Frysja legekontor

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frysja legekontor

Rolig og Lyttende

Lege: Ingar Baklien Skrevet

Han hører på deg når du snakker men virker litt i sin egen verden og prater selv i litt gåter. Ble ikke klok på han og gikk ofte ut som et spørsmåltegn.Man må selv ta intiativ selv om han hinter til en samtale .Anbefaler ikke han vis man har kroniske sykdommer.

Verdens aller beste fastlege

Lege: Malin Teie Finstad Skrevet

Malin er faglig dyktig, varm og et godt menneske å møte, både når det gjelder helseproblemer som skal løses, møtet med byråkratiet og når man vil forebygge fremtidige problemer. En komplett lege!

Interessert og rolig lege

Lege: Ingar Baklien Skrevet

Fikk et godt inntrykk av en lege som er opptatt av helheten. At han lyttet og var rolig gjorde at det ble en positiv opplevelse å dele min sykehistorie.

Jeg vil endre fastlege

Lege: Bård Slinde Skrevet

Blandede følelser etter 3 konsultasjoner, siden februar 2022.

1. Uinteressert. Satt i en stol med ryggen til meg og snudde seg noen ganger;
2. God konsultasjon, pasientstolen hadde blitt plassert ved siden av skrivebordet hans;
3. Ikke helt tilstede. Da vi endelig begynte å diskutere kjernespørsmålene jeg var der for, anbefalte han meg å bestille en ny konsultasjon fordi han hadde en annen pasient som ventet. Obs. Jeg var i tårer da han anbefalte meg å komme tilbake. Ingen tiltak foretatt i konsultasjonen, ingen resept eller beslutning om behandling.

Jeg vil endre fastlege nå.

Interessert

Lege: Malin Teie Finstad Skrevet

Malin viser interesse for min sykdom og kommuniserer godt med meg. Hun leser seg opp når det er behov for det. Inngir tillit.