Vuk Palibrk

Autorisasjon (2015)

Vuk Palibrk er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Vuk Palibrk

Min nye fastlege

Jeg flyttet fra Oslo til Ås i slutten av 2023 og ble umiddelbart tildelt fastlege Dr Vuk D. Palibrk som min nye fastlege. Han har sett meg to ganger og det var positive opplevelser. Jeg ble diagnostisert med hypertensjon og ble raskt behandlet. Han skrev ut hypertensjonsmedisin til meg rett før jeg dro på en seks ukers ferie i Singapore. Han reddet sannsynligvis livet mitt som å forhindre at jeg fikk hjerneslag i ferien. Han har sendt meg tilbakemelding for en medisinsk vurdering siden jeg kom tilbake til Norge forrige uke. Jeg har en avtale med ham 26. mars 2024. Jeg ser frem til det tredje besøket.

Snakker utydelig

Ikke bruk denne legen hvis du hører dårlig. Snakker utydelig og dermed umulig å forstå hva han sier.
Virker arrogant og lite umøtekommende

Super lege!

Utrolig hyggelig, imøtekommende og undersøkende lege. Effektiv, hørte på hva som var problemstillingen, ga gode forklaringer, råd, veiledning og riktig medisinsk hjelp. Flink med svangerskapsproblematikk. Anbefales!!

dårlig spesialist

Virker arrogant og lite tillitskapende .
forstår ikke jobben sin. Jeg har en vorte, han hevder det er fotsopp. hvilken lege han er.

Hyggelig og grei lege

Hjelpsom, hyggelig og dyktig lege og tok seg god tid og hjalp meg medesinsk. Fikk god veiledning ang videre behandling.