Legepraxis El-Hage

Alfarvegen 134 3540 Nesbyen

Siste vurderinger av Legepraxis El-Hage

Dyktigt lege :)

Lege: Mouhamed El-Hage Skrevet

En lege som lytter og har god tid til deg som pasient.Føler jeg får den hjelpen jeg trenger hver eneste gang :) Han tar deg seriøst om du er ung eller gammel :) Bedre fastlege finnes ikke :)

lege som hører etter

Lege: Mouhamed El-Hage Skrevet

Du føler att han hører etter når du snakker med han,
Sender deg til spesialist når du trenger det.
Blid og hyggelig selv om han har masse å gjøre.

Man må "jobbe" som pasient

Lege: Mouhamed El-Hage Skrevet

Ikke den beste legen jeg har hatt.
Han lytter på hva du sier og har nok god faglig kompetanse men der stopper det. Ventet over 12 mnd på henvisning og man må "passe på / mase" som pasient noe som trekker ned veldig.

Ikke vanskelig og få tak i han eller time men mye venting på venterom og at man som pasient må følge ekstra med.

Meget dyktig lege

Lege: Mouhamed El-Hage Skrevet

El- Hage er vel sannsynligvis den beste fastlegen du kan ha. Faglig den beste, og har også en trivelig og lyttende væremåte. Han tar deg på alvor og gir seg ikke før han har funnet ut hva som feiler deg. Sender raskt videre viss han ikke føler han finner ut diagnosen din. Han har noe ventetid men når du kommer inn er du i fullt fokus. Trivelige damer både på laboratoriet og i ekspedisjonen.

Ok lege

Lege: Mouhamed El-Hage Skrevet

Jeg valgte Dr El-Hage fordi han hadde fått god kritikk her på legelisten. Han er ikke den beste legen jeg har hatt da han virker sliten og litt uinteressert. Jeg skulle ønske han spurte mer spørsmål for å kartlegge situasjonen skikkelig. Det øvrige personalet på Trivind Helsesenter er ellers kjempehyggelige og behjelpelige, de får 5 stjerner av meg.