Helse Pluss Legesenter AS

Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helse Pluss Legesenter AS

Den perfekte fastlege

Lege: Marianne Warloe Skrevet

Blid, imøtekommende, tar deg alltid på alvor. Grundig og ærlig. Lytter, stiller gode spørsmål og følger opp. Viser omsorg. Dyktig!

Ikke anbefalt

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Vært første og siste gang her. Måtte vente 1,5 time lenger enn avtalt tidspunkt. Når en først kommer inn er det som å snakke til veggen. Hun virker totalt uinteressert i å høre på deg eller hjelpe deg. Man føler seg til bry, og bare i veien. Hun ser bare inn i PC'en og anerkjenner ikke at du er der - for å få hjelp. Tok også en urinprøve og måtte gå gjennom et stappfullt venterom med prøven i hånda - fikk utdelt en gjennomsiktig kaffe-plastkopp. Lite verdig og ganske kleint med "publikum" tilstede. Jeg byttet fastlege i ettertid.

En god lege

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Hun viser empati og forklarer sjukdomsproblene veldig bra.
Hun foreskriver mine faste medisiner.
Hun er strukturert og nøye.

Flott og engasjert

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Magnus er en flott og engasjert lege som bryr seg om pasientene sine. Alle i vår husholdning har hatt Dr. Myntevik som familielege helt fra starten av hans legekarriere. Vi vet alltid at vi kan stole på Magnus og vet at våres helse blir ivaretatt. Han er en superstjerne av en lege. Han er helt eksepsjonell og vi er alle veldig glad for å kunne kalle Dr. Myntevik for VÅR fastlege.

lite samarbeidsvillig

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

hvis du trenger spesielle medisiner er dette ikke stedet å gå. Intrykk av å ha lite kunnskap i farmakologi. Helt enig i det som står over om streng lege.Frarådes.