Helse Pluss Legesenter AS

Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helse Pluss Legesenter AS

Nedlatende og ser ikke pasienten.

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Denne legen evner dessverre ikke å se pasienten. Jeg satt igjen med en følelse av at jeg ikke ble tatt seriøst og at jeg ikke fikk tilstrekkelig hjelp. Spydige kommentarer serverte hun også. Kjipt for pasienten som er i en vanskelig og sårbar situasjon. Skriver meg opp på venteliste for å få ny fastlege.

Flink og grei fastlege.

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Jeg har vært hos dr. Deisz flere ganger etter at hun ble min fastlege. Synes hun er en dyktig lege og er meget godt fornøyd med den gode behandlingen jeg får av henne!

Utrolig dyktig fastlege

Lege: Marianne Warloe Skrevet

Setter utrolig pris på å ha en så god fastlege. Føler meg hørt og ivaretatt. God kommunikasjons ferdigheter og en dyktig lege med mye kunnskap.

Unngå.

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Min opplevelse av Deisz er at hun er en fastlege som aktivt jobber mot pasienten. Hun har en vane av å komme med nedlatende kommentarer og virker ikke interessert i å forstå situasjonen til pasientene sine. Jeg opplevde det som at jeg måtte krangle meg til å bli tatt på alvor.

jeg vet ikke riktig hvem Deisz kan være en god fastlege for, men sliter du med noe som ikke vises på blodprøver, eller spesielt hvis du sliter med noe psykisk, ville jeg unngått denne fastlegen.

Imøtekommende

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Anne er lite vennlig og har vel med personlighet å gjøre. Selv med et lite barn er hun ikke vennlig. Kunnskapsrik føler jeg ikke. Skifter til annen lege asap.