Seaside Klinikken

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Seaside Klinikken

En fantastisk lege

Lege: Seyed Omid Hosseini Skrevet

Jeg med familien har hatt den samme lege i over 14 år, og tenker det er på tide å gi litt skryt for den gode legen Husseini er. Når vi trenger lege hjelp så får vi alltid raskt time, opplever å bli hørt og tatt på alvor som pasient. Han er absolutt til å stole på, da han vurderer nøye sine avgjørelser og inkluderer meg som pasient! Flott kontor personale som er imøtekommende og service innstilte.

Meget bra lege!

Lege: Seyed Omid Hosseini Skrevet

Tar seg god tid, lytter og er handlingskraftig. Rekriverer raskt videre til spesialist, purrer sykehuset hvis de ikke svarer raskt. Har mye å takke Hosseini for, og kan virkelig anbefale denne legen.

Bra lege

Lege: Seyed Omid Hosseini Skrevet

Jeg får time fort. Har tar seg tid til å høre på hva jeg har og si og tar det jeg sier på alvor. Han tar seg tid til å forklare. Jeg er meget fornøyd med legen.

Flink lege, men følger ikke opp

Lege: Seyed Omid Hosseini Skrevet

Har brukt Hosseini i mange år. Hyggelig og flink lege. Det eneste er at han ikke ringer eller følger opp når det kommer inn papirer og resultater fra sykehus. Har selv måttet ringe for å høre om resultater kommer inn og fått beskjed om at det kom inn for flere uker siden.

Kunne vært den beste..

Lege: Seyed Omid Hosseini Skrevet

Flink lege med god kunnskap fagelig,men føler han til tider ikke lytter gir følelse av at han har dårlig tid og så plutselig er det "lykke til ha det bra" . Men man får time på dagen det er positivt,han har hyggelige personal men etter min mening så burde de bruke hansker når de tar blodprøver og etc siden de bruker negel lakk og har lange negler sånne ting bør ta hensyn til.