Anne Heinriche Deisz

Legene i Berstadhuset
Valkendorfsgate 9 5012 Bergen
Anne Heinriche Deisz er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anne Heinriche Deisz

Ikke flink til psykiske plager

Flink når det gjelder ting som kan sjekkes ved en blodprøve, men om du har psykiske plager er ikke dette legen for deg. Hun hører ikke etter og blåser det rett av bordet.

Verste legen jeg har møtt

Hun gadd ikke engang å hilse på meg og introdusere seg under første møte, og var også frekk mot min mann da jeg hadde det vanskelig og trengte støtte, og hun satt og sa hun var stolt av å være ordrett "strengeste legen i Bergen" som hun tydelig var stolt av. Så jeg fikk ikke engang et C-preperat som jeg har fått med en tidligere fastlege og jeg har god effekt av, selv om hun ikke engang hadde lest min journal til første time. Byttet med en gang!

Vil på det sterkeste fraråde denne legen !!!
Hun var ikke engang interessert i å hilse på verken meg eller min mann, som hun også var fastlege til.

Vi skiftet begge 2.

Kjempeflink!

Den beste lege av de tre, som jeg har hatt i Norge-sympatisk og empatisk. Hun tar deg seriost og tar god tid, flink å henvise videre ved behov og flink med små fjerningenoperasjonen. Anbefaler sterkest!

ikke fornøyd

Nå skal jeg flytte til annen kant av landet, men hadde byttet uansett. Som lege skal man ikke dra alle over samme kam, men akkurat dette opplevde jeg da jeg spurte om resept på medisiner som jeg trenger. for å si det rett ut er hun altfor streng. Det er ikke en slik lege jeg trenger, dermed bytter jeg. En positiv ting med dette kontoret, er at de tar blodprøver selv. Jeg fikk kjapt svar på sykdom og behandling mot dette.

Talmodig lege

Har bare vært hos henne én gang, men fikk et godt inntrykk. Hun tok seg god tid, lyttet til problemene jeg kom med og var veldig profesjonell.