Bård Slinde

Bylegene Mann, 38 år

Autorisert2008
Ledige plasser 290 av 800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bylegene

Veiberggata 1 2050 Jessheim
Bård Slinde er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Bård Slinde

Dyktig fastlege!

Jeg har brukt Bård Slinde siden jeg flyttet til Jessheim og må si meg meget godt fornøyd.
Han er behagelig, omgjengelig, lyttende menneskekjenner som forsøker å finne løsninger som er best for deg som pasient (og ikke nødvendigvis hva du selv tror er best). Han virker faglig meget dyktig og har også for meg fungert utmerket på det mentale/psykiske plan som ofte har større betydning for fysiske plager enn man tror.
Han tar seg alltid god tid og tar oppgaven meget seriøst.
Han har hjulpet meg på beste måte med en tett oppfølging og kan derfor anbefales på det sterkeste!

Positiv start

Virker som en normal grei fyr som hører på det du har å si og behandler deg deretter.

Venter i spenning på at han holder avtalen og ringer opp igjen som avtalt. (det gjør han sikkert)

Den bästa läkaren jag har haft.

Jag har varit pasient på ett annat legekontor i Jessheim utan att vara nöjd. När jag tillslut bytte legekontor till Bylegene så hamnade jag hos Bård och fick ett mycket bra första-intryck. Bård är lugn och harmonisk, verkar vara hungrig efter att hjälpa sina pasienter och han har humor och glimten i ögat. Jag kan verkligen rekomendera Bård.

Ingen barnelege i allefall

Vi var innom med poden og fikk det som føltes som en kald skulder. Satt ved pulten sin hele tiden og stirret tilsynelatende oppgitt på oss. Ingen god erfaring for oss som foreldre.

God erfaring!

Tålmodig, men direkte. Han går veldig fint an å snakke med. Virker å ha god kontroll på det faglige. Har bare gode ting å si om han. Anbefales!