Ås kommunale fastlegekontor

Tunveien 2 1430 Ås

Siste vurderinger av Ås kommunale fastlegekontor

Super lege, helt elendig tilgjengelighet

Lege: Faruk Busuladzic Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Men hva hjelper det, når legekontoret er overbooket med pasienter, legen løper mellom legekontor og lab, og telefonvakta er totalt fraværende? De MÅ ansette en person med eneste oppgave å besvare telefonen!! Her kan man bruke timesvis på vent i telefonen - inntil telefontiden er over og ingen kontakt denne dagen heller!! Dette er helt uansvarlig. Konsekvensen blir at «halvsyke» folk må ringe 113 for hjelp! Slik er ikke helsevesenet ment å fungere!

Dyktig og trygg

Lege: Faruk Busuladzic Skrevet

En tilstedeværende lege som lytter og ser. Kunnskapsrik. God på å forklare sykdomsforhold og problemstillinger. Tar den tiden det tar, men sjelden ventetid. Proff og menneskelig. Skaper tillit. En super lege.

Flott dame

Lege: Natali Nader Viken Skrevet

Tar seg tid, profesjonell, tok meg seriøst og hadde mye kunnskap. Trygg å være hos, likte henne godt og hun følger opp bra. Begge legene ved Ås kommunale fastlegekontor er dyktige! Har vært hos begge flere ganger, og de får full pott.

Å få tak i dem, er derimot et annet kapittel. Jeg har ringt opptil 27 ganger på rad (på forskjellige dager innenfor telefontid) uten å få kontakt. SMS-tjenesten blir dårlig besvart. Jeg har sendt 3 spørsmål der, og fått halvveis svar på ett. Hvis kontoret først tar telefonen er det ofte etter over 10 minutter med ringing. Kontoret er ofte stengt, men dette får du ikke beskjed om på telefonsvareren som ber deg vente. Det er nå februar, og jeg har forsøkt å få tak i dem siden november innenfor telefontid. DET er kritikkverdig, frustrerende og slitsomt.

Dyktig lege

Lege: Natali Nader Viken Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege. Hun er kunnskapsrik, pliktoppfyllende og medmenneskelig.

Kommuniserende!

Lege: Faruk Busuladzic Skrevet

Den mest kommuniserende legen jeg har vært hos.
Lytter, er interessert, ser helheten og forklarer sammenhenger.
Min beste anbefaling!