Verdalsøra Legesenter AS

Jernbanegata 9 L 7650 Verdal

Siste vurderinger av behandlere ved Verdalsøra Legesenter AS

Fantastisk flink 😊

Lege: Dag Asting Solberg Skrevet

Dag Asting Solberg er en fantastisk flink lege som SER sine pasienter og som følger de godt opp. Han yter det lille ekstra og er tilgjengelig for stort og smått og er veldig lett å snakke med om ALT - åpent og ærlig. Jeg føler meg i veldig trygge hender og er veldig glad for at min fastlege kjenner meg veldig godt

Dyktig lege

Lege: Dag Asting Solberg Skrevet

Svært dyktig og hyggelig lege. Lytter, spør, han kommer med positiv kommentarer, tar deg på alvor, han gir gode råd og han støtter og gjør jobben 100% kjempe bra.
Tusen takk

Dyktig og flink til å følge opp

Lege: Hege Graneng Nesbø Skrevet

Jeg har hatt en del langvarige fysiske plager, og Hege tar problemene på alvor, lytter til meg, og følger opp for å finne svar. Hun er omsorgsfull, lun og trivelig.
Jeg er en veldig fornøyd pasient

Trygg og grundig

Lege: Janne Limandvik Myhr Skrevet

En lege jeg føler meg trygg på. Tar seg tid, og lytter til det jeg har å si. Er også grundig i undersøkelsene, og forhører seg med andre om hun er i tvil, slik at man føler seg trygg i avgjørelsene.

Tar pasienten alvorlig

Lege: Hege Graneng Nesbø Skrevet

Hege er en dyktig og lyttende lege. Som pasient føler jeg meg ivaretatt og lyttet til. Både når det gjelder fysiske og psykiske problem. Hun tar seg alltid tid, samt hun tar meg alvorlig.