Plexus Helse

Notenesgata 3 6002 Ålesund

Siste vurderinger av Plexus Helse

Veldig bra. God informasjon og veldig presis og riktig diagnostikk i forhold til videre behandling

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Blir tatt imot profesjonelt og vennlig.
God til og ta imot informasjon og stiller gode spørsmål.
Forteller presist og nøyaktig om videre prosess og hvilke vurderinger som er gjort.
Blir henvist videre og der bekreftes den diagnosen som
Blir satt av kiropraktor.
Fornøyd med kvalitet og gjennomføring

Engasjert og svært dyktig

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Hjelle er en svært engasjert kiropraktor. Med det mener jeg at jeg opplever at han strekker seg litt ekstra for å finne årsaker til problemer som oppstår. Der han ikke selv finner svaret, innhenter han hjelp fra andre. Jeg har hatt mange behandlinger hos ham. Han jobber mer helhetlig enn andre kiropraktorer jeg har gått til. Jeg har anbefalt ham til flere av mine familiemedlemmer, det inkluderer både eldre og barn - og alle har vært veldig fornøyde. Jeg bor ikke i Ålesund nå, men jeg har faktisk prioritert å booke behandling hos Hjelle de gangene jeg har vært der på besøk siste årene, nettopp fordi jeg føler meg trygg og har vært så utrolig fornøyd med behandlingene.

Faglig dyktig, engasjert og effektiv!

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Bjørn Tore Hjelle anbefales på det sterkeste. Han er ærlig, effektiv og behandlet meg ikke flere ganger enn nødvendig, noe jeg har opplevd hos andre. Han kan faget sitt og jeg opplever ham som engasjert og genuint interessert i å hjelpe, noe jeg føler er svært viktig for å kjenne meg trygg og ivaretatt. To tomler opp!

Veldig fornøyd

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Bra og effektiv behandling! Hadde problem med ryggen slik at jeg måtte holde meg vekke fra jobb, men etter behandling hos Bjørn Tore kunne jeg gå tilbake på jobb igjen.

Dyktig og troverdig

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Bjørn Tore er en dyktig kiropraktor som er både kunnskapsrik og som viser omsorg for sine pasienter. Jeg setter pris på at han er ærlig og "rett frem" med ting i behandlingen . Lett å kommunisere med. Det er viktig for å få god hjelp.