Helse + Gården Senter

Storetveitvegen 81 5067 Bergen

Siste vurderinger av Helse + Gården Senter

Veldig god fastlege

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Hadde Magnus som fastlege i 5 år mens jeg studerte i Bergen. Var innom flere ganger bla. på grunn av astma, flere benbrudd og andre mindre sykdommer og spørsmål. Alltid følt meg lyttet til, og han har løst alle problemer jeg har hatt. Nøler ikke med å hjelpe der han kan, og bruker god tid på å forklare anbefalingene sine.

Det kan være noe vanskelig å få vanlig time, men det har løst seg ganske raskt (neste dag) de få gangene det har hastet.

Flink og forståelsesfull lege.

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Myntevik er en lege som har evner til å forklare på en forståelig måte hva diagnosen omhandler. Er flink til å følge opp og tar sågar umaken med å ringe/sende Mail/SMS når han finner det påkrevet. Jeg har hatt Myntevik som fastlege i en årrekke og i løpet av denne tiden har jeg fått utført ablasjon, blitt operert for lyskebrokk, operert for prostatakreft. Jeg har fått utmerket oppfølging etter disse operasjonene, og kan anbefale Myntevik på det varmeste. P.t følges jeg nå opp for hypertensjon og møter derfor hvert halvår til kontroll. Oppfølgingen har resultert i endring av medisin som Pr. i dag fungerer greit.

Kort ventetid, faglig dyktig.

Lege: Per-Christian Sandaa Vaage Skrevet

Per-Christian et en ung lege men med stor medisinsk kompetanse. Han tar meg som pasient på alvor, og har kort ventetid på time. Stabil, blid og ansvarsfull, jeg som pasient føler jeg blitt tatt på ansvar. Anbefales!

Fastlegen min er fantastisk

Lege: Gunhild Felde Skrevet

Jeg flyttet til en annen bydel for mange år siden. Jeg er så fornøyd med min fastlege at jeg valgte å fortsatte hos henne etter at jeg flyttet til Bergen Vest. Hun er veldig flink,og det er ikke problemer dersom jeg trenger en hastetime eller rask time hos henne. Har hatt henne som min fastlege i mange år og er veldig fornøyd med oppfølgingen /behandlingene hun gir .

For mange ting på minussiden

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Jeg har hatt planer om å skifte fastlege en stund, pga utilpasset behandling hos Myntevik. Når kontoret nå avslutter SMSbestilling og henviser pasientene til Pasientsky som jeg ikke bruker, eller telefon som jeg av fysiske grunner har vansker med, avgjør det saken. Det er ikke lenge siden mulighet for eposthenvendelse ble avsluttet heller, og dette tar tilgjengeligheten for langt ned. I tillegg til et kontor dårlig tilpasset at det tidvis er mange pasienter inne på en gang (det er lytt, dører står åpne mellom kontor og lab når både pasienter og personale snakker, og det er liten plass til å gå utenom f.eks folk som sitter og venter).
Faglig sett virker Myntevik helt uoppdatert på psykiske vansker, særlig i kombinasjon med kroppslige symptomer.