Faruk Busuladzic

Autorisasjon (2014)

Faruk Busuladzic er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Faruk Busuladzic

Veldig god og hyggelig fastlegen

Veldig god lege som kan jobben sin som ingen annen spesialist. En lege av yrke og ikke bare av utdanning som de fleste leger.

Omsorgsfull lege

Ser deg, er tydelig, samarbeider, hjelp til gode valg, følger opp ved å ta kontakt på tlf ved behov.

Ikke tilgjengelig

Det er umulig å få en time på dette legekontoret. Jeg måtte vente 1 måned for å få en time og dagen før timen blir den utsatt ytterligere med over en uke! Hver gang jeg har vært der har legen har jeg blitt "kastet ut" etter 5 minutter. Legen virker også veldig stresset. Telefonkøen til kontoret er lang og man ender opp med å sitte i kø i over en time eller måtte prøve i flere dager før man får kontakt.

Hyggelig og snill.

Hyggelig og snill.
Han er god profesjonell lege.
Denne legen hjelper til med helseproblemer hos profesjonelle bussjåfører.
Veldig nyttig for utlendinger også.

Dessverre helt utilgjengelig - passer nok ikke om det haster med legetime

Kanskje fordi det er koronatider, men allikevel.... to telefonkonsultasjoner som begge gikk i vasken - fem uker etter jeg startet jakten på en legetime og jeg har ennå ikke fått audiens hos legen. Heldigvis har jeg flere fastlegebytter igjen i år!

Første avtale ble ikke fulgt opp av lege grunnet at de manglet mitt telefonnummer - et lite oppslag i telefonkatalogen og de ville funnet meg, men ok. To ukers ventetid til neste avtale. Legen ringer en liten time etter avtalt tid og jeg rekker den akkurat ikke. Forgjeves forsøker jeg å ringe tilbake - ingen respons. Forsøker å ringe legekontoret - ingen respons. Forsøker dagen etter, ingen respons. Ber om å bli ringt opp - ingen oppringing.

Av det jeg hører fra bekjente er Faruk en skikkelig fin lege, og jeg skulle virkelig ønske det hadde vært mulig å bli en del av hans pasienter. Et tips til legekontoret er å modernisere noe og legge opp til digital timebestilling, da vil de som ikke har tid til å henge på telefonen hele formiddagen også ha mulighet til å få en time.