Bård Slinde

Veiberggata 1 2050 Jessheim
Bård Slinde er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Bård Slinde

Utrolig skuffende!

Satt å ventet i evigheter før jeg fikk lov til å gå inn for undersøkelse. Tiden ble dratt ut, så når jeg endelig fikk komme meg in på kontoret hans så var han ikke til stede i det hele tatt, hans telefon ringte flere ganger og han sa han måtte ta det. 4:e gangen telefonen ringte så satt han på kontoret og snakket om hans private ting med kona hans. I tillegg så satt han på mobilen og svarte på SMS under flere tilfeller. Dette førte til at han ikke hadde noen tid igjen til å hjelpe meg med det jeg egentelig kom for, og måtte gi meg en ny time til dagen etter. Han tok hele timen min fra meg og i tillegg måtte jeg betale for den timen plus prøver å utstyr.
Utrolig skuffende å dårlig!

Forståelsesfull lege.

Har brukt Bård Slinde siden jeg flyttet tilbake til Jessheim i juni 2016. Han fremstår som engasjert lege som tar pasienten på alvor. Jeg har på kort tid får hjelp og behandling hos gynekolog, øre/nese/hals spesialist, har fått hjerterehabilitering på Røros Rehab. (😍) Nå jobber han med å få meg inn psykiatrien da jeg har ein Bipolar lidelse. Jeg kan anbfale han på det varmeste.

Dyktig fastlege!

Jeg har brukt Bård Slinde siden jeg flyttet til Jessheim og må si meg meget godt fornøyd.
Han er behagelig, omgjengelig, lyttende menneskekjenner som forsøker å finne løsninger som er best for deg som pasient (og ikke nødvendigvis hva du selv tror er best). Han virker faglig meget dyktig og har også for meg fungert utmerket på det mentale/psykiske plan som ofte har større betydning for fysiske plager enn man tror.
Han tar seg alltid god tid og tar oppgaven meget seriøst.
Han har hjulpet meg på beste måte med en tett oppfølging og kan derfor anbefales på det sterkeste!

Positiv start

Virker som en normal grei fyr som hører på det du har å si og behandler deg deretter.

Venter i spenning på at han holder avtalen og ringer opp igjen som avtalt. (det gjør han sikkert)

Den bästa läkaren jag har haft.

Jag har varit pasient på ett annat legekontor i Jessheim utan att vara nöjd. När jag tillslut bytte legekontor till Bylegene så hamnade jag hos Bård och fick ett mycket bra första-intryck. Bård är lugn och harmonisk, verkar vara hungrig efter att hjälpa sina pasienter och han har humor och glimten i ögat. Jag kan verkligen rekomendera Bård.