Anne Heinriche Deisz

Legene i Berstadhuset

2004

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legene i Berstadhuset
Valkendorfsgate 9 5012 Bergen
Anne Heinriche Deisz er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anne Heinriche Deisz

Lite oppmerksomhet

Hun sier lite og viser liten reaksjonsevne når en sier noe. Hun ignorerte mye av det jeg sa. Jeg kom inn med kraftig og langvarig hjertebank som nesten hadde fått meg til å besvime et par ganger. Men hun gav ingen kommentar til det eller videre hjelp.
Det er også vanskelig å få fatt i henne og tar lang tid på å få time.
Men hun pleier å være ganske grei sånn ellers og gjør seg aldri vanskelig på å gi legeerklæringer.

Effektiv, flink og forståelig

Mitt første møte med Anne var en kjempe god opplevelse. Hun tok meg på alvor, jobber effektivt og er en flink lege. Kjempe fornøyd med tanke på alle de dårlige anbefalingene fra siden.

Uhøflig og lite tilstede

For meg er hun ikke egnet til å være fastlege. Hun virker rett og slett uinteressert i deg og dine problemer, dårlig til å lytte og uhøflig.
Fraråder henne som fastlege.

Fin og jordnær

Jeg opplever Anne som sympatisk, tilstedeværende og er fornøyd med henne som min lege. Har ofte følt meg ukomfortabel med andre leger.

ikke å anbefale

man får alltid en time og personalet er veldig hyggelig, derfor er det veldig synd at jeg overhodet ikke føler meg komfortabel med henne. Hun er bare ikke empatisk i det hele tatt, sitter langt inni datamaskinen - den føles viktigere enn det jeg hadde å si. jeg fikk lite informasjon som kunne hjelpe eller betrygge meg - noe jeg synes er en del av en leges jobb.
Etter fire ganger i en kald atmosfere, bytter jeg.