Gunhild Felde

Storetveitvegen 81 5067 Bergen
Gunhild Felde er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Gunhild Felde

Fastlegen min er fantastisk

Jeg flyttet til en annen bydel for mange år siden. Jeg er så fornøyd med min fastlege at jeg valgte å fortsatte hos henne etter at jeg flyttet til Bergen Vest. Hun er veldig flink,og det er ikke problemer dersom jeg trenger en hastetime eller rask time hos henne. Har hatt henne som min fastlege i mange år og er veldig fornøyd med oppfølgingen /behandlingene hun gir .

Lang ventetid.

Lang ventetid med mindre det gjelder akutt sykdom. Må vente 1-3 uker for å få time, for så sitte på venteværelse i 20-40 min for å komme inn til legen (uavhengig av om det er på morningen eller formiddagen).

Får ofte følelsen av å ikke bli hørt, da legen stiller urelevante spørsmål samtidig som jeg prøver å få fram problemet på en korrekt måte.

Alltid forsinket

Ikke lett å få time innen rimelig tid her. Kommer i 50% av besøkene til en vikar. Gunhild er flink og mitt inntrykk er at hun tar seg god tid til meg. For god tid generelt? Hun er ALLTID forsinket. Jeg kommer alltid tidsnok til avtalt time, og ikke en eneste gang har jeg kommet til når timen skulle startet.

Jeg er stort sett fornøyd, og det er en kunst å balansere effektivitet, kvalitet og empati.

En god støtte

Jeg har vært pasient hos Felde siden 2004. De første årene var det stort sett vikarer jeg møtte på, men det er vel slikt en må regne med når en velger en fastlege i etableringsfasen.
De siste årene har hun alltid vært der når jeg trenger henne. Enkelt å få kontakt og rask time. Som regel får jeg time samme dag, om det er noe som haster. Hun er også usedvanlig flink å følge opp. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege :)

Aldri tilstedet

Hun er aldri tilstedet. Hun har flinke vikarer, som er i møtekommende, noe en ikke kan si om Felde selv de få gangene hun er på kontoret. En får følelsen av at du kaster bort tiden hennes når du er inne på kontroll hos henne.