Sletten Allmennpraksis

Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sletten Allmennpraksis

Trygg og direkte

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Har hatt Elin som fastlege noen år nå, og har fått utrolig god hjelp.
Hun er direkte, og for noen kanskje hun kan oppfattes som brå, men det er akkurat det jeg trenger!
Kunnskapsrik, og ikke redd for å prøve nye ting sammen med meg. Og hun var der 110% i en situasjon der jeg virkelig trengte en god støttespiller.
For å sitere reklamene: Det funker for meg!

I den grad det er hyggelig å ta blodprøver og slikt, så er de som gjør slikt på kontoret der også veldig flinke og hyggelige.

Trygg

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Veldig fornøyd med fastlegen.
Gir seg alltid god tid.
Forklarer grundig slik at jeg forstår hva hun mener.

Uengasjert

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Jeg fulgte et familiemedlem til time hos ham. Han var ikke påskudd i det hele tatt.

Han snakker så lavt at det er umulig for eldre å høre hva han sier.

Det virker ellers som ham kjeder seg veldig som fastlege. Lite engasjert og lite empatisk.

Han ordnet med den henvisningen jeg ba om.

Raske tilbakemeldinger

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Hatt denne fastlegen i fire år og er fornøyd med at han tar det jeg sier og spør om på alvor. Hvis han ikke har svaret der og da, henviser han raskt videre til spesialist. Aldri blitt avspist med fraser eller bortforklaringer, får rask respons på e- konsultasjoner. Dette gjør at jeg er fornøyd og opplever at tilliten og samarbeidet fungerer.

God oppfølging!

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Har siste årene hatt behov for utredning av diverse plager, og er godt fornøyd med hennes oppfølging. Tar symptomer på alvor og sjekker ut mulige hypoteser, er også god på rask tilbakemelding. Liker godt at hun er ærlig og tydelig i tilbakemeldinger. Så får det heller være at stolene på venterommet gjerne kunne fått seg en rens….!