Frysja legekontor

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frysja legekontor

Lyttende og en god samtalepartner

Lege: Malin Teie Finstad Skrevet

Jeg opplever Malin som en flott lege. Hun lytter og kommenterer, og følger opp på en måte som jeg opplever som veldig god. Hun virker kunnskapsrik og interessert i meg som pasient og har vært et flott bytte fra min gamle fastlege. En lege jeg virkelig føler jeg kan stole på.

Dyktig og trygg

Lege: Tove Borgen Skrevet

Tove Borgen er voksen og erfaren. Hun bruker god tid og jeg får følelsen av at hun tar alt jeg sier på alvor. Ingen "lettvinte" løsninger.
Jeg er helt trygg på at hun tar de rette avgjørelsene og stoler helt på hennes kompetanse.

Tar deg ikke på alvor

Lege: Malin Teie Finstad Skrevet

Opplevde at dr. Finstad ikke tok meg på alvor i perioden jeg hadde henne som fastlege. Byttet. Særdeles lite lyttende og interessert.

Fem stjerner

Lege: Tove Borgen Skrevet

Tove er en utrolig kunnskapsrik, omsorgsfull og varm fastlege. Hun tar seg tid til å lytte og se pasienten og henviser videre om nødvendig. Har aldri hatt en bedre lege enn Tove

Lyttende og oppdatert

Lege: Vegard Stubhaug Skrevet

Har hatt noen konsultasjoner hos Vegard Stubhaug og opplever ham som en god lytter, som tar seg tid og er oppdatert faglig. Han kommuniserer på en åpen og fin måte samtidig som han stiller oppfølgende spørsmål de gangene det er nødvendig. Veldig fornøyd med ham som fastlege.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.