Frysja legekontor

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Frysja legekontor

Påståelig og uinteressert

Lege: Malin Teie Finstad Skrevet

Min forrige fastlege gikk av med pensjon og hun overtok stillingen hans.
Det ble en veldig brå overgang fra en lyttende dyktig fastlege som var opptatt av helheten - til Malin som hadde dårlig tid som både var nedlatende og påståelig.
Nå bytter jeg fastlege

Lite interessert i hele meg

Lege: Malin Teie Finstad Skrevet

Opplevde at Dr. Finstad ikke vektlegger vurdering av meg og helheten. Lite lyttende og interessert. Byttet.

Tar tiden med timeglass..

Lege: Malin Teie Finstad Skrevet

Jeg hadde gledet meg over legebytte til et nærmere sted. Første time brukte hun et timeglass for å ta tiden. Jeg rakk såvidt å gå gjennom to ting før hun kastet meg ut pga tid. Det samme skjedde andre gang. Fikk beskjed begge gangene om å bestille ny time. Helt uinteressert i å bruke en lege som kun er opptatt av å ivareta tid og ikke person.

Lyttende og en god samtalepartner

Lege: Malin Teie Finstad Skrevet

Jeg opplever Malin som en flott lege. Hun lytter og kommenterer, og følger opp på en måte som jeg opplever som veldig god. Hun virker kunnskapsrik og interessert i meg som pasient og har vært et flott bytte fra min gamle fastlege. En lege jeg virkelig føler jeg kan stole på.

Dyktig og trygg

Lege: Tove Borgen Skrevet

Tove Borgen er voksen og erfaren. Hun bruker god tid og jeg får følelsen av at hun tar alt jeg sier på alvor. Ingen "lettvinte" løsninger.
Jeg er helt trygg på at hun tar de rette avgjørelsene og stoler helt på hennes kompetanse.