Plexus Helse

Notenesgata 3 6002 Ålesund

Siste vurderinger av Plexus Helse

Faglig dyktig, engasjert og effektiv!

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Bjørn Tore Hjelle anbefales på det sterkeste. Han er ærlig, effektiv og behandlet meg ikke flere ganger enn nødvendig, noe jeg har opplevd hos andre. Han kan faget sitt og jeg opplever ham som engasjert og genuint interessert i å hjelpe, noe jeg føler er svært viktig for å kjenne meg trygg og ivaretatt. To tomler opp!

Veldig fornøyd

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Bra og effektiv behandling! Hadde problem med ryggen slik at jeg måtte holde meg vekke fra jobb, men etter behandling hos Bjørn Tore kunne jeg gå tilbake på jobb igjen.

Dyktig og troverdig

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Bjørn Tore er en dyktig kiropraktor som er både kunnskapsrik og som viser omsorg for sine pasienter. Jeg setter pris på at han er ærlig og "rett frem" med ting i behandlingen . Lett å kommunisere med. Det er viktig for å få god hjelp.

Trygg i sitt fag

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Oppsøkte Hjelle da jeg fikk akutt løsning i nakke og kjeve. Han fremsto som imøtekommende og kunnskapsrik. Han stilte spørsmål om tidligere skader og sykdomsbilde samt almenntilstanden der og da før han satte i gang med behandling. Han orienterte meg godt underveis slik at jeg følte meg trygg . Etter behandling fikk jeg tips om øvelser for å forebygge skader og styrke nakken. Var litt ør og øm i noen timer etter behandling men i løpet av dagen ble jeg helt smertefri. Anbefaler denne kiropraktor på det varmeste. Tydelig at han kan sitt fag og har et godt håndlag .