Ås kommunale fastlegekontor

Telefonnummer64 97 43 2064 97 43 ...
Tunveien 2 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Ås kommunale fastlegekontor

Min nye fastlege

Lege: Vuk Palibrk Skrevet

Jeg flyttet fra Oslo til Ås i slutten av 2023 og ble umiddelbart tildelt fastlege Dr Vuk D. Palibrk som min nye fastlege. Han har sett meg to ganger og det var positive opplevelser. Jeg ble diagnostisert med hypertensjon og ble raskt behandlet. Han skrev ut hypertensjonsmedisin til meg rett før jeg dro på en seks ukers ferie i Singapore. Han reddet sannsynligvis livet mitt som å forhindre at jeg fikk hjerneslag i ferien. Han har sendt meg tilbakemelding for en medisinsk vurdering siden jeg kom tilbake til Norge forrige uke. Jeg har en avtale med ham 26. mars 2024. Jeg ser frem til det tredje besøket.

Ikke mye tillit til denne legen

Lege: Julien Joël Sylvain Vibert Skrevet

Henvendelser på telefon er ikke mulig, alt må gå via helsenorge. Rask og effektiv, men ikke mye kontakt med legen. Er ikke åpen for å høre på deg og det du sier, skal ha rett mer enn å gi deg god behandling.

Snakker utydelig

Lege: Vuk Palibrk Skrevet

Ikke bruk denne legen hvis du hører dårlig. Snakker utydelig og dermed umulig å forstå hva han sier.
Virker arrogant og lite umøtekommende

Super lege!

Lege: Vuk Palibrk Skrevet

Utrolig hyggelig, imøtekommende og undersøkende lege. Effektiv, hørte på hva som var problemstillingen, ga gode forklaringer, råd, veiledning og riktig medisinsk hjelp. Flink med svangerskapsproblematikk. Anbefales!!

Endelig en lyttende lege!

Lege: Julien Joël Sylvain Vibert Skrevet

Han lytter, tar pasienten på alvor, kartlegger, henviser og oppleves omsorgsfull og empatisk!
Sekretærene er hyggelige, effektive og faglig dyktige.
Får alltid tatt blodprøve av undertegnede, som har utfordrende blodårer.
Alltid optimal og rask respons på meldinger og bestilling av timer digitalt!