Bård Slinde

Veiberggata 1 2050 Jessheim
Bård Slinde er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Bård Slinde

Dyktig og lyttende

Doktor Slinde har vært min fastlege i over ett år nå. Grunnet kroniske ryggplager, har det blitt hyppige fastlegebesøk for min del. Jeg opplever doktor Slinde som en kunnskapsrik og imøtekommende lege, som tar seg tid og lytter til pasientene sine. Det er enkelt å opprettholde en god dialog og man sitter igjen med følelsen av å bli hørt, noe jeg anser som viktig i et lege-pasientforhold.

Flink Lege

Har brukt flere fastleger på Jessheim men har aldri fått så bra hjelp som jeg får av Bård.

Dyktig og ser til pasientens beste!

Uetisk, uprofesjonell og ikke interessert i pasientens helse

Jeg hadde ikke anledning til å møte på de to første timene som jeg hadde bestilt, da jeg kom på tredje time ba jeg om en henvisning. Han nektet å levere henvisningen videre før de to siste timene var betalt. Jeg hadde ikke penger til det den uken, dermed har gått utover søknadsprosessen i andre saker. Han har hindret meg å bli frisk pga en ussel liten giro på noen hundre kroner. For meg virker dette som veldig uprofesjonell og uetisk oppførsel av fastlege. Anbefales ikke.

Beste fastlegen!

Bård er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er ung, men virker veldig erfaren. Jeg føler meg trygg og ikke minst hørt da han lytter og ikke er redd for å rådføre seg med andre om han er usikker. Det er ikke vanskelig å få time hos han og han er alltid hyggelig og imøtekommende.

Anbefales på det sterkest!

Fantastisk!

Bård Slinde er bare den beste legen ever! Han er utrolig forståelsesfull og han vier god tid til meg som pasient. Kan virkelig anbefales!

Forståelsesfull lege.

Har brukt Bård Slinde siden jeg flyttet tilbake til Jessheim i juni 2016. Han fremstår som engasjert lege som tar pasienten på alvor. Jeg har på kort tid får hjelp og behandling hos gynekolog, øre/nese/hals spesialist, har fått hjerterehabilitering på Røros Rehab. (😍) Nå jobber han med å få meg inn psykiatrien da jeg har ein Bipolar lidelse. Jeg kan anbfale han på det varmeste.

Dyktig fastlege!

Jeg har brukt Bård Slinde siden jeg flyttet til Jessheim og må si meg meget godt fornøyd.
Han er behagelig, omgjengelig, lyttende menneskekjenner som forsøker å finne løsninger som er best for deg som pasient (og ikke nødvendigvis hva du selv tror er best). Han virker faglig meget dyktig og har også for meg fungert utmerket på det mentale/psykiske plan som ofte har større betydning for fysiske plager enn man tror.
Han tar seg alltid god tid og tar oppgaven meget seriøst.
Han har hjulpet meg på beste måte med en tett oppfølging og kan derfor anbefales på det sterkeste!

Positiv start

Virker som en normal grei fyr som hører på det du har å si og behandler deg deretter.

Venter i spenning på at han holder avtalen og ringer opp igjen som avtalt. (det gjør han sikkert)

Den bästa läkaren jag har haft.

Jag har varit pasient på ett annat legekontor i Jessheim utan att vara nöjd. När jag tillslut bytte legekontor till Bylegene så hamnade jag hos Bård och fick ett mycket bra första-intryck. Bård är lugn och harmonisk, verkar vara hungrig efter att hjälpa sina pasienter och han har humor och glimten i ögat. Jag kan verkligen rekomendera Bård.

Ingen barnelege i allefall

Vi var innom med poden og fikk det som føltes som en kald skulder. Satt ved pulten sin hele tiden og stirret tilsynelatende oppgitt på oss. Ingen god erfaring for oss som foreldre.

God erfaring!

Tålmodig, men direkte. Han går veldig fint an å snakke med. Virker å ha god kontroll på det faglige. Har bare gode ting å si om han. Anbefales!

Min fastlege

Jeg vil gjerne anbefale Slinde. Ung, men er flink. Hvis det er noe han er usikkert på, så rådfører han seg med andre. Det er en egenskap mange andre fastleger/leger bør gjøre/lære seg.
Vi er alle mennesker og vi lærer hele livet ut.

Endelig fornøyd med fastlegen!

Jeg følte jeg ble hørt, og at han tok problemene mine på alvor. Ble godt undersøkt og fikk grundig oppfølging videre!

Har tidligere opplevd at ting blir feiet bort som forbigående plager og ikke tatt særiøst, men hos denne fastlegen var det helt anderledes.
Ser endelig ut til at ting skjer og at jeg får den behandlingen jeg trenger.

Anbefales på det sterkeste!

Sämsta läkaren

Han lyssna inte på mina problem utan satt o läste på sin pc o sa bara att mina magsmärtor går över, har haft problem med magen av o till ett bra tag nu!!