Bård Slinde

Allmennlegespesialist, fastlege og radiolog

• Allmennmedisin
  • Radiologi

Autorisasjon (2008)

Frysja legekontor Telefonnummer22 02 62 1022 02 62 ...
Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Bård Slinde er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Bård Slinde

Jeg vil endre fastlege

Blandede følelser etter 3 konsultasjoner, siden februar 2022.

1. Uinteressert. Satt i en stol med ryggen til meg og snudde seg noen ganger;
2. God konsultasjon, pasientstolen hadde blitt plassert ved siden av skrivebordet hans;
3. Ikke helt tilstede. Da vi endelig begynte å diskutere kjernespørsmålene jeg var der for, anbefalte han meg å bestille en ny konsultasjon fordi han hadde en annen pasient som ventet. Obs. Jeg var i tårer da han anbefalte meg å komme tilbake. Ingen tiltak foretatt i konsultasjonen, ingen resept eller beslutning om behandling.

Jeg vil endre fastlege nå.

God på blodtrykk

Målte blodtrykket mitt og sa ‘et sånt blodtrykk skulle jeg gjerne hatt’. 120 over 80 - jeg dro rett hjem med et smil om munnen. Flink lege.

Best G.P

He is very helpful, I really liked the way he treated me and I totally would recommend it to others. He is there to help whenever I need and always gets things done in time. 10/10.

Anbefales!

Er svært godt fornøyd, Bård er en fantastisk fastlege. Han lytter, er kunnskapsrik og følger opp. Anbefales virkelig.

Fastlege som virkelig bryr seg

Jeg har kun positive inntrykk av Bård som fastlege. Dette toppet seg særlig da jeg hadde bestilt telefontime kl 14 samme dag, men han ringte meg opp rett etter timebestillingen kom inn, fordi han så viktigheten av å skrive ut resepten så fort som mulig. Virker som han virkelig bryr seg om pasientene sine!