Helse + Gården Senter

Storetveitvegen 81 5067 Bergen

Siste vurderinger av Helse + Gården Senter

Ikke noe å utsette på legen

Lege: Gunhild Felde Skrevet

MEN. Det er så uforskammet lang ventetid hver gang man har legetime. Sjeldent mindre enn en halvtime. Skjønner ikke hvordan hun klarer å rote det til så vanvittig hver eneste dag. Har gått hit siden 2008, og aldri kommet inn til tiden. Frustrerende.

Fraværende

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Får alltid en følelse av at han ikke er tilstede når jeg forteller om problemet mitt. Han ser alltid trøtt og ufokusert ut som om han ikke har sovet på noen dager.
Har opplevd flere ganger at han tar telefonen eller svarer på meldinger i legetimen.

God, mye kunnskap! Trygg og omtenksom

Lege: Per-Christian Sandaa Vaage Skrevet

Han er en god lege som gjør sitt beste for mitt eget beste! Han er en som er lett å åpne seg for, lett å snakke med. Mye kunnskap!

Grundig og støttende.

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Myntevik fyller forventningene til en fastlege og vel så det! Han er også legen til barna mine. Vi har stått i krevende situasjoner i mange år, og Myntevik har alltid vært imøtekommende på alle måter. Nå står mannen min på venteliste 😄

Veldig god fastlege

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Hadde Magnus som fastlege i 5 år mens jeg studerte i Bergen. Var innom flere ganger bla. på grunn av astma, flere benbrudd og andre mindre sykdommer og spørsmål. Alltid følt meg lyttet til, og han har løst alle problemer jeg har hatt. Nøler ikke med å hjelpe der han kan, og bruker god tid på å forklare anbefalingene sine.

Det kan være noe vanskelig å få vanlig time, men det har løst seg ganske raskt (neste dag) de få gangene det har hastet.