "kastet ut" etter 5 minutter. Legen virker også veldig stresset. Telefonkøen til kontoret er lang og man ender opp med å sitte i kø i over en time eller måtte prøve i flere dager før man får kontakt.