Frysja legekontor

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo

Siste vurderinger av Frysja legekontor

Lege: Svein Aarseth Skrevet

Har hatt Svein til fastlege i over 10 år. Han tar pasienten på alvor, er dyktig, forklarer, og er veldig omsorgsfull og vennlig. Føler meg alltid sett og ivaretatt, og han bruker tida godt. Spør hvordan pasienten har det ellers, det er veldig hyggelig.

En lege som virkelig bryr seg.

Lege: Svein Aarseth Skrevet

Aarseth har vært fastlegen min i mange år, og selv om han har kontor på andre siden av byen ville jeg ikke bytte ham utvfor alt i verden. Han har tatt seg tid og satt seg inn i alt som gjelder min situasjon selv om han har måttet sitte utover kveldene for å få gjort alt. En fantastisk lege.

Nedlatende holdning

Lege: Bård Slinde Skrevet

Forferdelig misfornøyd med denne legen. Byttet etter kort tid. Ingen forståelse og en ovenpå og ned holdning. Mer opptatt av seg selv enn pasienten.

Avvisende og forutinntatt

Lege: Gro Bjartveit Skrevet

Denne legen hadde ikke tid og opplevdes avvisende. Hun opplevdes svært lite tolerant ovenfor psykisk sykdom. Jeg skifitet lege fordi jeg opplever det utfordrene å ta kontakt med legen. I tillegg ble jeg sendt regninger jeg i resepsjonen ble fortalt gikk under frikortorningen.

Trygg

Lege: Bård Slinde Skrevet

Bård er en veldig dyktig fastlege. Han så meg som pasient og han pratet med meg. Følte meg sett og trygg hos han. Virker som han bryr seg om pasientene sine. Syns det er veldig synd at han skal slutte.