Bård Slinde

Veiberggata 1 2050 Jessheim
Bård Slinde er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Bård Slinde

Dyktig og lyttende

Doktor Slinde har vært min fastlege i over ett år nå. Grunnet kroniske ryggplager, har det blitt hyppige fastlegebesøk for min del. Jeg opplever doktor Slinde som en kunnskapsrik og imøtekommende lege, som tar seg tid og lytter til pasientene sine. Det er enkelt å opprettholde en god dialog og man sitter igjen med følelsen av å bli hørt, noe jeg anser som viktig i et lege-pasientforhold.

Flink Lege

Har brukt flere fastleger på Jessheim men har aldri fått så bra hjelp som jeg får av Bård.

Dyktig og ser til pasientens beste!

Uetisk, uprofesjonell og ikke interessert i pasientens helse

Jeg hadde ikke anledning til å møte på de to første timene som jeg hadde bestilt, da jeg kom på tredje time ba jeg om en henvisning. Han nektet å levere henvisningen videre før de to siste timene var betalt. Jeg hadde ikke penger til det den uken, dermed har gått utover søknadsprosessen i andre saker. Han har hindret meg å bli frisk pga en ussel liten giro på noen hundre kroner. For meg virker dette som veldig uprofesjonell og uetisk oppførsel av fastlege. Anbefales ikke.

Beste fastlegen!

Bård er den beste fastlegen jeg har hatt. Han er ung, men virker veldig erfaren. Jeg føler meg trygg og ikke minst hørt da han lytter og ikke er redd for å rådføre seg med andre om han er usikker. Det er ikke vanskelig å få time hos han og han er alltid hyggelig og imøtekommende.

Anbefales på det sterkest!

Fantastisk!

Bård Slinde er bare den beste legen ever! Han er utrolig forståelsesfull og han vier god tid til meg som pasient. Kan virkelig anbefales!