Frysja legekontor

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo

Siste vurderinger av Frysja legekontor

God lege

Lege: Gro Bjartveit Skrevet

Jeg har hatt Gro som fastlege siden 2004 og har vært veldig fornøyd med henne. I starten fikk jeg litt dårlig inntrykk av henne da det var mye forsinkelser og hun virket veldig stresset, men de siste 10 årene har jeg vært veldig fornøyd. Hun er streng, men real. Opplever at hun ser og lytter til deg. Faglig dyktig.

Anbefales ikke

Lege: Bård Slinde Skrevet

Han virker stresset og uinteressert gjennom hele samtalen. Ser mest på PC skjermen og virker fullstendig blottet for omsorg og omtanke. Kanskje han går gjennom noe personlig, har hatt en tung dag o.l. men det er ingen unnskyldning for å ikke være hyggelig. Jeg måtte gjenta meg flere ganger i løpet av samtalen og utifra noen av spørsmålene hans var det tydelig at han ikke hadde fulgt med. Jeg kommer til legen for å få hjelp og følte bare jeg ble brutt ned. Han viser ingen form for empati. Anbefales ikke.

Forøvrig hyggelig legekontor hvor de øvrige ansatte er veldig hyggelige og imøtekommende.

Lege: Svein Aarseth Skrevet

Har hatt Svein til fastlege i over 10 år. Han tar pasienten på alvor, er dyktig, forklarer, og er veldig omsorgsfull og vennlig. Føler meg alltid sett og ivaretatt, og han bruker tida godt. Spør hvordan pasienten har det ellers, det er veldig hyggelig.

En lege som virkelig bryr seg.

Lege: Svein Aarseth Skrevet

Aarseth har vært fastlegen min i mange år, og selv om han har kontor på andre siden av byen ville jeg ikke bytte ham utvfor alt i verden. Han har tatt seg tid og satt seg inn i alt som gjelder min situasjon selv om han har måttet sitte utover kveldene for å få gjort alt. En fantastisk lege.

Nedlatende holdning

Lege: Bård Slinde Skrevet

Forferdelig misfornøyd med denne legen. Byttet etter kort tid. Ingen forståelse og en ovenpå og ned holdning. Mer opptatt av seg selv enn pasienten.