Gunhild Felde

Helse + Gården senter Kvinne, 45 år

Autorisert2001
Ledige plasser 12 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Helse + Gården senter

Storetveitvegen 81 5067 Bergen
Gunhild Felde er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Gunhild Felde

Lang ventetid.

Lang ventetid med mindre det gjelder akutt sykdom. Må vente 1-3 uker for å få time, for så sitte på venteværelse i 20-40 min for å komme inn til legen (uavhengig av om det er på morningen eller formiddagen).

Får ofte følelsen av å ikke bli hørt, da legen stiller urelevante spørsmål samtidig som jeg prøver å få fram problemet på en korrekt måte.

Alltid forsinket

Ikke lett å få time innen rimelig tid her. Kommer i 50% av besøkene til en vikar. Gunhild er flink og mitt inntrykk er at hun tar seg god tid til meg. For god tid generelt? Hun er ALLTID forsinket. Jeg kommer alltid tidsnok til avtalt time, og ikke en eneste gang har jeg kommet til når timen skulle startet.

Jeg er stort sett fornøyd, og det er en kunst å balansere effektivitet, kvalitet og empati.

En god støtte

Jeg har vært pasient hos Felde siden 2004. De første årene var det stort sett vikarer jeg møtte på, men det er vel slikt en må regne med når en velger en fastlege i etableringsfasen.
De siste årene har hun alltid vært der når jeg trenger henne. Enkelt å få kontakt og rask time. Som regel får jeg time samme dag, om det er noe som haster. Hun er også usedvanlig flink å følge opp. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege :)

Aldri tilstedet

Hun er aldri tilstedet. Hun har flinke vikarer, som er i møtekommende, noe en ikke kan si om Felde selv de få gangene hun er på kontoret. En får følelsen av at du kaster bort tiden hennes når du er inne på kontroll hos henne.

Uinteressert i pasienten

Hun virker ofte uinteressert i det du har å si og som om hun vil ha deg ut av kontoret fortest mulig. Hun er også "kald" og er lite tillitvekkende. Hun kunne gjerne også forklart litt bedre.